Haar accentquote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef Scylla het volgende:
Penelo is een zeur. Fran, das pas een fijn speelkonijn
Helemaal mee eens... De rest is dan wel weer leukquote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef Scylla het volgende:
Ik vind Fran een van de weinige characters met toffe voice acting.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:10 schreef Scylla het volgende:
Helemaal mee eens. Ook voor Fran geldt:quote:Op zondag 4 maart 2007 18:53 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik vind Fran een van de weinige characters met toffe voice acting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ontmoet. Vanwege de stem dacht ik eigenlijk eerst dat het een meisje was
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zondag 4 maart 2007 19:15 schreef Ang3l het volgende:
Balthier heeft zo'n über chique brits accent. Past niete cht bij 'm vind ik.
Fran heeft een mooie stem, heerlijk Björk in Dancer in the Dark.
Die Ashe heb ik nog maar heel kort gezien dus daar kan ik niet over oordelen.
Heb net pasBen ik nou de enige die direct zag dat Larsa een jongen was. Aan de kledingsstijl kun je dit al zien en zo vrouwelijk is zijn stem helemaal niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. ontmoet. Vanwege de stem dacht ik eigenlijk eerst dat het een meisje was
Ik krijg steeds meer het idee dat Penelo in het spel is gedrukt omdat ze niets beters wisten te verzinnen voor een 6e character. Penelo en Vaan voegen tot nu toe het minst toe aan het verhaal.
Zeker wel duidelijk. Ik zie ook waar voor mij het probleem zat, ik begon altijd met een level 3 quickening. Ik had vanmiddag zelf gelukkig ook al uitgevonden dat beginnen met een lager level beter werkt.quote:Op zondag 4 maart 2007 16:41 schreef Vaud het volgende:
*Quickenings verhaal*
Ik vrees dat mijn verhaal niet echt duidelijk is en dat het alleen maar meer verwarring zaait![]()
Veel hang ook af van een beetje mazzel met die quickenings. Ik begin vaak genoeg met lvl 3 en dan haal ik meestal nog wel een chain van boven de 10.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker wel duidelijk. Ik zie ook waar voor mij het probleem zat, ik begon altijd met een level 3 quickening. Ik had vanmiddag zelf gelukkig ook al uitgevonden dat beginnen met een lager level beter werkt.
Thanks!
Ik heb vandaag 200 chain-combo's gemaakt in de mijnen, om het niveau gelijk te trekken,.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:33 schreef Tuvai.net het volgende:
Ik zit nu net voor het punt dat de Gate achter Salikawood gemaakt is, op de Poch shores of zoiets. Ben maar eens wat gaan side questen zoals de hunts afmaken en zo, en de Zertinan Caves een exploren, en tering, ik hang momenteel ongelooflijk vast op Adrammelch of zoiets, een of andere boss die je in het midden van de Zertinan caves tegenkomt. Ik krijg 't op level 40 met alle 3 chars niet klaargespeeld om 'm te Pwnen. :/
Wat ik trouwens wel gruwelijk irritant vind is dat andere characters net meelevellen en dat je in de shops niet ALLE attributen ziet die meeveranderen met het equipen van een armor/helm/wapen. Mijn Vaan, Basch en Fran zijn alle drie nu level 40, maar de rest is nog niet eens op de 20.
Iemand tips voor dat Adrammelch geval?
Oh kom op, Larsa is het meest verwijfde mannelijke figuur in een FF game ooit. En dat zegt wat.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:19 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die direct zag dat Larsa een jongen was. Aan de kledingsstijl kun je dit al zien en zo vrouwelijk is zijn stem helemaal niet hoor.
Mwoah, Kuja scoort ook nog hoog.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh kom op, Larsa is het meest verwijfde mannelijke figuur in een FF game ooit. En dat zegt wat.
Wilde het er nog bijzetten "zelfs Kuja was nog minder verwijfd".quote:
wachtenquote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Mwoah, Kuja scoort ook nog hoog.
Maare, nog iets, ik zit nu met 2 hunts die vereisen dat ik met iemand ga lullen op de Giza Plains, als het regent. Probleem is dat 't weer droog is. Hoe zorg ik dat 't weer gaat regenen.![]()
Misschien raak je er aan gewend dat er genoeg verwijfde mannen in de FF serie voorkomen.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:40 schreef peristilius het volgende:
[..]
Oh kom op, Larsa is het meest verwijfde mannelijke figuur in een FF game ooit. En dat zegt wat.
Kuja.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:44 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Mwoah, Kuja scoort ook nog hoog.
Maare, nog iets, ik zit nu met 2 hunts die vereisen dat ik met iemand ga lullen op de Giza Plains, als het regent. Probleem is dat 't weer droog is. Hoe zorg ik dat 't weer gaat regenen.![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 23:45 schreef peristilius het volgende:
[..]
Wilde het er nog bijzetten "zelfs Kuja was nog minder verwijfd".
quote:Op maandag 5 maart 2007 08:59 schreef Deacon_Tigra het volgende:
ik kijk advent childeren ook altijd met japanse spraak![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |