zo de dag beginnen.....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
Metro2005 werd vanochtend wakker, zonnetje scheen naar binnen en ik had zin in koffie![]()
Ik wandel half slaapdronken naar de keuken, kiep water in mijn koffiezetautomaat, doe filterzakje + koffie in de machine en druk op het knopje "on" , een vrolijk roodkleurend lampje vertelde mij dat de koffie in de maak was en dat ik weldra kon genieten van een geurend bakkie troost![]()
Ik liep naar de badkamer toe alwaar ik het plan had mijzelf te wassen. Toen ik halverwege was hoorde ik ineens een harde PATS vanuit de keuken komenik schonk er weinig aandacht aan en liep verder. Sprong onder de douche en deed mijn ding.
Toen ik terugkwam in de keuken stond de koffieautomaat al op mij te wachtenik pak de pot op en zie dat er verdacht veel koffie op plaatsen lag waar het niet hoorde. Ik bekeek de pot en ja hoor, grote scheur erin
![]()
Gelukkig kon ik nog wel het restant vd koffie in een kopje gieten zodat ik toch nog mijn ochtend goed kon afsluiten![]()
klacht: koffiepotten die breken![]()
ik ken t probleem...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:29 schreef Metro2005 het volgende:
maar senseo is én duurder én minder lekkerdus ik doe het op de ouderwetse manier.
Waarom maken ze die potten van mijn superdeluxe blokker koffiezetter nou niet wat steviger
T is ook geen kledingstuk!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:30 schreef Sant het volgende:
[..]
ik ken t probleem...
btw wasmachines zijn ook MOORDEND voor die dingen
Verkapt-ik-ruk-onder-de-douche-post.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
Ik liep naar de badkamer toe alwaar ik het plan had mijzelf te wassen. Toen ik halverwege was hoorde ik ineens een harde PATS vanuit de keuken komenik schonk er weinig aandacht aan en liep verder. Sprong onder de douche en deed mijn ding.
Wel eens een Senseo apparaat afscheid van de wereld zien nemen? Die gaan soms ook met een knal...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:27 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dan zou dit in ieder geval niet gebeurd zijn!![]()
Nee.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:45 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Wel eens een Senseo apparaat afscheid van de wereld zien nemen? Die gaan soms ook met een knal...
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:36 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Verkapt-ik-ruk-onder-de-douche-post.
Dit is ook mijn 1e pot in 20 jaar tijd die sneuvelt. Heb het nog nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:52 schreef deedeetee het volgende:
Ik snap niet hoe dat kan, ik heb al diverse potten uit m'n fikken laten vallen maar anders gingen die dingen echt niet kapot. Die van mij zijn dus ook altijd goedkoopjes van de Blokker.
als jullie brabanders een afwasmachine wasmachine noemen, wat is een wasmachine dan in het brabants?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:37 schreef Sant het volgende:
grrr mijn brabants levert weer uitlach praktijken op....
Vaatwasmachine dan maar??
klaar met werken - afgewerkt
vertrekken naar - aanrijden naar
:p
Een vaatwasser?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:03 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
als jullie brabanders een afwasmachine wasmachine noemen, wat is een wasmachine dan in het brabants?![]()
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:10 schreef trabant het volgende:
Ons moeder...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |