Mijn topic is toch veel leukerquote:Op vrijdag 2 maart 2007 20:47 schreef Emel het volgende:
belachelijk dat mijn topic dicht is
ja ikquote:Op zaterdag 3 maart 2007 12:09 schreef Megalomaniac het volgende:
Nog mensen die naar Tarkan gaan vanavond in Ahoy?
hebben we een date johquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:08 schreef skippy22 het volgende:
Ik ga met emel meehandje vasthouden e.d
![]()
en waarom wist ik dat niet?quote:
Dan alquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:01 schreef Emel het volgende:
aangezien we een date hebben, zie ik je over een uur op Rotterdam CS.
Tot dan!
Als je niet komt, krijg je grote problemenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:08 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Dan alNeem je wel een bordje mee met je naam erop
![]()
ik nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:09 schreef Slayage het volgende:
iemand wel eens kangeroe kebab gegeten hier?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef Emel het volgende:
[..]
ik niet
aangezien we hier een kangeroe als huisdier hebben, moeten we misschien hem maar slachten en vanavond eten.
Jij hebt nu al grote problemenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:12 schreef Emel het volgende:
[..]
Als je niet komt, krijg je grote problemen![]()
kijk uit he..ik stuur mn dates op je afquote:
Date je met meerdere mensenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:15 schreef Emel het volgende:
[..]
kijk uit he..ik stuur mn dates op je afze zijn groot en sterk
![]()
yepquote:
nee klopt nietquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:24 schreef King_of_Kool het volgende:
Klopt het dat men in Turkije niet aan werkwoordvervoegingen doet?
Ik loop
Hij loop
Wij loop
enz...
Mijn Frans leraar zegt steeds tegen me dat ik Frans spreek als een Turk als ik het weer heb over nous envoie
Dan zal ik dat ff mededelen dat hij ongelijk heeft dan, en dat ie gewoon maar weer moet zeggenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:26 schreef Emel het volgende:
[..]
nee klopt niet
ben yuruyorum (ik loop)
sen yuruyorsun (jij loopt)
biz yuruyoruz (wij lopen)
onlar yurulorlar (zij lopen)
o yuruyor (hij/zij loopt)
Tot straksquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:22 schreef Emel het volgende:
ik ga zo de deur uit, effe wat eten in de stad en daarna naar Ahoy
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:13 schreef Emel het volgende:
[..]
ik niet
aangezien we hier een kangeroe als huisdier hebben, moeten we misschien hem maar slachten en vanavond eten.
wat een docentquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:24 schreef King_of_Kool het volgende:
Klopt het dat men in Turkije niet aan werkwoordvervoegingen doet?
Ik loop
Hij loop
Wij loop
enz...
Mijn Frans leraar zegt steeds tegen me dat ik Frans spreek als een Turk als ik het weer heb over nous envoie
alst uquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:31 schreef UncleSam het volgende:
Kan iemand me even helpen hiermee: Zinloos steken?
ik sta ook ergens te dansenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef Megalomaniac het volgende:
Hier wat video's van Tarkan in Ahoy.
1. Kuzu Kuzu
2. Mine
3. Yandim
4. Gitti Gideli
5. Sikidim
6. Gul Doktum Yollarina
7. Bu Gece
8. Ay
9. Simarik
Enjoy!
Kan ik niet meerquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:57 schreef henkspank het volgende:
dus skippy22 kun je je bericht wijzigen
trut?quote:
nee geen leuke dag, hopelijk jij welquote:
hey!quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:52 schreef skippy22 het volgende:
Hoiemel
Je komt ook niet veel meer in dit topic
![]()
Hoiquote:
weer teveel gezopen joh?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:13 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa heb alleen een nogal erge kater![]()
Daarom kom je nooit meer in dit topicquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:17 schreef Emel het volgende:
deze dame heeft op werk een nieuwe taak bij gekregen: ik zit in de feestcommissie![]()
zuiplapquote:
ik krijg van mijn baas steeds nieuwe taken bij..daardoor drukdrukquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:25 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daarom kom je nooit meer in dit topic![]()
Dat doen de secretaresses bij ons op het werk ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:17 schreef Emel het volgende:
deze dame heeft op werk een nieuwe taak bij gekregen: ik zit in de feestcommissie![]()
bij ons mogen de secretaressen dat niet doenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat doen de secretaresses bij ons op het werk ook![]()
Wat een pauper organisatiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:58 schreef Emel het volgende:
[..]
bij ons mogen de secretaressen dat niet doen
jouw meningquote:
Hahaha, nou veel succes hoor in je nieuwe functiequote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:05 schreef Emel het volgende:
[..]
jouw mening
ik moet naar werk bahhhh
gelukkig morgen vrij!!
Heb je geen leuk werk?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:05 schreef Emel het volgende:
ik moet naar werk bahhhh
zal wel lukken hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hahaha, nou veel succes hoor in je nieuwe functieMaak er wat van
![]()
Werk ze![]()
ik heb het een beetje gehad met mijn baan in het ziekenhuis. Ik wil ermee stoppen. Het geeft me geen uitdaging meer. Mijn doordeweekse baan is veel leuker!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:10 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Heb je geen leuk werk?Ik vind 40 uur per week ook wat overdreven, maar ik ga echt niet elke dag met tegenzin naar het werk, het is ook vaak reuzegezellig.
![]()
Moet je zorgen dat een partner vindt die je onderhoudquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:13 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb het een beetje gehad met mijn baan in het ziekenhuis. Ik wil ermee stoppen. Het geeft me geen uitdaging meer. Mijn doordeweekse baan is veel leuker!
nee hoor, ik heb besloten om ver te schoppen..nog meer studeren..nog hoger komen en veel verdienenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:18 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Moet je zorgen dat een partner vindt die je onderhoud![]()
![]()
Dan zit je toch een beetje in de verkeerde businessquote:Op zaterdag 10 maart 2007 13:19 schreef Emel het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb besloten om ver te schoppen..nog meer studeren..nog hoger komen en veel verdienen![]()
jaja is goedquote:Op zaterdag 10 maart 2007 16:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dan zit je toch een beetje in de verkeerde businessMaar die ambitie is goed
Vergeet alleen niet te leven tussendoor hè
![]()
hey je maakt me verlegenquote:Op zondag 11 maart 2007 00:02 schreef Jero het volgende:
Emel is gewoon geweldig....
vind je me echt geweldig?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:08 schreef Jero het volgende:
Hoezo, dat is gewoon zo.
quote:Op zondag 11 maart 2007 00:17 schreef Jero het volgende:
ja, en die 10 euro om dat te zeggen krijg ik nog wel een keer
niet mijn probleem lijkt mequote:Op zondag 11 maart 2007 00:31 schreef Jero het volgende:
oooeh....maak je nu niet anderen jaloers?
Humeurtje?quote:Op zondag 11 maart 2007 10:39 schreef Emel het volgende:
hallo zeg, ik heb gewerkt gisteren...mag ik?
geen humeur, alleen nog niet wakker hehequote:Op zondag 11 maart 2007 11:12 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Humeurtje?![]()
Tuurljk mag jeIk ben niet zo moe, maar was gister wel moe van werk en trainen.
![]()
Wat ga je doen?quote:Op zondag 11 maart 2007 11:16 schreef Emel het volgende:
hey ik heb besloten om te gaan sporten. Binnenkort gaat er een sportschool open bij mij in de buurt.
dat weet ik nog niet precies..ik denk beetje van alles.quote:Op zondag 11 maart 2007 11:32 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat ga je doen?![]()
En sporten is goed voor jeKrijg je een goed figuurtje van
![]()
Buikdansenquote:Op zondag 11 maart 2007 11:35 schreef Emel het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet precies..ik denk beetje van alles.
ja mijn conditie verbetert en ik krijg een strak figuurtje vansowieso ga ik 1 keer per week ook buikdansen. Dus dat betekent meer beweging.
ik ben ook sexyquote:Op zondag 11 maart 2007 11:38 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
BuikdansenSexy
![]()
Maar niet een beetje nutteloos gaan fitnessen en bankje drukken hèDat is zo afgezaagd
![]()
quote:Op zondag 11 maart 2007 11:46 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben ook sexy![]()
![]()
nee joh, ik ga actief aan de slag. Ik ga mijn leven verbeterenik ga gewoon doen ipv dingen uit te stellen
durf en doe is mijn motto nu
het komt eigenlijk door al die actieve mensen in mijn omgevingquote:Op zondag 11 maart 2007 11:56 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik zal maar niet doorvragen naar het hoe en waarom van deze mind change, of wel?
![]()
Laten we het positief houden: heel goed van je en veel succes![]()
Ik heb zo'n verandering enkele jaartjes ook een beetje gehadEn het bevalt goed
![]()
Ik ben wel benieuwd wat je nu voor sport gaat doen hoor![]()
Ben jequote:Op zondag 11 maart 2007 11:46 schreef Emel het volgende:
[..]
ik ben ook sexy![]()
![]()
nee joh, ik ga actief aan de slag. Ik ga mijn leven verbeterenik ga gewoon doen ipv dingen uit te stellen
durf en doe is mijn motto nu
heb je d'r nou al een keer ontmoet?quote:
Ze wil niet datenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb je d'r nou al een keer ontmoet?
dan gooi je het over een andere boeg. noem je het nadere kennismaking.quote:
Blijf nou maar thuis Tis daar veelste gevaarlijk voor kleine vlerkjesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef -scorpione- het volgende:
Slayage, kom naar Utrecht, gaan we lekker rellen![]()
ik baal er nu stevig van dat ik op dinsdag niet meer kan trainen, nu mis ik allesquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Blijf nou maar thuis Tis daar veelste gevaarlijk voor kleine vlerkjes
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan gooi je het over een andere boeg. noem je het nadere kennismaking.
precies, en dan probeer je dan tot haar door te dringen?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:06 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan gooi je het over een andere boeg. noem je het nadere kennismaking.
hoe laat kan ik je verwachten?quote:
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:57 schreef -scorpione- het volgende:
Slayage, kom naar Utrecht, gaan we lekker rellen![]()
niet dusquote:
wow ik wil straks ook zo dansenquote:Op woensdag 14 maart 2007 20:05 schreef -scorpione- het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=8196749249677852682
Zodra je wat kan meteen ook een filmpje plaatsen hè Emel![]()
goed geprobeerdquote:
niet zo professioneel johquote:
heyquote:
Ik ben thuis vandaagquote:
quote:
quote:
quote:
Mooiquote:Op dinsdag 20 maart 2007 15:37 schreef xminator het volgende:
Bİr hilal uğruna Ya Rab ne güneşler batıyor.
ben je door je voorraad sigaretten heen?quote:Op zondag 25 maart 2007 10:54 schreef zoalshetis het volgende:
Buraya yakın benzin istasyonunun yerini söyler misiniz?
in het goal van die grieken uiteraardquote:
nee ik heb gewoon benzine nodig. 98 octanquote:Op zondag 25 maart 2007 12:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
ben je door je voorraad sigaretten heen?
Niet 1 keer. Nee, ook niet 2 keer. Wat? 3 Keer? Nee, ook niet 3 keer.quote:Op zondag 25 maart 2007 12:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
in het goal van die grieken uiteraard![]()
ik heb een heerlijk leventjequote:Op maandag 26 maart 2007 19:16 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat heb je ook een leventje hèHoefde je weer eens niet te werken?
![]()
En, wat heb je dan allemaal gedaan vandaag?quote:Op maandag 26 maart 2007 20:01 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb een heerlijk leventjeklopt, ik had vrij vandaag
![]()
zeker een leuke turkse cika ontmoetquote:
quote:
Ik niet en had vandaag ook geen vrijquote:Op maandag 26 maart 2007 20:01 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb een heerlijk leventjeklopt, ik had vrij vandaag
![]()
suuurequote:
quote:HARRY: Would you like to have dinner? ...Just friends.
SALLY: I thought you didn't believe men and women could be friends.
HARRY: When did I say that?
SALLY: On the ride to New York.
HARRY: No, no, no, I never said that. .........(pauses and thinks about it) Yes, that's right, they can't be friends. Unless both of them are involved with other people, then they can - this is an amendment to the earlier rule. If the two people are in relationships, the pressure of possible involvement is lifted. .... (another pause) No, that doesn't work either, because what happens then is, the person you're involved with can't understand why you need to be friends with the person you're just friends with. Like it means something is missing from the relationship and why do you have to go outside to get it? And when you say "No, no, no it's not true, nothing is missing from the relationship," the person you're involved with then accuses you of being secretly attracted to the person you're just friends with, which you probably are. I mean, come on, who the hell are we kidding, let's face it. Which brings us back to the earlier rule before the amendment, which is men and women can't be friends.
dat overkomt ons allen zo tegen het einde van de dagquote:
quote:Op dinsdag 27 maart 2007 22:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat overkomt ons allen zo tegen het einde van de dag![]()
Dat ze niet veel inhoud heeft wisten we al hoorquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:01 schreef skippy22 het volgende:
![]()
![]()
http://zoeken.fok.nl/index.php?q=emel&sort=rel&type=alle
![]()
![]()
![]()
Ik wist het nog nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat ze niet veel inhoud heeft wisten we al hoor![]()
gaat jou niets aan hequote:Op woensdag 28 maart 2007 22:07 schreef skippy22 het volgende:
Emel wat is je cup maat
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:21 schreef Emel het volgende:
en mij zomaar afzeiken ("ze heeft geen inhoud") zegt eerder iets over jullie dan over mij. That's it.
ik heb niets tegen jouquote:Op donderdag 29 maart 2007 18:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
hey skatje. chill. wat vond je van mijn turks? ik heb er erg mijn best op gedaan.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:21 schreef Emel het volgende:
en mij zomaar afzeiken ("ze heeft geen inhoud") zegt eerder iets over jullie dan over mij. That's it.
'Zij zijn groot en ik ben klein en dat is niet eerlijk'quote:Op donderdag 29 maart 2007 18:21 schreef Emel het volgende:
Vraag Slayage maar, die weet dat wel.quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik wist het nog niet![]()
Mischien heeft ze wel een volle cup-c toch nog wat inhoud
![]()
idd.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Vraag Slayage maar, die weet dat wel.
Interesseert me trouwens weinig of ze volle borsten heeft, volgens mij is Emel wel cool![]()
Hoe weet slayage dan wat emel der...quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:49 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Vraag Slayage maar, die weet dat wel.
Interesseert me trouwens weinig of ze volle borsten heeft, volgens mij is Emel wel cool![]()
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 17:09 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Dat overkomt ons allemaal aan het einde van de week![]()
heb net die trailer weer gekekenquote:
quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb net die trailer weer gekekendie gast vind ik trouwens een beetje noord-afrikaans uitzien, maar hij klinkt dan weer russische, misschien is ie tjetjeens ofzo
![]()
moeten wel een next gen console hebben![]()
ga je er 600 euro voor dokken!?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:15 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Russische maffia, helemaal top
![]()
Ik ga tegen die tijd toch een PS3 aanschaffen![]()
had je al een hd tv?quote:Op zaterdag 31 maart 2007 18:55 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja![]()
En alleen voor GTA IV![]()
Oh ja, en Assassins Creed![]()
kijk wie we daar hebben!quote:
quote:Op zondag 1 april 2007 11:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
kijk wie we daar hebben!
heb zelf niet zo veel met turkse muziek, maar KD vind ik altijd heel sympathiek overkomenhij gaat ook zingen op het eurovsie songfestival heh
![]()
quote:Op zondag 1 april 2007 11:25 schreef Slayage het volgende:
[..]
![]()
had je deze gelezen? gaat dus om liberty city![]()
quote:
maakt niet uitquote:Op zondag 1 april 2007 13:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
![]()
Flauw hè![]()
Ik straks lekker even de zon in![]()
ik heb gisteren gewerkt, vandaag vrijquote:Op zondag 1 april 2007 13:10 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ga jij nog wat leuks doen of moet je werken?![]()
Beetje lopen flirten zekerquote:Op zondag 1 april 2007 13:12 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb gisteren gewerkt, vandaag vrij
ik ga zometeen naar een vriendin. En misschien de stad in.
Mag ik meequote:Op zondag 1 april 2007 13:12 schreef Emel het volgende:
[..]
ik heb gisteren gewerkt, vandaag vrij
ik ga zometeen naar een vriendin. En misschien de stad in.
Laat me raden, je hebt weekend?quote:Op zaterdag 7 april 2007 11:10 schreef Emel het volgende:
stil hier
goed geradenquote:
hehequote:Op zaterdag 7 april 2007 13:00 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
En dat nog wel op zaterdagBofkont
![]()
lekker tochquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Goed natuurlijk![]()
Lekker een paar daagjes vrij hè![]()
Hmm, pa en ma komen morgen even koffie drinken en eten. tja, dat hoort erbij geloof ik met de feestdagen...quote:
leuke plannenquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:06 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hmm, pa en ma komen morgen even koffie drinken en eten. tja, dat hoort erbij geloof ik met de feestdagen...
Verder even bijkomen. Lekker de stad in, lezen, PS2-en, filmpjes kijken. Niet veel bijzonders.
Ben donderdag nog uit eten geweest in Den Haag. Was lekker![]()
Shirashagi of zoietsquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:09 schreef Emel het volgende:
[..]
leuke plannengezellig..lekker relaxed
waar heb je gegeten dan?
hmm was lekker?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:10 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Shirashagi of zoietsJapans.
En ga jij nog dingen doen? Hoe loopt het met je dates?
quote:
goed of slecht? ik weet het zelf ook nog nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:17 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Is dat goed, of is dat slecht?
![]()
Was uiteindelijk wel lekker. Ik vreesde het ergste, ik eet geen vis en geen paddestoelen, maar ik geloof dat de hele japanse keuken gebasseerd is op die twee dingen![]()
Uiteindelijk kreeg ik hele lekkere rundvleesrolletjesWas uitstekend. En het was wel leuk, want je zit rondom de kookplaat dus je ziet hoe ze alles doen. En lekker geflambeerd ijs met vruchtjes na
![]()
Ben je er dan nu nog niet uit?quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:50 schreef Emel het volgende:
[..]
goed of slecht? ik weet het zelf ook nog niet
vis is lekker joh, hoezo eet je dat niet?
maar fijn dat je toch lekker gegeten hebt. oeh toetje
Oh, kijk eens aan, je mag bij mij ook het gras wel maaien, dan krijg jij 25 eurocentquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:05 schreef skippy22 het volgende:
ik moet zo het gras maaien
Voor 25 euro zou ik het mischien doenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:08 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Oh, kijk eens aan, je mag bij mij ook het gras wel maaien, dan krijg jij 25 eurocent![]()
ik heb nog even tijd nodig. En ik weet al wie ik leuk vind.quote:Op zaterdag 7 april 2007 14:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ben je er dan nu nog niet uit?Hoe lang moet je er over nadenken voordat je iemand wel of niet leuk vind?
![]()
Vis? Komt er gelijk weer uit, allergie denk ik![]()
Spannendquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:30 schreef Emel het volgende:
ik heb nog even tijd nodig. En ik weet al wie ik leuk vind.
Nee, ik kom maar geen echt leuke vrouwen tegenquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:30 schreef Emel het volgende:
en jij? date je met iemand?
schiet niet op zoquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Spannend![]()
[..]
Nee, ik kom maar geen echt leuke vrouwen tegenEn dan ben ik laatst toch een vrouw tegengekomen die aan praktisch al mijn wensen voldoet en dan voel ik weer niets speciaals voor haar
Blijkbaar iets té perfect
![]()
ja ik date..quote:
Hmmm, daar houd ik niet zo van. Er is een gevoel of dat is er niet, ik houd niet zo van dat halve werk.quote:Op zaterdag 7 april 2007 15:52 schreef Emel het volgende:
[..]
schiet niet op zogeef het gewoon een kans ofzo.
Zat sinds een paar maand weer vrijquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ie in een kliniek zat, Emel.![]()
mee eens, ik snap wat je bedoelt. Waarom beginnen aan iets wat toch niet gaat slagen hequote:Op zaterdag 7 april 2007 16:08 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Hmmm, daar houd ik niet zo van. Er is een gevoel of dat is er niet, ik houd niet zo van dat halve werk.![]()
je had gelijkquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ie in een kliniek zat, Emel.![]()
wat denk jezelf?quote:
nog een gek die vrij rondlooptquote:Op zaterdag 7 april 2007 16:42 schreef skippy22 het volgende:
http://www.pieterbaancentrum.nl/ Best leuke tijd daar gehad![]()
Ja, en dan kun je gewoon beter vrienden blijven, is veel leuker dan. En dan heb je nog van die vrouwen die niet alleen kunnen zijn. Dan heb ik echt zoiets van zoek een leuke hobby of zoquote:Op zaterdag 7 april 2007 18:13 schreef Emel het volgende:
[..]
mee eens, ik snap wat je bedoelt. Waarom beginnen aan iets wat toch niet gaat slagen he
hos geldiniz beyefendiquote:Op zaterdag 7 april 2007 14:11 schreef Fcuker het volgende:
Nog een turk hierrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr![]()
![]()
ach relaties....quote:Op zaterdag 7 april 2007 18:38 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ja, en dan kun je gewoon beter vrienden blijven, is veel leuker dan. En dan heb je nog van die vrouwen die niet alleen kunnen zijn. Dan heb ik echt zoiets van zoek een leuke hobby of zo(doen ze dan ook eigenlijk
)
quote:
Ze weet het zelf alleen nog nietquote:Op zaterdag 7 april 2007 19:30 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
iddJij en Skip zijn een mooie koppel
![]()
dacht het niet hequote:Op zaterdag 7 april 2007 19:30 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
iddJij en Skip zijn een mooie koppel
![]()
ik vind een ander leuk..daaromquote:
Waarom niet? Hij is toch een alleraardigste jongeman met humor (ahum), daar houden jullie vrouwen toch zo van?quote:
als je hem zo geweldig vindt, trouw je er toch zelf meequote:Op maandag 9 april 2007 10:54 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Waarom niet? Hij is toch een alleraardigste jongeman met humor (ahum), daar houden jullie vrouwen toch zo van?![]()
het is de waarheidquote:
Jaja, lezen is moeilijk, ik zei dat vrouwen er van hieldenquote:Op maandag 9 april 2007 11:02 schreef Emel het volgende:
[..]
als je hem zo geweldig vindt, trouw je er toch zelf mee![]()
quote:
ik nietquote:Op maandag 9 april 2007 11:10 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jaja, lezen is moeilijk, ik zei dat vrouwen er van hielden![]()
nee zo snel gaat het niet bij mijquote:
quote:
dat zou heel goed kunnen. Dan heb ik het iig wel geprobeerd.quote:Op maandag 9 april 2007 12:07 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Ik heb altijd zo iets van als je er te lang over na moet denken dan is het niets.
Als je niet meteen hoteldebotel bent dan is het waarschijnlijk niet de ware
![]()
jij bent echt niet kritischer dan mij hoorquote:Op maandag 9 april 2007 12:16 schreef Emel het volgende:
[..]
dat zou heel goed kunnen. Dan heb ik het iig wel geprobeerd.maar ik word over het algemeen niet snel verliefd (door mijn kritische blik haha)
![]()
hmm nou ik vind mezelf heel kritisch hoorquote:Op maandag 9 april 2007 12:29 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
jij bent echt niet kritischer dan mij hoor![]()
Maar om het iets te nuanceren, een vrouw moet eigenlijk direct een bepaalde snaar raken (wat lul ik nou allemaal) en als dat niet zo is dan is ze te gewoon of te abnormaal
![]()
het is maar heeeeeeeel zelden dat ik verliefd word.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |