Even de financiën regelenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:39 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ik zag 'de manager' net in het huis door het raam aan de telefoon hangen....
Trustequote:
Dat zou helemaal te gek zijn natuurlijk!quote:
Hij is eng he? Die gaat helemaal loos straks.quote:
Ehm vooral de streams blijven volgen en goed uit tikken in de cos, zodat ik morgenochtend fris en fruitig ff terug kan lezen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat moet ik nog meer doen?![]()
"Lieverd" ?![]()
Word ze nat (geil) vanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:43 schreef Darklight het volgende:
waarom gaat Sylvia de jacuzzi niet in?
Eric liep net volgens mij met n foon! Maar das al wel n half uur geleden!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:44 schreef flubberdewups het volgende:
Een van die Pipo's die op bezoek zijn is zijn telefoon kwijt... wie zou hem hebben?
Dat komt uit Amanda vandaan...quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:44 schreef Sug4r het volgende:
dat water in de jacuzzi ziet er wel troebel uit
Nou, "klasse" gaat me wel érg ver, maar ik ben het met je eens.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:44 schreef scanman01 het volgende:
Eigenlijk heb ik de pest aan Amanda dus wil haar na vanavond eigenlijk gewoon een slet en een del en een sloerie noemen, maar als ik eerlijk ben vind ik het gewoon klasse wat ze doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |