Je bent nog erg wakker.......quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je ff ophouden met het beledigen van vrouwen? Wij hebben het al tegen dat Natasia een vrouw schijnt te zijn, maar ga het niet nog erger makken door te suggereren dat Brian er ook 1 zou kunnen zijn.
Er zijn grenzen weet je?!
Haha, als je er dan toch bent pak meteen natasiaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dude, laat Nasty...
Brian is je main target...
Hebben wij allemaal 1 ding met Jaap gemeen want wij willen ook allemaal ruzie tussen Huub en Brianquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:04 schreef Lunaflame het volgende:
Japie had dus tegen braindead geklikt dat Huub en snollie in de douche aan het zoenen waren, die gast geilt volgens mij op ruzie.
Hier nog een, en zoals al vaker gezegd, ik had niet gedacht dat ik nog meer van hem kon walgen, maar z'n acties van vanavond slaan alles. Hoop dat mama Brian heel trots op hem isquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Brian...
Ik walg van je als nooit tevoren
* DainBramage bied nederig zijn excuses aan.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wil je ff ophouden met het beledigen van vrouwen? Wij hebben het al tegen dat Natasia een vrouw schijnt te zijn, maar ga het niet nog erger makken door te suggereren dat Brian er ook 1 zou kunnen zijn.
Er zijn grenzen weet je?!
Haha je account?!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:05 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Chill!
Ik zweer bij deze op mijn account dat ik die hele zooi wakker rel!
Ja Brian stormde de kamer binnen want hij was kwaad dat Amande bij Huub in bed lag en trok het dekbed weg en deed dat nogal ruw en trok zo aan de schouder van Amandaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, was duidelijk in beeld. Meneertje werd een beetje agressief.
Ik wil liever ruzie tussen braindead en snolliequote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:05 schreef Cyan het volgende:
[..]
Hebben wij allemaal 1 ding met Jaap gemeen want wij willen ook allemaal ruzie tussen Huub en Brian
Prachtig getypt... ik krijg het van pure walging niet meer uit mijn toetsenbord...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:05 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Hier nog een, en zoals al vaker gezegd, ik had niet gedacht dat ik nog meer van hem kon walgen, maar z'n acties van vanavond slaan alles. Hoop dat mama Brian heel trots op hem is![]()
Als werkelijk iedere fokker zou meedoen dan kunnen we 17 man in die villa plaatsen....quote:Op vrijdag 2 maart 2007 02:04 schreef Cyan het volgende:
Vraag maar of Danny een rekeningnummer opent en reken maar uit hoeveel iedere Fokker moet betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |