hier nog één...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:06 schreef Brulkip het volgende:
Ik wil dat ze gaan slapen....dan ga ik ook...pffft...
Vanmorgen en gisteren en elke dag ben ik brak omdat ik te laat naar bed ga!
Moet ook gewoon morgen werken!
Kan ik hier ook voor in therapie???
Betrap mezelf op abnormaal gedrag om persé te willen weten wat daar gebeurd in die kooi!
Ten koste van mijn nachtrust zelfs...
Lijk wel en mallot....kan dus al bijna de kooi in!
LMAOquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:06 schreef Sense het volgende:
mijn God, die pizzaboer is echt met geen stok weg te slaan daar
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja Brian stormde de kamer binnen want hij was kwaad dat Amande bij Huub in bed lag en trok het dekbed weg en deed dat nogal ruw en trok zo aan de schouder van Amanda
Natasia wil Brian voor zichzelf en het liefst in bed!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:04 schreef Pulu het volgende:
Natasia wil Huub echt Brian weghouden....echt zielig gewoon
Hij heeft er 100 euro voor gekregen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:06 schreef Jasza het volgende:
Wtf verkoopt ie ze dildo?
Nee want er zijn genoeg Fokkers die de DGK niet volgen. Als wij met z'n allen een kaartenactie kunnen opzetten en urenlang kunnen lullen over DGK, kunnen we ook een Fokker in het huis pleuren. Goede reclame voor Fok, Natasia en Brian worden eindelijk aangepakt, wij hebben weer genoeg beeldmateriaalquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als werkelijk iedere fokker zou meedoen dan kunnen we 17 man in die villa plaatsen....![]()
Jaaaaaaaaa een waarschuwing is al genoeg toch? En die verdient ie zeker!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik vind het agressief wegtrekken van dekens als je intiem met iemand in bed ligt wel iets van fysiek geweld weghebben![]()
Brian moet een tweede waarschuwing krijgen
Brian moet naar huis![]()
Is dat een mitella van chocoladepasta?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:08 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik denk dat Mamanda minstens een week in een mutella moet hangen met haar schouder.
Tof. Doen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik begin er verdomme serieus over na te denken me aan te melden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |