Het zal binnen drie maanden moeten gebeuren, maar het was echt nog maar een week geleden uitgevonden, dus we moeten even kijken of het misschien niet toevallig 6 maanden wordt.quote:Op maandag 9 april 2007 19:49 schreef Sade het volgende:
Ja zeg hallo! Mij een beetje lekker maken hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Ubernieuwsgierig *
Kan je geen hint geven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ook, en ik wil het vooral snel! Het ruikt en werkt allemaal zooo lekkerquote:Op maandag 9 april 2007 20:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het wel keispannendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neee, neeeeee, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op maandag 9 april 2007 19:56 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Verder :Van de bestaande producten zullen een paar vervangers ontstaan. Ik kan je bijvoorbeeld zeggen dat The Strokes er uit gaat. De geuren zijn in ieder geval veel beter en de werking ook. Het wordt een groot feest!
Geen zorgen, het duurt nog wel even, hoorquote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neee, neeeeee, neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geduld is een schone zaakquote:Op maandag 9 april 2007 20:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet inloggen op het Engelse forum en een nieuwe account aanmaken gaat ook al nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja maar, ja maarquote:Op maandag 9 april 2007 20:28 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Geen zorgen, het duurt nog wel even, hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Plus het feit dat er waarschijnlijk een beter product voor in de plaats komt!
Misschien blijft hij toch wel als we met zijn allen gaan protesterenquote:Op maandag 9 april 2007 20:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar, ja maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij ruikt zo lekker en hij werkt geweldig enzo en en enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jaquote:Op maandag 9 april 2007 20:32 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Misschien blijft hij toch wel als we met zijn allen gaan protesterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
In welke winkel en wie was het?quote:Op maandag 9 april 2007 20:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Minder aardig meisje in de winkel zaterdag raadde me trouwens Jungle aan, iemand daar ervaring mee?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leidse, meisje met heel zwart haar, heel mooi strak geknipt.quote:Op maandag 9 april 2007 20:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
In welke winkel en wie was het?
Jungle is voor ieder haartype, ik ga het morgenochtend weer eens proberen!
Mijn haar hangt vaak snel slap van een conditioner, maar ik moet het echt verzorgen.
Wat voor een conditioner gebruik je nu?
Ja die ken ik welquote:Op maandag 9 april 2007 20:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Leidse, meisje met heel zwart haar, heel mooi strak geknipt.
American Cream, voornamelijk vanwege de geurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(m'n gigantische klitten blijven toch wel helaas met dit harde water hier...Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En Karma Komba shampoo bar, waar ik dus nóg meer klitten van krijg, maar die uiteindelijk wel héél erg fijn isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb je niet gezien! Ohhh, wacht, zei ik zaterdag? Ik ben er een beetje vanaf, ik bedoelde vrijdagquote:Op maandag 9 april 2007 20:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ja die ken ik welom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Humz, ik was er zaterdag namelijk ook, volgende keer schiet je mij maar aan en dan zeg je ik ben die en die en die en dan komt het helemaal goedom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, het spul ruikt iig goed!quote:Misschien dat je, als je enigzins tevreden bent over AC ook Jungle eens proberen. Meer anti-klit, heb ik het idee. Heerlijke combinatie, trouwens; karma en ac!!
Vrijdag was ik er niet.quote:Op maandag 9 april 2007 20:48 schreef lienelien het volgende:
[..]
Heb je niet gezien! Ohhh, wacht, zei ik zaterdag? Ik ben er een beetje vanaf, ik bedoelde vrijdagom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Ja, het spul ruikt iig goed!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ik wist eigenlijk niet eens dat er ook vaste conditioners zijnJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja zeg, gaan Karma Komba, alle bubbel bar slices, american cream, big, tee trea lotion en al m'n andere favorieten er ook uit?quote:Op maandag 9 april 2007 20:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Vrijdag was ik er niet.
Er is nog een vaste conditioner, Fuel. Die gaat er ook uit. (nu lijkt het net of alles alleen maar eruit gaatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, allemaal nietquote:Op maandag 9 april 2007 20:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja zeg, gaan Karma Komba, alle bubbel bar slices, american cream, big, tee trea lotion en al m'n andere favorieten er ook uit?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik mis Banana Moon nog altijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 9 april 2007 20:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nee, allemaal nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bij 2 shampoobars welquote:Op maandag 9 april 2007 20:54 schreef lienelien het volgende:
krijg je trouwens bij 2 bubble bar slices nog altijd een blikje gratis? En hoe zit het met die bodybutterblikjes enzo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn hart maakte even een drie-dubbel-dikke salto! Een Lush-winkel in Leiden! Na een snelle check van de website zakte mn hart weer in mn schoenen, je doelde op de leidsestraat in Amsterdam...quote:Op maandag 9 april 2007 20:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Leidse, meisje met heel zwart haar, heel mooi strak geknipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop