abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 september 1999 @ 22:55:00 #1
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_190627
Ik hoor t net van Ruud, ZE IS WEG
When when your left hand is gone...., your right hand is left...

zaterdag 25 september 1999 @ 22:57:00 #2
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_190628
Ook werd gezegd dat ze het maar beter niet konden zeggen omdat het opgenomen wordt....JAAA HE HE

Ze hadden t ook niet verwacht.....

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

zaterdag 25 september 1999 @ 22:59:00 #3
3 Arjen
Onmogelijk rood.
pi_190629
Is er iemand weg?
25/09/1999

Na Martin heeft een tweede bewoner het huis verlaten. Nog ver voor de tweede nominaties heeft één van de bewoners vrijwillig het Big Brother-boek gesloten. Heimwee naar huis heeft deze tot zover onbekende bewoner het huis uit gedreven. De deelnemer maakte vandaag onverwachts bekend het huis te willen verlaten. Vervolgens ging het snel voor de bewoners. Binnen drie uur ging de voordeur open en werd het aantal deelnemers tot zeven verminderd. Tot op dit moment is nog weinig bekend over de motivaties van deze bewoner.

bron: www.big-brother.nl

Doppelganger. Body snatcher. Shape shifter.[br]Money graber. Bride taker. Child Killer.[br]Vote rigger. Mother fucker. ...money for the generals.
  zaterdag 25 september 1999 @ 23:02:00 #4
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_190630
ze heeft toch wel der peueken achtergelaten!!
  zaterdag 25 september 1999 @ 23:38:00 #5
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190631
Ik denk dat ze gehoopt had dat zij weggestemd zou worden
pi_190632
Hahahahahahaha!!!!Wat een spanning en sensatie! Mis ik dat toch FF!!Ben ik drie uurtjes niet aanwezig, en dan dit! HAHAHAHAHAH!!!Dit gaat goed....
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190633
ze moeten vaker 1 avond niet op tv uitzenden dan word het nog leuk. wel intresant om morgen de 2 uitzendingen te gaan bekijken, wat er nou precies gebeurt is en hoe ze het huis verlaten heeft....zal mevrouw dekkers ook haar opgevangen hebben?

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  zondag 26 september 1999 @ 00:02:00 #8
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_190634
Die Tara had niet heens in het BB huis hoeven komen . Wat een AIR had dat wijf vanaf dag 1 zeg. Foei
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_190635
Ze is idd weg! Gelukkig! Nu de rest nog, laten ze Rolf maar lekker opsluiten in dat huis!
I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_190636
Volgens mij zijn we er in dit tempo binnen drie weken al uit wie de winnaar is.
Misschien gaat die Bianca morgen ook wel weg, omdat haar peuken op zijn, of haar tattoo is gaan ontsteken. Keep my fingers crossed.....
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zondag 26 september 1999 @ 00:07:00 #11
45 SiGNe
pi_190637
Valt me trouwens op dat er op de on-officiele site (hey, dit vind ik toch meer een officiele site dan de echte big bother site (nee geen typfout )) niks word gezegd over WIE er nou eigenlijk weg is gegaan
pi_190638
vind het wel lachen dat er op de bb site van v niet staat wie het huis verlaten heeft. gelukkig hebben wij danny en niet rolf x want dan kwamen we er nooit achter. Toch gek ze hebben zelf de live cams op de site en zeggen daarin tegen niet wie weg is terwel je dat gewoon gezien kunt hebben.

Gaby

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  Admin zondag 26 september 1999 @ 03:34:00 #13
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190639
Jah idd.
Je ziet 4 uur lang testbeeld. Het beeld komt terug en je ziet zeven man. Vervolgens zie je op de big-brother site dat er iemand weg is maar dat we nog niet mogen weten wie.
Tja, dan ga je gewoon ff afvinken he.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_190640
De oplettende kijker miste Tara al en dacht dat ze al lag te slapen, maarrrr toen zij Sabine opeens (onmerkbaar, maar toch) "Slaan ze dan nu gewoon een stemdag over??" JA! TOEN WISTEN WE HET HE??
Het wordt van het weekend dertig graden. Zaterdag vijftien en zondag vijftien.

Admin zondag 26 september 1999 @ 03:53:00 #15
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190641
Ze missen d'r niet erg ook zo lijkt 't.
Karin was in de dagboekkamer en vertelt daarover:
"en toen vroeg ze of ik Tara al miste..."
en op dat moment beginnen ze zowat allemaal te lachen
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 26 september 1999 @ 04:01:00 #16
45 SiGNe
pi_190642
Ze moest er trouwens komen voor haar microfoon..ze konden niet goed horen wat ze zei.
Zelf geloofde ze het niet echt
  zondag 26 september 1999 @ 14:05:00 #17
89 Toiletman
lang weggeweest!
pi_190643
Hebben ze 4 uur testbeeld uit lopen te zenden, om dat vertrek dan straks in een 1/2 uurtje uit te zenden???
wat een eikels!!@!@!#$
als ze nou een 1/2 uurtje per dag testbeeld uit zouden zenden dan is dat nog wel ok, maar 4 uur zodat zij straks in hun eigen kutshowtje tara in tranen kunnen laten zien vind ik toch echt te ver gaan...

Only Dead Fish Go With The Flow
  zondag 26 september 1999 @ 15:11:00 #18
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190644
Toiletman: zie topic "BB-MEETING" om daar wat aan te gaan doen ;D
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190645
ZE IS WEG!!!!!!!!!!!!!!!

YES YES YES YES

Keep on Smurfin'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')