Fran en Balthier moeten eerst joinen.quote:Op maandag 5 maart 2007 09:59 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben net begonnen en zit in die waterway.
Maar ik kan nog steeds geen gambits instellen, en ik kan ook niks kopen in die gambit shop.
Wanneer kan ik gambits gebruiken?
Daarbij is de engelse speech gewoon tergend slecht.. Dat doe je je ergste vijand nog niet aan.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik kijk advent childeren ook altijd met japanse spraak![]()
![]()
Nee, iedereen is even goed met elk wapen. Het enige wat wel raar is, is dat Fran en Balthier langzamer hun attack balk vullen als ze een boog of gun gebruiken dan de andere 4 characters.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:23 schreef xienix84 het volgende:
Ik weet dat je het license board helemaal zelf kunt invullen zoals je wilt, maar maakt het iets uit wie welk wapen heeft? Dat de een met een bepaald wapen beter is dan de ander?
Die zitten er wel in, maar ik durf je niet te zeggen waar je ze ook al weer kon vinden.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:31 schreef xienix84 het volgende:
Zitten er nog een Biggs en Wedge in trouwens?
Ik denk dat dit de beste tactiek is. Ik deed dat dus niet en nu zit ik met veel licenses waar ik geen zak aan heb... Als je dan iets vind wat de moeite waard is, heb je wel meteen de LP"squote:Op maandag 5 maart 2007 11:31 schreef Vaud het volgende:
Als ik een wapen vind dat echt beter is dan activeer ik dat vakje gewoon.
Je moet wel voor op dat moment nutteloze License openen, omdat je toch snel naar die Quickening vakjes wil.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:36 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de beste tactiek is. Ik deed dat dus niet en nu zit ik met veel licenses waar ik geen zak aan heb... Als je dan iets vind wat de moeite waard is, heb je wel meteen de LP"s
Als je eenmaal in Archades bent aangekomen dan gaat het hard met de LP, als je het slim doet. Je kan dan golden amulet kopen waardoor je dubbele LP krijgt. Denk dat velen het niet zullen doen maar ik houd alle karakters op dezelfde lvl's, zodat ze allemaal gelijk sterk zijn(heel handig bij latere gevechten). De 3 die ik op het moment niet gebruik geef ik alle 3 een golden amulet en dan loopt de LP lekker vol. En dan om de 5 lvl's up wissel ik van party en doe ik hetzelfde met de andere 3. Heb nu alle license boards helemaal volquote:Op maandag 5 maart 2007 11:59 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je moet wel voor op dat moment nutteloze License openen, omdat je toch snel naar die Quickening vakjes wil.
Zelf gebruik ik mijn LP om eerst alle Augments te leren en natuurlijk de meeste White Magic en Green Magic.
Je moet eerst alle monsters killen in The North Bank en dan even rezonen.quote:Op maandag 5 maart 2007 12:21 schreef peristilius het volgende:
Ik ging zo op die cluckatrice op de Giza Plains hunten, hij hoort op de north bank te zitten, maar ik kan hem echt nergens vinden.
Het probleem is dat ik altijd een geld probleem heb.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:03 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
Als je eenmaal in Archades bent aangekomen dan gaat het hard met de LP, als je het slim doet. Je kan dan golden amulet kopen waardoor je dubbele LP krijgt. Denk dat velen het niet zullen doen maar ik houd alle karakters op dezelfde lvl's, zodat ze allemaal gelijk sterk zijn(heel handig bij latere gevechten). De 3 die ik op het moment niet gebruik geef ik alle 3 een golden amulet en dan loopt de LP lekker vol. En dan om de 5 lvl's up wissel ik van party en doe ik hetzelfde met de andere 3. Heb nu alle license boards helemaal vol
In het begin had ook wel wat geld problemen. Ik heb dat opgelost door maar 3 characters equipment te geven. Je kan er toch maar met 3 tegelijk vechten. En als ik dan switch naar de andere party gewoon even equipment wisselen.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:07 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Je moet eerst alle monsters killen in The North Bank en dan even rezonen.
[..]
Het probleem is dat ik altijd een geld probleem heb.
Zal vanavond weer eens wat monsters gaan chainen.
Zelf heb ik ook al mijn characters op hetzelfde lvl en ik probeer de equipment voor alle 6 ook redelijk up-to-date te houden. Golden Amulets koop ik later wel. Ik heb ze inmiddels al in de shop gezien.
Heb ik ook al aan zitten denken, maar ik wil toch minimaal dat iedereen de bodyarmor geupgrade heeft.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
In het begin had ook wel wat geld problemen. Ik heb dat opgelost door maar 3 characters equipment te geven. Je kan er toch maar met 3 tegelijk vechten. En als ik dan switch naar de andere party gewoon even equipment wisselen.
bij die Windmillsquote:Op maandag 5 maart 2007 13:18 schreef Diablos79 het volgende:
[..]
In het begin had ook wel wat geld problemen. Ik heb dat opgelost door maar 3 characters equipment te geven. Je kan er toch maar met 3 tegelijk vechten. En als ik dan switch naar de andere party gewoon even equipment wisselen.
Zit nu met alle characters op lvl 75, gaat wel even duren voordat iedereen lvl 99 is.. Maar heb geloof ik wel een goede plek gevonden om te lvlen
Lvl 31 en net bij de Stillshrine? Ik vond de monsters daar op lvl 22 moeilijker dan de Boss zelf.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zit nu op lv 31 net voor de Stilshrine of Miriam , heb voor al mn chars 3 quickenings en ong alle augments, qua wapens heb ik Vaan op spears, Balthier op Guns en ninja swords , Fran op Bows en Katanas , Basch op Axes, Ashe op swords en Penelo op Staffs/Maces en alle magie op min lvl 3, heb al die huntermark geprobeerd in de waterway in Rabanastre, maar werd genadeloos afgesclacht dooe die water elemental die vlakbij die white ooze zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |