quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:07 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Heb je veel aan zonder de spells te kopen.
Maar wanneer je die kunt kopen heeft iedereen natuurlijk die spells al op het licence board.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:07 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Heb je veel aan zonder de spells te kopen.
Beter dat je de hoge lvl spells snel kan unlocken dan dat je er een omweg voor moet maken naar de uithoeken van het License Board.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Maar wanneer je die kunt kopen heeft iedereen natuurlijk die spells al op het licence board.
He, ik snap er niks meer van. Ik had eerst een aantal van die skeletten gevonden in de jungle, waar jij het over had... maar ik ben er nu weer en kan ze niet vinden...quote:
Ik heb alleen skeletjes gezien in het zuiderlijke deel van de jungle, de laatste map voor The Feywood ingang.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:44 schreef xienix84 het volgende:
[..]
He, ik snap er niks meer van. Ik had eerst een aantal van die skeletten gevonden in de jungle, waar jij het over had... maar ik ben er nu weer en kan ze niet vinden...Ik heb toen niet echt opgelet waar ze zitten... waar zijn die dingen ergens? Welk deel? Ik kom nu alleen coeurls en hellhounds tegen... die vind ik niks.
Twijfelen is er niet bij. Het is kopen of niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:54 schreef HansvanOchten het volgende:
Ik twijfel echt om hem te gaan halen!
Heb vanaf deel 6 t/m 10 en X-2 grotendeels (uit) gespeeld.
Begin ook een beetje uitgekeken op WoW te worden, ohhh de twijfel
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Twijfelen is er niet bij. Het is kopen of niet.
Ben ik ook mee bezig, maar de rest van de groep komt er later ook aan en gaat zich er mee bemoeien.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:23 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Final Fantasy taal.
je weet wel
Fiends , Machina , Magick enzo![]()
@Torn , probeer er eentje af te zonderen in een hoekjeeen voor een
ik had de gambit "attack all foe's" uitstaan,dus alleen aanvallen wie Vaan aanviel![]()
Dankje, maar ik heb dus exp. nodigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ik heb alleen skeletjes gezien in het zuiderlijke deel van de jungle, de laatste map voor The Feywood ingang.
Je kunt beter voor snel LP farmen naar Ogir-Yensa Sandsea gaan. Die Ogir-Yensa zijn makkelijk te killen en ik had gister in een uur een chain van 300+, samen met golden armlet maakt dit 600 LP.![]()
kom kom, overdrijven is ook een kunst. De meeste mensen hier vinden hem blijkbaar wel leuk. Mja smaken verschillenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef Daniel.J het volgende:
Ik heb alle final fantasys, ik ben een god van final fantasy en final fantasy is ook mijn god...
maar wtf..
Final fantasy 12 doet zo gigantisch onder met de muziek en er is totaal geen diepgang in het verhaal, de characters worden amper tot niet uitgediept en de meeste gebieden lijken op elkaar, het is of woestijn(zonodig regen), of bos of berg(zonodig met ijs), en alle dungeons zijn 1: donker en 2:saai
De muziek lijkt allemaal op elkaar, geen enkel deuntje is bijwegdroombaar, alles klinkt alsof je naar lord of the rings kijkt, of hans zimmer de muziek gemaakt heeft, allemaal orchesta muziek allemaal afgevlakt en net als het verhaal zonder diepgang
Het enige wat tof is aan FF12 is de gameplay, verder is final fantasy 9 zelfs nog beter (en ik vond final fantasy 9 klote, nobuo uematsu...waarom ben je vertrokken...zonder jou is final fantasy dood)
Heb ik al gezien, maar toen ik het nieuws las dat VsXIII een shooter gaat worden zoals cerberus 'ala Kingdom Hearts daalde mijn humeur door mn laminaat heen en raakte het een waterleiding waardoor nu heel de buurt Flans aan het bevechten is buiten, moment ik moet even iemand curen...brbquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef Champloo het volgende:
[..]
kom kom, overdrijven is ook een kunst. De meeste mensen hier vinden hem blijkbaar wel leuk. Mja smaken verschillen![]()
Ik kan je aanraden om de trailers te bekijken van FFXIII en FFvsXIII, dan gaat je humeur wel weer omhoog![]()
Ik moet zeggen dat me bij FF VII, FF VIII, FF X en FF X-2 de muziek me nooit is opgevallenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:56 schreef Daniel.J het volgende:
Ik heb alle final fantasys, ik ben een god van final fantasy en final fantasy is ook mijn god...
maar wtf..
Final fantasy 12 doet zo gigantisch onder met de muziek en er is totaal geen diepgang in het verhaal, de characters worden amper tot niet uitgediept en de meeste gebieden lijken op elkaar, het is of woestijn(zonodig regen), of bos of berg(zonodig met ijs), en alle dungeons zijn 1: donker en 2:saai
De muziek lijkt allemaal op elkaar, geen enkel deuntje is bijwegdroombaar, alles klinkt alsof je naar lord of the rings kijkt, of hans zimmer de muziek gemaakt heeft, allemaal orchesta muziek allemaal afgevlakt en net als het verhaal zonder diepgang
Het enige wat tof is aan FF12 is de gameplay, verder is final fantasy 9 zelfs nog beter (en ik vond final fantasy 9 klote, nobuo uematsu...waarom ben je vertrokken...zonder jou is final fantasy dood)
Je moet ff wachten tot er 3 of 4 tegelijkertijd bijelkaar hangen, dan maak je een tering grote chain en met n beetje geluk zijn er direct 4 dood, zo deed ik het bij mij leefde er nog 1 van, dus ik moest er nog 3 mollen maar met wat gestatusheal en doorbeuken op, soms even wegrennen want die beesten rennen ook veel heen en weer dus targetten je niet altijd werkte goed..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:23 schreef torn_Machina het volgende:
Omg, zit ik in Sochen Cave Palace, krijg ik een boss fight tegen 5 mandragora monsters. Die beesten meppen mij voor 1k damage en ik heb het beste armor tot nu toe.![]()
Even kijken of ze tegen een goede quickening chain kunnen.
In final fantasy 7 is je de muziek nooit opgevallen?!?!quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat me bij FF VII, FF VIII, FF X en FF X-2 de muziek me nooit is opgevallen
Ik speel dan ook niet voor de muziek. Dan zet ik wel een ceedeetje op
Mallicants, die moet je gewoon hard ganken dan gaan ze snel neer, je kunt het beste even een tijdje sparen en wat marks afwerken, tot je een hoge rank heb en dan in de bazaar een "Nipahoala" oid kopen...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:49 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Dankje, maar ik heb dus exp. nodigEn de Zertinan caves, daar ben ik niet sterk genoeg voor(tenminste niet voor die paarden bij de Ozmone plains ingang...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |