NIet te snel oordelen. Normaal bestaat z'n nachtsnack uit zeven haagen dasjes.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Mammie, ik wil afvallen
[afbeelding]
Nou, je kunt mij niet wijsmaken dat Jaap geen druppel gedronken heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:13 schreef Nrd_los het volgende:
Wat is er met Jaapie
ik dacht precies het zelfdequote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:13 schreef Danny het volgende:
schijt ie nou z'n broek vol?
ow w8, 't is z'n knie...
Die heeft vast een bijbaantje in een snackbarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Which reminds me..... wat geeft die jongen per dag aan eten uit en waar betaalt hij dat van??
Oh....ook dat komt me bekent voor...triest eigenlijk....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:13 schreef Fikkert het volgende:
zow, een beetje rust, kan ik eindelijk pissen
absoluut nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:15 schreef heracles het volgende:
Zou huub het nu verneukt hebben bij Sylvia
Meld je dan gewoon aan. Je kan altijd nog nee zeggen. En je kan meteen alle mysteries rond Natasia ontrafelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Mocht ik in die kutkooi belanden laat ik eerst ELKE fokker zijn wens uitspreken,
En ik ga elke wens verwezenlijken...
Maar mijn main objective is om Brian mij voor mijn bek te laten rammen, zodat hij weg mag...
Alhoewel... als ik het voor elkaar kan krijgen dat hij uit zichzelf jankend wegloopt is dat natuurlijk NOG leuker...
DGK = 24/7 FREAK SHOW !!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:15 schreef Bullebak het volgende:
Wow, een topic dat nog leeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |