Jaap heeft zwaar last van zelfmedelijden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:43 schreef Myriam1978 het volgende:
Dat is wat ik eerder schreef: die man is zo ongeïnteresseerd in andere en wil zo graag dat andere hem helpt...
Ik mis het niet, Huub maakt genoeg kabaal, maar vind het opvallend.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zullen we dat voorlopig even zo houden........of mis je dat gebler?
Hij was toen zo dronken als maar kan , en ja dan zeg je de waarheid.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:47 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
"Jij bent minderwaardig, en alleen goed genoeg om mij te pijpen"
Oh en btw: JAAP IS GOD = niet arrogant?![]()
Dit is absoluut geen pesten inderdaad.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Ik vind dit geen pesten hoor. Het wordt pas pesten als de ander dat ook zo opvat en daar lijkt het toch niet op.
Nee hoor, Gesprek met Jaap is veel leukerquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef petraa het volgende:
Nu zakelijk bespreking dat hoef ik toch ff niet te volgen ???
quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
moet ik dit anders in streamverslagen kopieren?![]()
sorry was so fanatiek bezig.
De waarheid. Misschien moet Jaap dan maar eens lang deuren gaan om de waarheid te verkondigen. Als je de deur dichtsmijt dan loopt die zo door de deur heen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef havefun het volgende:
[..]
Hij was toen zo dronken als maar kan , en ja dan zeg je de waarheid.
Amandaquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:50 schreef Dogga het volgende:
HAHAHAHAHAHAHAHHA
Amanda: Ik snap echt niet dat jij met een hummer bent gekomen, je had net zo goed uit demodder kunnen komen rolllen
HAHAHAHAHA
ze zeggen hem de waarheid op een harde manier, niks mis meequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:49 schreef noekje het volgende:
Ik vind dit geen pesten hoor. Het wordt pas pesten als de ander dat ook zo opvat en daar lijkt het toch niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |