¤105,- voor de verjaardag van je nichtjequote:Op zondag 11 maart 2007 18:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik had twee weken geleden voor de verjaardag van m'n nicht ongeveer ¤105 aan Lush gekochtEn dat heb ik gisteren dus aan haar gegeven, en ze was helemaal blij
. Ze is nog verslaafder dan ik. En ik moest voor haar schoonzusje ook twee BBS'en meenemen, dus die raakt zo ook verslaafd. Ik ben een goede jehova geweest.
Maar nu staat al dat lekkers niet meer op m'n kamer.
Jehova als in mensen dingen aansmeren, mensen fan maken zeg maar. neem ik dan maar even aanquote:Op zondag 11 maart 2007 19:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
¤105,- voor de verjaardag van je nichtjeWow zoveel geef ik niet eens aan mijn directe familie (broer/zus/ouders) uit... En ben je echt jehova? Dan geef je toch juist geen cadeaus?
Zo bedoelde ik het jaquote:Op zondag 11 maart 2007 19:07 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jehova als in mensen dingen aansmeren, mensen fan maken zeg maar. neem ik dan maar even aan![]()
Ik kan het wel voor je halen en dan naar je brengen?quote:Op maandag 12 maart 2007 14:49 schreef MaJo het volgende:
Ik wilde gister online wat producten bestellen maar vond de verzendkosten vrij duur ( ik geloof ¤6,-) dus ik denk dat ik even wacht tot ik weer eens in Amsterdam ben. Maar ik wil de producten het liefst nu al hebben![]()
Dat is wel een goede dealquote:Op maandag 12 maart 2007 14:50 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik kan het wel voor je halen en dan naar je brengen?
Koerierskosten 1 wijntje![]()
We moesten toch nog ff voor de vakantie afspreken, dus ik zou woensdag of donderdag wel kunnen langskomenquote:Op maandag 12 maart 2007 14:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel een goede dealAlleen ben ik eerder weer in Amsterdam dan jij in utrecht denk ik (Rascal
). Is alleen een beetje lastig om daar met dingen te gaan slepen enzo
Das waarquote:Op maandag 12 maart 2007 14:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
We moesten toch nog ff voor de vakantie afspreken, dus ik zou woensdag of donderdag wel kunnen langskomenMaar als je zaterdagnacht pas in Amsterdam komt is het vrij lastig met naar de Lush gaan
![]()
Mijn eigen schuld, ik sta open voor dit soort lekkere luxe verslavingenquote:Op maandag 12 maart 2007 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Lush heeft weer een paar slachtoffers gemaakt zie ik.
Haha das waarquote:Op maandag 12 maart 2007 20:47 schreef CherryLips het volgende:
Als je veel bestelt, dan vallen die verzendkosten relatief mee natuurlijk.
Yepquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
--offtopic--
MaJo: Is dat John Lennon in je avatar?
Zo ja; goede keuze!
quote:Op maandag 12 maart 2007 09:41 schreef Pinball het volgende:
Hoi!
Ik moest me hier melden.
Want ik heb Happy Soap gekregen.
Ik ben een lush-meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |