sorry kerel, ik zal wel een andere zoekenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:59 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja maar het koste veel tijd deze te maken, en er zijn zat andere plaatjes te vinden
No problemo en bedanktquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:58 schreef Champloo het volgende:
[..]
sorry kerel, ik zal wel een andere zoeken![]()
Ja inderdaad, Ik had een grotere verbintenis met Dragon Quest: Journey of the Cursed King dan dat ik nu heb met FFXII.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:41 schreef BobbyJames het volgende:
Ja, ik heb inderdaad ook wat dingen waar ik me aan erger. Heb ook niet echt het idee dat ik echt in het verhaal zit ..
Ben sowieso geloof ik meer een voorstander van de traditionele rpg, heb me tot nu toe een stuk beter vermaakt met DQVIII
De enige game muziek die mij opviel was de opening van Kingdom Hearts (Hikaru Utada) en het beginnummer van FF X-2 maar dat kan ook niet andersquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:35 schreef Daniel.J het volgende:
Ik kan mij niet voorstellen dat de muziek uit die spellen iemand niet opvalt...
Dat ontbreken van een absolute evil bad guy daar hebben veel RPG's de laatste tijd last van. FFX had het ook al niet, bij DQ8 vond ik het ook niet erin zitten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:51 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Ik had een grotere verbintenis met Dragon Quest: Journey of the Cursed King dan dat ik nu heb met FFXII.
Sowieso ontbreekt voor mij het gevoel dat er een absolute sterke en evil bad guy in het spel zit. De judges zien er in het begin wel angstaanjagend en machtig uit maar na er 3 verslagen te hebben in belabberd gemakkelijke boss fights is die gedachte ook gevlogen. Vayne geeft me niet echt de super bad guy indruk.
correctie, de doodsteek voor final fantasy.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:49 schreef Cid het volgende:
[..]
Ja, dat is toch wel een beetje jammer....
Is dat trouwens alleen voor deze versie, of issie gewoon lekker voor Mystwalker gaan werken?quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:54 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
correctie, de doodsteek voor final fantasy.
Aye, misschien wel een reden om voor de XBOX te gaan ipv de PS3...quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:04 schreef xienix84 het volgende:
Ik geloof voor mystwalker. Ik weet dat hij voor het spel Blue dragon de muziek wel weer doet. Schijnt hele hoge ogen te gooien dat spel.
Ik las ergens dat hij gestopt was voor square-enix, vandaar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Is dat trouwens alleen voor deze versie, of issie gewoon lekker voor Mystwalker gaan werken?
Is nog echt zo ook zo zien http://www.mistwalker.info/creator.html
Ik had de OST van final fantasy 12 al voordat ik het spel bezat dus ik kende de muziek opzich al en het is inderdaad vagrant story achtig, met de nadruk op achtig aangezien vagrant story nog diepgang in de nummers had (iron crab en bijv de rosenkrutz oid track.. ik krijg het spontaan in mn hoofd dat muziekje)quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:11 schreef xienix84 het volgende:
Ik weet het ook nietMaar de composer van FFXII heeft geloof ik ook Vagrant Story gedaan. En dat spel was briljant, een van de mooiste atmosferen in een spel die ik ooit gezien heb, prachtige muziek!!! En dat idee had ik eerst bij FFXII ook. Bijvoorbeeld in de barheim passage etc. Het voelde heel erg Vagrant story, nu zakt het een beetje in.
Aan de andere kant is dat ook wat ik heb gelezen hoor. Het spel heeft even een dipje en trekt daarna weer aan. Dus ik zie het ook wel goedkomen, zover ben ik nu ook weer nietDat komt wel weer denk ik
![]()
Kom op mensen!! zijn we nu allemaal de hoop aan het verliezen in de serie?quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:05 schreef Cid het volgende:
[..]
Aye, misschien wel een reden om voor de XBOX te gaan ipv de PS3...
Als ik de crew van squareenix was sprong ik van een flat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:39 schreef Champloo het volgende:
[..]
Kom op mensen!! zijn we nu allemaal de hoop aan het verliezen in de serie?
ik word depressief van jullie![]()
Ik kan niet wachten op de 2 FF's op de PS3![]()
Welnee. Uematsu is al jaren over zijn hoogtepunt heen en intussen gepasseerd door anderen, zoals Yasunori Mitsuda. De muziek van Final Fantasy is vanaf deel VIII niet meer dan middelmatig te noemen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 19:54 schreef Daniel.J het volgende:
correctie, de doodsteek voor final fantasy.
Final Fantasy gaat doodquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:19 schreef Daniel.J het volgende:
[..]
De eindbaas van FF12 (ik verklap niks verder) vliegt op dezelfde manier rond een arena als de eindbaas van Vagrant story deed, met andere woorden final fantasy is eigenlijk een zootje gejatte meuk uit succesvolle spellen gecombineerd met bar slechte muziek en totaal geen diepgang in het verhaal.
Eindconclusie: Final fantasy gaat dood en dat komt omdat squaresoft is gaan samenwerken met enix en nobuo vertrokken is.
Ik zie het niet rooskleurig in voor FF, zeker niet nu ik hoorde dat Final fantasy versus 13 een dirge of cerberus achtig spel word met invloeden van kingdom hearts, hoe fout kun je een combinatie maken...
Daar nog bij dat Final fantasy 13 een setting krijgt die echt teveel lijkt op phantasy star universe..
en alle echte rpgs op andere consoles verschijnen.
Ik zit er aan te denken om maar een andere reeks in mijn armen te sluiten... gelukkig komt binnenkort Samurai warriors 2 uit, ik ben ook fan van Koei namelijk en met name de DW en Kessen spellen (Samurai warriors 1 Extreme legends heb ik overigens ook maar niet het origineel.)
Zo denk ik er ook over. Hiermee ben ik het 100% mee eens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:55 schreef Diablos79 het volgende:
Maar wat S-E ook had gedaan met FF12 het was altijd fout geweest. Want als ze niks aan de traditionele gameplay hadden veranderd hadden er weer genoeg(vooral de pers) zitten zeiken dat er niks vernieuwd is en het ouderwets aanvoelt. En nu hebben ze wat nieuws geprobeerd en heb je genoeg lui die zeuren dat FF dood gaat want het is niet meer zoals het was. Maar ik vind het best goed en ook wel gewaagd om zulke veranderingen aan te brengen, ze kunnen niet altijd hetzelfde blijven doen. Veel veranderingen zijn best goed geslaagd en bieden mooie mogelijkheden voor de komende delen. FF12 is denk ik meer een experiment geweest van S-E om te kijken of deze nieuwe gameplay goed uitpakt. En dat doet op de meeste punten wel, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |