Nou ik vond "Het Zesde Zintuig" wel grappig en dat zijn altijd de leukste sketches van bijv. "Hoe Schoon Is Jouw Huis?" "RTL Boulevard" en "De Wereld Draait Door"quote:Op zondag 18 maart 2007 17:39 schreef Caesu het volgende:
jammer, niet leuk.
laat ze kappen met al die slechte programma's nadoen die ik gelukkig niet ken.
De sound-bytes zijn kwijt.. maar ik merk nu aan de 2e afl. dat er wat meer dingen terugkomen bijv. de reclame was in de eerste afl. niet hopelijk komen in de 3e afl. de soundbytes terug.quote:Op zondag 18 maart 2007 23:04 schreef oZner het volgende:
Kutter-de-kut! Schandknaap Jeannet (door Jeremy) is inderdaad echt geweldig!Maar de rest vind ik een beetje huiler-de-huil!
Ik krijg een beetje het gevoel dat ze toch wat een iconen status hebben aangenomen en niet echt op scherp staan... als in "wij kunnen toch alles doen". Scene's duren bovendien erg lang. Plus de celebrity sound bytes mis ik... daar kon ik er geen genoeg van krijgen!
Het is heel leuk om het nieuws en actualiteit aan te pakken met een satirische ondertoon, maar er moet vind ik toch ook gewoon wat humor in zitten. Het seizoen dat ze RTL4 programma's na gingen doen was te geweldig.
Ik hoop dat een volgende generatie opstaat
Dat gedicht was goed idd. De rest wat matigjes tot ontzettend slecht.quote:Op zondag 18 maart 2007 12:52 schreef MadGuy het volgende:
Ja, maar daar vond ik eigenlijk alleen het gedicht écht leuk van... Daarna werd het onzinnig uitgereikt.
ik verheug mij op tientanicquote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:37 schreef evert het volgende:
morgen: Titanic als metafoor voor 10
met Gordon, Spijkerman, John zelf, Linda....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |