Dan gaat er wel meer stuk dan allee nde koffiepot denk ikquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:38 schreef Sant het volgende:
[..]
gewoon ook n wasmachine, t gaat om de context... lijkt me overigens wel n aardig schouwspel... je servies in de wasmachine...
Kijk, hier ging het dus al fout.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:15 schreef Metro2005 het volgende:
Metro2005 werd vanochtend wakker,
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:10 schreef trabant het volgende:
Ons moeder...
Onze moeder? Ben jij mijn broertje?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:10 schreef trabant het volgende:
Ons moeder...
Gelukkig maken leeghoofden met een achterlijk taalgebruik hun mede (en welbespraakte) provinciebewoners nooit ten schande.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:37 schreef Sant het volgende:
grrr mijn brabants levert weer uitlach praktijken op....
Vaatwasmachine dan maar??
klaar met werken - afgewerkt
vertrekken naar - aanrijden naar
:p
MMMM, Glass Roastquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:16 schreef descendent1 het volgende:
Koffie met stukjes glas! Goed om ff de keel mee door te schrapen!![]()
Uh een vaatwasser heet in Brabant gewoon vaatwasser hoor. En wasmachine heet gewoon wasmachinequote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:37 schreef Sant het volgende:
Dit bewijs lijkt me voldoende voor een kickquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:47 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Nee.
Heb je ergens bewijs dat dit zo is?![]()
In Brabant noemen we dat ding ook gewoon een vaatwasser...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:37 schreef Sant het volgende:
Rot eens op met je avances wil je ?quote:Op woensdag 15 april 2009 14:19 schreef Leanne het volgende:
TS kom je bij mij koffie drinken![]()
mijn man is tot vijf uur op zijn werk
quote:Op woensdag 15 april 2009 14:19 schreef Leanne het volgende:
TS kom je bij mij koffie drinken![]()
mijn man is tot vijf uur op zijn werk
Ik had het liever met een hitte bestendig schaaltje met spinazie gezien...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:50 schreef Banzaiaap het volgende:
Best. Topic. Ever. Die openingspost gewoon XD Echt geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laat 'r toch aan d'r karriejeruh werken joh...quote:Op woensdag 15 april 2009 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rot eens op met je avances wil je ?
Wanneer je een vervanger voor je falende man nodig hebt: ChristineLeduc.nl of iets dergelijks.
Ohja: Door FOK! is nog nooit iemand ontmaagd. Het is maar dat je het even weet.
bowaatje, waarom doe je altijd toch zo bozig tegen mijquote:Op woensdag 15 april 2009 14:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Rot eens op met je avances wil je ?
Wanneer je een vervanger voor je falende man nodig hebt: ChristineLeduc.nl of iets dergelijks.
Ohja: Door FOK! is nog nooit iemand ontmaagd. Het is maar dat je het even weet.
Hij is jaloers dat je je avances niet op hem richtquote:Op woensdag 15 april 2009 15:17 schreef Leanne het volgende:
[..]
bowaatje, waarom doe je altijd toch zo bozig tegen mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |