socaboyquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:40 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Socaboy, met danseressen. En wij ook niet, het was er opeens.![]()
Jammer hoor!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehm vooral de streams blijven volgen en goed uit tikken in de cos, zodat ik morgenochtend fris en fruitig ff terug kan lezen.![]()
Me oogjes vallen dicht nu![]()
![]()
![]()
doeggies *lieverd*
Waar herken je Talpa mannen aan?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:43 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Zag een paar Talpa mannen naar de private-room gaan
Okee, 'klasse' was misschien niet helemaal het juiste woord.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, "klasse" gaat me wel érg ver, maar ik ben het met je eens.
Het is niet elke dag feest daar. Gaan met die banaan.![]()
Het zou hypocriet zijn om die slet hiervoor te veroordelen.
En daarna: Is het een vrouwtje?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef BuffyJan het volgende:
God eikel, van wie is t paard zwanger dan...
Van Brainless?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef BuffyJan het volgende:
God eikel, van wie is t paard zwanger dan...
Dan wordt ze nat, en ze wil liever nat worden om andere dingenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:43 schreef Darklight het volgende:
waarom gaat Sylvia de jacuzzi niet in?
Als je roze ziet is het toch gewoon steeds Ericquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:46 schreef Lunaflame het volgende:
Wie is die schoonmaakster in die roze badjas?
Aan de bivak muts, en de zak met een dollar teken erop die ze standaard bij zich dragenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waar herken je Talpa mannen aan?
een getinte huids kleur!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Waar herken je Talpa mannen aan?
ze is gewoon bang voor natas en brainquote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:47 schreef Sug4r het volgende:
Ik dacht dat Amanda zo'n hekel aan Huub had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |