abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:35:10 #226
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_47031967
Ik ben maar ff 3 uur overnieuw begonnen. Kreeg die kut-judges niet dood en las overal dat die zo simpel waren. Lig nu nog minstens 1,5 uur achter op de eerste save maar heb al wel meer punten, level en armour e.d.. De eerste keer racete ik overal doorheen vandaar dat ik op den duur niks meer dood kreeg zonder 3x phoenix down en 4x potion....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_47032126
Die tactiek heb ik ooit gedaan bij FF8... en dan sta je voor Ultimecia met dr 4 vormen(naja griever dan ook)... en het gaat maar door en gaat maar door.... Toen ook opnieuw begonnen ergens halverwege.

Net de Fetal nogwat mark gedaan... Maar die heeft een aanval net voor hij dood gaat die 20000+!!!! (WTF!) doet op al mijn members... Hoe wat waarom....?! Dus toen een tweede keer gedaan en vanaf halverwege doodgequickened...

Shield armor is wel erg fijn zeg. En de wapens die ik heb ook. Komt goed zo!
pi_47032413
Haha, net voor de grap even gekeken of Exodus veel damage deed.
Met mijn party van lvl 28 er heen en ik heb hem tot 40% health kunnen krijgen voordat ik gewiped werd door Scathe omdat ik met mijn party te dicht bij hem stond.

Nog even wat betere armor kopen later en een paar lvl's hoger en dan i s Exodus van mij.
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:46:17 #229
138244 Champloo
GODMILJAAR!!
pi_47032502
Van "Final Fantasy vs XIII" hebben we nog niet eens beelden gezien. Ik heb gehoord dat ze proberen de actie van Advent Children erin te verwerken. Mijn intresse is gewekt.

Dirge Of Cebergus (of zoiets) was gewoon slecht uitgewerkt. Ik heb er wel het vertrouwen in dat het team van Kingdom Hearts er iets speciaals van zal maken
pi_47032592
Ik wil morgen Addramelech gaan killen. Ik was eerst even gaan kijken, maar dat bleek zo onvoorbereid geen succes.Maar komt ook wel goed... denk ik.

Is die een beetje te doen?
pi_47032773
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:48 schreef xienix84 het volgende:
Ik wil morgen Addramelech gaan killen. Ik was eerst even gaan kijken, maar dat bleek zo onvoorbereid geen succes.Maar komt ook wel goed... denk ik.

Is die een beetje te doen?
Ik gok dat die makkelijker is dan Exodus, zal hem straks eens met een bezoekje vereren.
  woensdag 7 maart 2007 @ 21:55:59 #232
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47032993
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:40 schreef wc-eend het volgende:
Daniel, k denk dat je blue dragon wel leuk zou vinden, Preview
Doet me wat denken aan Wild arms, het is niet mijn stijl maar ik vond wat muziek die ik op de achtergrond hoorde wel lekker, en tegelijkertijd fantaseerde ik hoe dat soort muziek in FF12 zou zijn, en dat zou beter zijn.
A talent is formed in stillness, a character in the world's torrent.
Op woensdag 7 maart 2007 02:30 schreef Stabdogg het volgende:
Kom toch op man, we zijn geen apen meer. Houd het gewoon vriendelijk.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:04:00 #233
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47033470
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 21:51 schreef torn_Machina het volgende:

[..]

Ik gok dat die makkelijker is dan Exodus, zal hem straks eens met een bezoekje vereren.
Ja dat zeker, Adrammelech is 100x makkelijker dan Exodus, zelfs ik (zwaar overleveled) toen ik Exodus probeerde kreeg ik em nog maar net dood, dat ding knalt de hele tijd "scourge" voor je kop (sterkste magie in FF12) en dat is niet fijn.

Ik moet zelf nog Ultima en Chaos halen, Ultima heb ik eigenlijk weinig zin in omdat ik dan de crystal weer in moet in giruvegan
Chaos moet te doen zijn (al zit die aap in de necrohol of nabudis en laat dat nu net de dungeon zijn die ik niet tof vind wegens klote orcs en een reaperbeest mark die manaleech doet)

Espers voor de liefhebbers:
Niet klikken als je zelf wilt ontdekken hoe ze eruit zien "spoiler"
Adrammelech:
http://www.ffxii.us/espers/images/big/adrammelech1.jpg

Chaos:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/4/49/Chaos-ffxii.JPG

Exodus:
http://www.ffxii.us/espers/images/big/exodus1.jpg

Ultima:
http://www.ffxii.us/espers/images/big/ultima1.jpg

Zodiark:
http://www.ffxii.us/espers/images/big/zodiark1.jpg

Zodiark moet ook nog maar die schijnt het moeilijkst te halen te zijn enzo...zucht..

Ik denk wel dat als ik zo sterk ben dat ik die 3 laatste espers heb dat de eindbaas van finalfantasy 12 dan zo makkelijk is dat ik nieteens wat hoef te doen en enkel wat gambits kan laten lopen.

Oh p.s. Ga niet "battle on the bridge" proberen zonder dat je "thief cuffs" en iedereen stealing heeft, want van die mark kun je "genji equip"stelen waaronder de "genji gloves" een van de beste items in het spel.

[ Bericht 7% gewijzigd door Daniel.J op 07-03-2007 22:16:08 ]
pi_47035239
Hoe zit het trouwens met de remake van FF7? Was dat gewoon een filmpje om te laten zien wat ze kunnen? Of wordt het echt wat? In de remake zou het dan ook advent style worden ofzo? Heeft iemand meer info?

En wanneer komt FFIII uit in Europa voor DS? Amerikaanse versie kan je ook spelen op Europese(of Japanse) DS toch? Kan je die ergens bestellen?
pi_47035636
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:35 schreef xienix84 het volgende:
Hoe zit het trouwens met de remake van FF7? Was dat gewoon een filmpje om te laten zien wat ze kunnen? Of wordt het echt wat? In de remake zou het dan ook advent style worden ofzo? Heeft iemand meer info?

En wanneer komt FFIII uit in Europa voor DS? Amerikaanse versie kan je ook spelen op Europese(of Japanse) DS toch? Kan je die ergens bestellen?
Alle DS games zijn regio vrij en ik heb zelf FF 3 al 4 maand thuis liggen. Ik zal even voor je kijken waar je het kan bestellen.

Hier te bestellen
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:42:10 #236
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47035641
quote:
ik hoor ook verschillende geluiden daarover, ik bedacht me trouwens wel dat zouden ze FF7 en 8 in de gameplay van deel 12 maken dan hadden ze echt meteen de vetste spellen ooit.
quote:
Europa is altijd laatste
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:42:32 #237
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_47035656
quote:

Er gingen geruchten dat er een complete remake zou komen.

Zeker gezien er veel animo is voor een remake van FF7, is het nog steeds mogelijk.
Het zou wel een manier zijn om die PS3 verkocht te krijgen.
pi_47035836
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Zeker gezien er veel animo is voor een remake van FF7, is het nog steeds mogelijk.
Het maakt niet uit welke FF je uitbrengt op de PS3, het verkoopt toch wel.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:47:48 #239
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47035973
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:42 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dan zullen ze snel moeten zijn, of al lang ermee bezig want FF7 is een van de uitgebreidste FF's uit de reeks.
  woensdag 7 maart 2007 @ 22:49:56 #240
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_47036088
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:47 schreef Daniel.J het volgende:

[..]

Dan zullen ze snel moeten zijn, of al lang ermee bezig want FF7 is een van de uitgebreidste FF's uit de reeks.
En waarom zouden ze daar nu al bezig mee moeten zijn?

Ze kunnen ook later beginnen, uitgebreid eraan werken en het later uitbrengen?
pi_47036251
Zoveel bijzonders was er naast de Main story in FF 7 niet te doen hoor.
Het spel kon wel lang duren als je het nodig vond om alle Materia te masteren en of je tijd in het chocobo breeden wil steken voor Knights of the Round.

Waarom zouden ze een remake willen maken voor de PS3, heb je alleen betere graphics.
pi_47036497
Te bedenken dat FF7 ook al 10 jaar oud is. Wauw...

Maar inderdaad denk ik dat FF toch wel verkoopt. En misschien was de PS3 versie van het intro filmpje wel gewoon een manier om te laten zien wat mogelijk is. Ik weet het niet. Na dat fimpje heb ik er ook niks meer over gehoord. Daarnaast zijn de makers van FF7 bijna allemaal naar mistwalker gegaan en een remake maken met nieuwe mensen... ik weet het niet. Vraag me af of de sfeer behouden blijft.
  woensdag 7 maart 2007 @ 23:07:23 #243
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_47037053
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:56 schreef xienix84 het volgende:
En misschien was de PS3 versie van het intro filmpje wel gewoon een manier om te laten zien wat mogelijk is. Ik weet het niet. Na dat fimpje heb ik er ook niks meer over gehoord.
Het was inderdaad een tech-demo om de kracht van de PS3 te demonsteren. Square-Enix heeft aangegeven dat er geen plannen zijn voor een remake.
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:53:40 #244
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47040533
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef xienix84 het volgende:
Ja inderdaad, je bent wel erg negatief steeds hoor. Er zitten wat mindere punten aan, maar dat heb ik met ieder spel/iedere FF. Ik vind FF12 echt geweldig!!!

Ik kan niet wachten op de FF's voor de PS3, en ik moet FFIII voor de DS ook nog spelen dus komt allemaal goed. Wat betreft FFXIII, er komen sowieso twee verschillende versies. Een daarvan is een Dirge of Cerberus achtig spel, dat is vs. XIII, maar FFXIII wordt gewoon een final fantasy zoals het hoort hoor!

Ik vind de muziek goed. Sommige deuntjes niet zo, maar voor de rest vind ik de muziek echt passen bij lange uitgestrekte vlakten, tegenover donkere zware muziek in de dungeons. Spanning etc. Ok, de bosses hebben geen speciale muziek, dat is "jammer", maar stoort mij niet.

FF12 is nieuw, dus zal je inderdaad mensen hebben die de vernieuwing niks vinden. Het is voor square enix ook uitproberen en testen. Het is niet niks om na zolang met iets anders te beginnen en ik vind het ontzettend knap wat ze klaargespeeld hebben. Kan niet wachten op nieuwe spellen van hen.

Overigens, dat samurai warriors enzo. Is dat een beetje waarheidsgetrouw? Of echt hack en slash met veel lichts en geluidseffecten, speciale moves enzo. Ik houd wel van waarheidsgetrouw, Japanse geschiedenis hou ik wel
Het is een romantisering van waarheidsgetrouwe veldslagen, zelfde als met DW maar DW is china en SW japan natuurlijk.
edit: las het beetje verkeerd, de setting en de battles zijn wel waarheidsgetrouw maar de actie niet, inderdaad veel lighteffecten en special moves, maar zover ik weet niks over the top..
Althans als er geen tovenaars in zitten zoals in DW maar daar ben ik niet zeker van, de costuums zijn wel wat dramatisch en niet echt traditioneel zoals in deel 1.

En nog even over de muziek, je zegt "donkere zware muziek in dungeons" nou sorry ik vind de muziek in de dungeons niet zwaar ik vind het juist licht en afgevlakt, verder klinkt alles gewoon hetzelfde qua..oh wacht melodie ontbreekt totaal..
Ik vind de muziek totaal niet passen en ik vind het hans zimmer achtige....lord of the rings zooi.
Ik hoop maar dat FF13 goed genoeg is, ik vond het begin filmpje van versus 13 geweldig maar toen hoorde ik dat het een dirge achtige kingdom hearts game zou worden, nou dan hoeft het van mij niet meer...
Resident evil meuk enzo

Ik zou een DW/SW topic moeten maken geloof ik, ik vind dit subforum wel leuk.

[ Bericht 7% gewijzigd door Daniel.J op 08-03-2007 00:58:53 ]
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:55:07 #245
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47040560
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:49 schreef Ixnay het volgende:

[..]

En waarom zouden ze daar nu al bezig mee moeten zijn?

Ze kunnen ook later beginnen, uitgebreid eraan werken en het later uitbrengen?
Omdat de Ps4 al in de maak is.
  donderdag 8 maart 2007 @ 00:56:19 #246
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47040582
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 22:52 schreef torn_Machina het volgende:
Zoveel bijzonders was er naast de Main story in FF 7 niet te doen hoor.
Het spel kon wel lang duren als je het nodig vond om alle Materia te masteren en of je tijd in het chocobo breeden wil steken voor Knights of the Round.

Waarom zouden ze een remake willen maken voor de PS3, heb je alleen betere graphics.
en meer mogelijkheden, stel je een FF7 voor met de systemen en gameplay van FF12.
Man je krijgt dan zowat een live advent children ofzo
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:01:41 #247
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_47042343
Ik ben dus een stuk overnieuw begonnen en zie dat ik nu al 2 of 3 levels hoger ben dan eerst en nog het hele "Ik ben basch van ronsenburg" gegil stuk moet doen en de Leviathan. Hmm. Nu maar hopen dat dat straks wel moet lukken allemaal.
L'Amour menaçant:
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:07:56 #248
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47042379
Ik heb gisteravond Roblon en daarna Fury in nabudis geasskicked, daarna heb ik lindwyrm gepwnt met sleep en aeroga spam, en toen vond ik dat het tijd was om weer eens een challenge te beginnen en heb ik Pylraster (uber sterke tyrannosaurus mark, doet zon 4 a 5k damage per mep en is imuun voor alle status effects op slow na die na n halve minuut gerecast moet worden en dat beest kan zn level verdubellen op 50% van zn leven, ik moest uiteindelijk wel snel ressurecten enzo, en toch geasskicked terwijl ik nog maar level 55 ben whehehe... gvd wat pwn ik toch...
Ik ben zo geweldig omg, ich habe pwn gemachen!!11
Ik ben nog te zwak om me aan zodiark te wagen, en de rest in nabudis necrohol laat ik ook even, moet echt nog wat levelen daarvoor..

Klote levelen, ik wil pwnen.
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:09:51 #249
164349 Daniel.J
anti normvervaging
pi_47042396
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 08:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben dus een stuk overnieuw begonnen en zie dat ik nu al 2 of 3 levels hoger ben dan eerst en nog het hele "Ik ben basch van ronsenburg" gegil stuk moet doen en de Leviathan. Hmm. Nu maar hopen dat dat straks wel moet lukken allemaal.
In leviathan heb ik me helemaal gek lopen levelen omdat ik de baas daar niet aankon (ik had nog geen dispel , like meest belangrijke spell in ff12 maar okay)
  donderdag 8 maart 2007 @ 08:10:04 #250
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_47042398
Is dat die stomme dino in de estersands?
Of is dat kinderspel?
Ik was zo naïef die aan te vallen met mijn leveltjes 9.....
L'Amour menaçant:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')