abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:24:00 #101
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_47328377
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 21:21 schreef _Bar_ het volgende:
Lem slip
Oh ok, ik dacht meer aan een bodybutter zoals Schnuggle. Die jelly's kan ik je niet mee helpen, vind het zelf echt ondingen .
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_47332695
Lemslip is een butter cream geloof ik.
Een keer een proefje van gehad. Erg lekker, alsof je je wast met Napoleon-snoepjes
Bij mij was de Lemslip erg zacht, dus kon er gewoon een stukje van pakken en uitsmeren.
It's amazing what we can do with love...
  vrijdag 16 maart 2007 @ 21:18:28 #103
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_47351220
nee je gaat badderen, allemaal met lekkere geuren althans dat vond ikke happy hippy dus...

zit ik later op de bank komt er iemand thuis... goh wat ruikt het hier naar kots
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_47356003
Ik heb vanavond ook nog Honey Farm gekregen .
En er zaten twee kortingsbonnen in ipv 1 .
Tap tap tap
pi_47364757
Hey Lush dames

Ik wil iets van Lush aan een jongen geven, hebben jullie wat tips? Het moet niet té meisjesachtig ruiken, maar wel een verwen-ding zijn.
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:32:04 #106
119783 JacMar
Marije dus ;-)
pi_47366491
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:28 schreef Étoile het volgende:
Hey Lush dames

Ik wil iets van Lush aan een jongen geven, hebben jullie wat tips? Het moet niet té meisjesachtig ruiken, maar wel een verwen-ding zijn.
Mijn vriendje vindt Tramp erg lekker, dat is een douchegel..Verder misschien de zeep Ice blue?
pi_47366774
Of Coalface voor z'n gezicht?
Tap tap tap
pi_47367058
Ze zijn gisteren aan de deur geweest met het Lush pakketje... maar ik was er niet... ze komen vandaag weer... op een tijd dat ik er ook niet ben grrrr.... beter leveren ze het bij de buren af ofzo....

Mijn vriend: "wat heb je besteld dan?"
Ik: "scrub, lippenbalsem en handcreme."
Hij: "Bestel een wat lekkers voor in de douche dan!"

Die paaseieren zijn idd flink duur. Ziet er wel superleuk uit. Maar ja heb toch geen bad
~*~Common sense is not so common~*~
pi_47367542
Bedankt voor de tips, ik zal ze eens bekijken op de site. Ik moet wel zeggen dat het idee van een kadootje dat iemand 'Tramp' noemt toch een beetje apart is
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_47385719
Die paaseieren zijn echt geweldig, wil graag een roze, paarse en gele
En hebben jullie die actie nog meegekregen dat je een Tropical Showers kan winnen? Je moet dan een douchepakket samenstellen, een naam geven en dat soort dingen. De beste pakketten worden ook echt in de winkel verkocht! heb er vanmiddag twee gemaild, ben benieuwd...
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_47390631
Mijn vriendje houdt van:

Happy Hippy
Coalface
Honey, I washed the Kids (ja ja, het is echt waar, misschien toch een beetje een onveilige keuze)
Karma zeep
Bohemian zeep
Sandstone zeep

Verder probeer ik hem nog steeds een beetje cremetjes aan te smeren zoals Cosmetic Lad en ik wil nog een toner voor em kopen, maar ben bang dat hij die niet gaat gebruiken, haha!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_47419414
Vanmiddag nog bij de Lush geweest
Alleen het meisje bij de kassa was een beetje van slag

'Wil je een krantje?'
'Nee, dankje, die heb ik al '
*doet krantje in tasje*

'dat is dan ¤10,80 asjeblieft'
'uhhmmm, ¤4,30, toch?'
'uhh, oja, sorry! Vanmiddag komt *naam die ik niet echt verstond/vergeten ben* langs, en ja, iedereen zit in de stress, en het is allemaal heel spannend enzo, en ja, we weten dat 'ie komt, maar niet hoe laat en en en, oja, ¤4,30 asjeblieft'

Hoogst apart

Er werkte trouwens een heel schattige jongen met rood haar, nooit eerder een mannelijke lush-medewerker gezien
pi_47419687
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 22:23 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Doe es .
Ja, wordt dan wel in Rotterdam he.
Sanity is (not) statistical
pi_47426107
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef lienelien het volgende:
Vanmiddag nog bij de Lush geweest
Alleen het meisje bij de kassa was een beetje van slag

'Wil je een krantje?'
'Nee, dankje, die heb ik al '
*doet krantje in tasje*

'dat is dan ¤10,80 asjeblieft'
'uhhmmm, ¤4,30, toch?'
'uhh, oja, sorry! Vanmiddag komt *naam die ik niet echt verstond/vergeten ben* langs, en ja, iedereen zit in de stress, en het is allemaal heel spannend enzo, en ja, we weten dat 'ie komt, maar niet hoe laat en en en, oja, ¤4,30 asjeblieft'

Hoogst apart

Er werkte trouwens een heel schattige jongen met rood haar, nooit eerder een mannelijke lush-medewerker gezien
Whahaha zeker een hoge baas ofzo? Of een beroemdheid? Is nog geen reden om jou een poot uit te draaien he

Mijn zending ligt nu op het postkantoor, dus mijn vriendje gaat hem vanmiddag ophalen. Eindelijk!!! (en ik heb alweer een nieuwe bestelling geplaatst ook
~*~Common sense is not so common~*~
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 10:05:24 #115
43556 miss_dynastie
pi_47426144
quote:
Op zondag 18 maart 2007 23:39 schreef lienelien het volgende:
Dan maar hopen dat ie dit niet heeft gezien
pi_47426225
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dan maar hopen dat ie dit niet heeft gezien
quote:
Op maandag 19 maart 2007 10:03 schreef heppifisj het volgende:

[..]

Whahaha zeker een hoge baas ofzo? Of een beroemdheid? Is nog geen reden om jou een poot uit te draaien he
Ja geen ideee...
Maar ze was er blijkbaar nogal door van slag. Misschien weet ss16 meer?
pi_47441052
Dames, ik vraag me af. Als ik vandaag wat badbruisballen bestel, wanneer heb ik ze dan binnen? Vrijdag?
pi_47443351
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:07 schreef Leintjeuh het volgende:
Dames, ik vraag me af. Als ik vandaag wat badbruisballen bestel, wanneer heb ik ze dan binnen? Vrijdag?
Nou, ga daar maar niet van uit. Ten eerste l.igt het eraan op welke manier je betaalt,. en vanaf dan moet je gemiddeld zo'n 10 dagen rekenen. Ze versturen alleen op dinsdag en vrijdag mailorders. Dus ik zou eerder uitgaan van volgende week woensdag of zaterdag dat het binnen is.
Back in business.
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 18:12:58 #119
43556 miss_dynastie
pi_47443395
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:11 schreef Shirley het volgende:

[..]

Nou, ga daar maar niet van uit. Ten eerste l.igt het eraan op welke manier je betaalt,. en vanaf dan moet je gemiddeld zo'n 10 dagen rekenen. Ze versturen alleen op dinsdag en vrijdag mailorders. Dus ik zou eerder uitgaan van volgende week woensdag of zaterdag dat het binnen is.
Ik dacht dat dat inmiddels veranderd was en ze het nu elke dag doen, zoiets heb ik een mod zien posten ergens op het lush nl forum. Ik had laatst op woensdag met creditcard besteld en zaterdag ontvangen, dus het zou moeten kunnen.
pi_47443428
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:12 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat inmiddels veranderd was en ze het nu elke dag doen, zoiets heb ik een mod zien posten ergens op het lush nl forum. Ik had laatst op woensdag met creditcard besteld en zaterdag ontvangen, dus het zou moeten kunnen.
Oh? Nou ik heb een week of 4 geleden besteld, en heb toch echt anderhalve week moeten wachten...Maar het werd idd wel op een donderdag bezorgd. (Betaald via eenmalige overschrijving)
Back in business.
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 18:15:17 #121
43556 miss_dynastie
pi_47443472
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:14 schreef Shirley het volgende:

[..]

Oh? Nou ik heb een week of 4 geleden besteld, en heb toch echt anderhalve week moeten wachten...Maar het werd idd wel op een donderdag bezorgd. (Betaald via eenmalige overschrijving)
Maar dat ligt dan aan je betaalwijze, denk ik. Met creditcard zijn ze 'zeker' dat ze het krijgen, dus kunnen ze de order gelijk verwerken en hoeven ze geen bericht van die tussendinges af te wachten (als ik het goed heb begrepen hoor )
pi_47444005
quote:
Op maandag 19 maart 2007 18:15 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Maar dat ligt dan aan je betaalwijze, denk ik. Met creditcard zijn ze 'zeker' dat ze het krijgen, dus kunnen ze de order gelijk verwerken en hoeven ze geen bericht van die tussendinges af te wachten (als ik het goed heb begrepen hoor )
Pfft...voortrekkerij omdat er mensen met creditcards zijn.

Back in business.
pi_47444909
Ik heb het geld direct overgemaakt, hopelijk heb ik t voor vrijdag
pi_47445545
Welke paaseieren?? En die potjes verse maskers zien er heerlijk overgevuld uit maar in werkelijkheid is het maar een muizenbeetje voor zoveel geld 'Vroeger' kreeg je nog een hele volle pot
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2007 @ 19:22:30 #125
43556 miss_dynastie
pi_47445880
quote:
Op maandag 19 maart 2007 19:14 schreef heaven7 het volgende:
Welke paaseieren?? En die potjes verse maskers zien er heerlijk overgevuld uit maar in werkelijkheid is het maar een muizenbeetje voor zoveel geld 'Vroeger' kreeg je nog een hele volle pot
Ze zijn in Nl al niet meer te krijgen, deze"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')