abonnement Unibet Coolblue
pi_47550169
Ja maar spelers die niet trots zijn om bij ons te mogen spelen heb ik een broertje dood aan, wegwezen dus en nooit meer terugkomen!
Verklaart zich solidair met Aramot, de luie veldreus.
pi_47552819
Zo, wat ben jij lekker kortzichtig..
Bij H'veen was hij reserve, bij AZ speeld hij elke week.
Logisch dat hij dan voor AZ zou kiezen..

Volgens jouw redenatie kan een deel van de selectie bij vrijwel iedere club weg..
pi_47553401
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 16:59 schreef Stinger__ het volgende:
Zo, wat ben jij lekker kortzichtig..
Bij H'veen was hij reserve, bij AZ speeld hij elke week.
Logisch dat hij dan voor AZ zou kiezen..

Volgens jouw redenatie kan een deel van de selectie bij vrijwel iedere club weg..
Ja idd oprotten met al die reservespelers overal...
Verklaart zich solidair met Aramot, de luie veldreus.
pi_47562468
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 14:15 schreef MaxPower het volgende:
Zullen we hem eerst even 3 seizoenen beoordelen voor we een speler zo gaan hypen?
  woensdag 28 maart 2007 @ 17:10:54 #205
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47755905
quote:
Luciano Narsingh heeft wind in de rug
28 maart 2007
Het Nederlands elftal onder 17 jaar verzekerde zich zondag dankzij een 1-0 zege op Turkije van deelname aan het EK in België. Luciano Narsingh van Heerenveen kwam tijdens het toernooi in het Turkse Antalya in alle wedstrijden in actie en had met drie assists en één treffer een belangrijke aandeel in het succes van het team van trainer Albert Stuivenberg.


Luciano Narsingh in een fel duel in het competitieduel tegen Sparta.

Het gaat snel met de 16-jarige aanvaller van Heerenveen. De Amsterdammer kwam afgelopen zomer over van Zeeburgia en presteerde in zijn eerste maanden zo goed, dat Heerenveen hem eind vorig jaar een driejarig contract aanbood. Dat is geen wonder, want Luciano Narsingh blinkt wekelijks uit. Hij is topscorer van zijn competitie en voert het klassement van beste speler in de eredivisie voor B-junioren aan.

Ook in Antalya, waar Oranje onder 17 zich vorige week moest zien te plaatsen voor het EK dat in mei in België wordt gehouden, speelde Luciano Narsingh een belangrijke rol. De aanvaller was in de met 5-0 gewonnen ontmoeting tegen Wit-Rusland goed voor twee assists en een doelpunt. Afgelopen zondag, in het beslissende duel tegen gastland Turkije, stond Luciano Narsingh aan de basis van de enige en winnende treffer van PSV’er Zeefuik.

Luciano Narsingh arriveerde maandag moe maar voldaan weer in Heerenveen. De aanvaller kijkt met een tevreden gevoel terug op het toernooi in Antalya. ,,Onze doelstelling was om te winnen en dat is gelukt. We hebben alle duels gewonnen en geen enkel doelpunt tegen gekregen. Tegen Turkije hadden we het moeilijk, maar uiteindelijk hebben we wel verdiend gewonnen.’’

Bij Heerenveen speelt Luciano Narsingh vanaf de rechterflank. Bij Oranje is hij linksbuiten. Het maakt de snelle aanvaller weinig uit. Hij kan zowel vanaf rechts als vanaf links opereren. ,,Ik ben van origine rechtsbenig, maar kan ook met links goede voorzetten afleveren. Het maakt me niet uit waar de trainer me opstelt.’’



Luciano Narsing. ,,Mijn snelheid is een belangrijk wapen.''


De aanvaller van Heerenveen is topscorer van zijn competitie, maar viel in Turkije vooral op door zijn assists, drie in totaal. Luciano Narsingh scoorde in Antalya maar één treffer, in het met 5-0 gewonnen duel tegen Wit-Rusland. ,,Ik had vaker moeten scoren,’’ weet hij zelf. ,,Ik was soms niet scherp genoeg. Er waren genoeg momenten dat ik door snel voor mijn man te komen had kunnen scoren, maar dat gebeurde niet. Daar moet ik me in verbeteren.’’

Desondanks overheerst de tevredenheid. Dankzij de toernooizege in Antalya gaat Luciano Narsingh naar het Europese kampioenschap dat van 2 tot en met 13 mei in België wordt gehouden. Het jonge talent van Heerenveen popelt van verlangen om op het Europese podium zijn kunnen te vertonen. ,,Het lijkt me een schitterende ervaring waar ik alleen maar beter van kan worden. Ik ga van iedere minuut genieten.’’



Luciano Narsingh hoopt over twee jaar in de hoofdmacht van Heerenveen te spelen.


Van de overstap van Amsterdam naar Friesland heeft hij nog geen moment spijt. Het leven in Heerenveen, waar hij samen woont met jeugdvriend Donovan Deekman, bevalt hem uitstekend. ,,Ik denk dat Heerenveen de juiste club voor mij is. Ik leer hier op eigen benen te staan en krijg volop vertrouwen. Bovendien en dat is het allerbelangrijkste, merk ik dat ik bij Heerenveen een betere voetballer wordt.’’

Het gaat inderdaad snel met Luciano Narsingh. Hij is basisspeler in Oranje onder 17 en topscorer en beste speler van zijn competitie. ,,Het gaat wel lekker,’’ blijft de snelle vleugelspeler bescheiden. ,,Ik moet nog veel leren. Ik hoop bij Heerenveen te slagen. Het zou geweldig zijn als ik over twee jaar in het eerste sta.’’
http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id=42457/contentid=4599
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_47808634
Ik zit trouwens ook elke thuiswedstrijd op Nieuw Noord
  zondag 1 april 2007 @ 13:22:54 #207
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_47889597
Nog ruim een uur en dan gaat 't weer los Statistieken van de laatste jaren op Spangen zijn goed, sinds 2001 alles gewonnen.. (al waren dat door de degradatie van Sparta ook maar 3 wedstrijden ) Feyenoord staat momenteel in Arnhem nog op puntverlies, dus kan een mooi weekend gaan worden
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_47889636
Ik ben toch maar niet gegaan.

Het gaat wel weer helemaal kriebelen. Werd vanochtend weer met die ouderwetse spanning wakker
  zondag 1 april 2007 @ 14:27:24 #209
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47891429
Opstelling Heerenveen:

Doel: Vandenbussche.
verdediging: Breuer, Hansson, Dingsdag, Jong A Pin.
middenveld: Bosvelt, Garcia-Garcia, Hanssen, Pranjic:
voorhoede : Alves, Nilsson.
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  zondag 1 april 2007 @ 14:27:24 #210
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_47891430


Die had er best in gemogen

Anyways, nu zelf geen punten laten liggen, maar met Hanssen (wat speelde hij goed tegen NAC) ipv Prager moet dat goed komen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 1 april 2007 @ 16:24:16 #211
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_47895519
Iets met... nouja, laat ook maar

BAH!!

Oja, en een penalty hadden we al weer even niet tegen gehad
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_47895653
Hoe gooi je CL Playoffs weg..
  zondag 1 april 2007 @ 16:37:48 #213
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_47895874
Kuttttttttt
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_47896029
Jammer jongens !!!
Ik support gevallen topclubs!
pi_47897618
Fuk fuk fuk

Had helemaal goeie zin na de 1e helft

Jammer dat we het vooral tegen de onderste ploegen laten liggen. Maar nog niks verloren.
  zondag 1 april 2007 @ 19:50:50 #216
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_47901435
Wegereef
Tegen Vitesse was 't ook al zo'n ster... En ergens staat me bij dat 'ie ons dit seizoen meer punten heeft gekost.. wie helpt me even??
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_47906719
Die penalty
  zondag 1 april 2007 @ 22:05:11 #218
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47906774
Gelukkig speelde jullie gelijk
  zondag 1 april 2007 @ 22:33:56 #219
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_47907896
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Gelukkig speelde jullie gelijk
Met Groningen en NEC-thuis, Heracles en SC Heerenveen-uit moet het voor jullie nu inderdaad wel zo ongeveer 'binnen' zijn..
'Wij' hebben de lastige uitwedstrijden tegen Willem II en AZ nog, ADO-thuis mag geen probleem zijn, maar je weet niet wat een kat in het nauw voor rare sprongen maakt.. Opdracht is simpel, komende wedstrijd 9 punten voor SC Heerenveen, dan hou je de druk er vol op.. En maar hopen dat Feyenoord ergens punten laat liggen
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  zondag 1 april 2007 @ 23:53:07 #220
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_47911223
Op de laatste dag zal het wel gaan worden beslist wie er 5de en 6de wordt.

Maar toch is er voor Heerenveen vandaag nog goed nieuws , Ruud Knol gaat volgens eigen zeggen niet naar Heerenveen toe maar wil naar Duitsland of Engeland.

Aldus een bericht op voetbalprimeur.nl
  zondag 1 april 2007 @ 23:54:18 #221
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_47911272
quote:
Op zondag 1 april 2007 22:33 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Met Groningen en NEC-thuis, Heracles en SC Heerenveen-uit moet het voor jullie nu inderdaad wel zo ongeveer 'binnen' zijn..
'Wij' hebben de lastige uitwedstrijden tegen Willem II en AZ nog, ADO-thuis mag geen probleem zijn, maar je weet niet wat een kat in het nauw voor rare sprongen maakt.. Opdracht is simpel, komende wedstrijd 9 punten voor SC Heerenveen, dan hou je de druk er vol op.. En maar hopen dat Feyenoord ergens punten laat liggen
Lijkt me wel ja
  maandag 2 april 2007 @ 00:10:32 #222
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_47911933
quote:
01/04 (20:25) De penalty die Jan Wegereef toekende aan Sparta Rotterdam was alweer de elfde dit seizoen tegen sc Heerenveen. En maar blijven roepen dat we van die geweldige scheidsrechters hebben. En maar blijven roepen dat iedereen aan het eind van de rit staat op de plaats waar hij hoort.

< Home - Heerenveen weer afhankelijk van Feyenoord >

Calvin Jong-A-Pin veroorzaakte volgens arbiter Jan Wegereef een strafschop tegen Sparta Rotterdam. Immers, hij kreeg de bal tegen de arm toen die door een Spartaan vanaf anderhalve meter afstand in zijn richting werd geschoten. De uitleg van Jong-A-Pin zelf was na afloop helder: ,,Die verdediger wilde voorzetten en ik dacht dat ik de bal tegen mijn hoofd zou krijgen. In een reflex draaide ik een kwartslag en bracht mijn hand naar mijn gezicht. De bal raakte mijn elleboog. Geen hands volgens mij en al helemaal geen strafschop.'' De beelden bewezen overigens het gelijk van de Heerenveen-verdediger.

De trap van Sjaak Polak die volgde, was de elfde strafschop die sc Heerenveen dit seizoen te verwerken kreeg en kostte de ploeg twee kostbare punten. Na de bespottelijke rode kaart van Hansson tegen Excelsior, de buiteling van Utrecht-speler Fortuné in De Galgenwaard, de dubieuze penalty's tegen PSV (inclusief een rode kaart voor Jong-A-Pin) kan de conclusie niet anders zijn dan dat sc Heerenveen de arbitrage dit seizoen niet mee heeft.

Natuurlijk maakt de ploeg van trainer Gertjan Verbeek zelf ook genoeg fouten, maar de stelling dat het aantal keren dat een ploeg in een seizoen benadeeld wordt even groot is als het aantal keren dat het onterecht voordeel heeft, gaat in het geval van Heerenveen dit jaar niet op. De opdracht is voor de komende weken overigens wel heel simpel: probeer vanaf korte afstand de bal zo hard mogelijk tegen een tegenstander aan te schieten. Corners, vrije trappen, voorzetten... Maakt niet uit, gewoon op iemand in een ander shirt mikken. Grote kans dat zich wel eens een arm in de baan van het schot bevindt en dat levert geheid een penalty op.
hiep hiep hooi, hiep hiep hooi....
  maandag 2 april 2007 @ 00:22:45 #223
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_47912324
quote:
Op maandag 2 april 2007 00:10 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

hiep hiep hooi, hiep hiep hooi....
Mwoah.. je kunt moeilijk zeggen dat er niets van waar is...
quote:
De opdracht is voor de komende weken overigens wel heel simpel: probeer vanaf korte afstand de bal zo hard mogelijk tegen een tegenstander aan te schieten. Corners, vrije trappen, voorzetten... Maakt niet uit, gewoon op iemand in een ander shirt mikken. Grote kans dat zich wel eens een arm in de baan van het schot bevindt en dat levert geheid een penalty op.
(nu nog een speler die, itt Danijel Pranjic tegen Utrecht, ze er wel in schiet...)
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  maandag 2 april 2007 @ 00:23:42 #224
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_47912355
Kijk voor de gein even hoe Sparta vanwege een handsbal een penalty tegen kreeg tegen Feyenoord zowel uit als thuis. Werd eens tijd dat Sparta zo'n handsbal ook eens meekreeg.
Zure is wel dat juist Feyenoord twee keer voor veel mindere handsballen tegen Sparta deze penalty's meekreeg.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
  maandag 2 april 2007 @ 00:28:29 #225
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_47912505
quote:
Op maandag 2 april 2007 00:23 schreef Bayswater het volgende:
Kijk voor de gein even hoe Sparta vanwege een handsbal een penalty tegen kreeg tegen Feyenoord zowel uit als thuis. Werd eens tijd dat Sparta zo'n handsbal ook eens meekreeg.
Zure is wel dat juist Feyenoord twee keer voor veel mindere handsballen tegen Sparta deze penalty's meekreeg.
Je hoort mij ook niet klagen dat het Sparta is die hem mee krijgt.. het is echter wel de teveelste penalty die SC Heerenveen dit seizoen (al dan niet onterecht) tegen krijgt.. En bij deze was het wel weer heel duidelijk
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')