Brian had hem zelfs die brief gegeven om aan Jaap te geven en Jaap beweerde dus eerst dat hij die niet had gekregenquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:06 schreef avonne het volgende:
[..]
nee,
Brian zag Huub met een brief lopen
Jaap zegt "Huub bracht mij gisteren een brief" (niet van Cora, maar van iemand anders)
Brian "Oh, dan was dat het"
dus brian trekt min of meer zijn beschuldiging in, maar de gedachte blijft hangen
Gelukkig mag hij voorlopig nog niet uit het huis!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik ben echt bang voor Jaap
Je wordt er misselijk vanquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio en tafelmanieren gaat geloof ik niet samen
het is niet VET genoegquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:09 schreef obezzi het volgende:
japio vind het niet zo lekker volgens mij
ja ik zat net te denken..je zal er maar naast zitten (weinig ruimte misschien)quote:
cursus etiquette zal misschien helpen~O>quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:10 schreef mootie het volgende:
Jaapje... elleboog van tafel en met mes en vork eten aub......
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nou doe dan wat toneelhaak kom in actie![]()
![]()
![]()
nee dat kan idd niet.....quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:11 schreef mootie het volgende:
die elleboog onder zn hoofd....... dan kan gewoon niet!
Retorisch...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:11 schreef avonne het volgende:
Vraagje
Hebben Natasia en Brian nog met Jaap op een normale manier gepraat (koetjes en kalfjes) of proberen ze hem nog steeds zo veel mogelijk te ontlopen?
Sussie , kijk dan niet , je bent ook al bang voor Eric, anders kom je maar hier hoor, ik bescherm je wel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ja die gaat natuurlijk ook nooit uit eten, maar hangt alleen op de bank met zojuist bestelde rijsttafels, kilo's shoarma patat en frikandellen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:10 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja ik zat net te denken..je zal er maar naast zitten (weinig ruimte misschien)
maar er tegenover is nog veel erger zie ik nu...
met een arm onder zn hoofd, een vies gezicht en als een lompe boer zitten vreten
![]()
Meer een bezempje waarmee jaap over het bord veegt.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:11 schreef Tjingtjangtjong het volgende:
Tjezus, hij hanteert die vork alsof het... ja wat is het eigenlijk, een verlengstuk van zijn wijsvinger is of zo.
Dat is het natuurlijk! Hij denkt Huub te dissen door zo raar in zijn voedsel te prakken. Sterke actiequote:Op donderdag 1 maart 2007 18:12 schreef avonne het volgende:
Hij wil Huubs eten niet eten, geloof ik
Hij verpest het heerlijke eten met zo'n houding, alles wordt gewoon in die scheur geschoven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Japio en tafelmanieren gaat geloof ik niet samen
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:13 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja die gaat natuurlijk ook nooit uit eten, maar hangt alleen op de bank met zojuist bestelde rijsttafels, kilo's shoarma, patat en frikandellen. Culinair eten is hem vreemd.![]()
Zn ouders zijn allebei leraar, die hebben hem vast wel normale tafelmanieren bijgebracht..... toch?quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:13 schreef GoldenGuy het volgende:
[..]
Ja die gaat natuurlijk ook nooit uit eten, maar hangt alleen op de bank met zojuist bestelde rijsttafels, kilo's shoarma patat en frikandellen.![]()
en tante Marlene is er ook nog.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Sussie , kijk dan niet , je bent ook al bang voor Eric, anders kom je maar hier hoor, ik bescherm je wel.![]()
Gaat ie vanzelf weer frituren bij Cora.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:12 schreef avonne het volgende:
Hij wil Huubs eten niet eten, geloof ik
En Nena................die zouden in twee deuken gelegen hebben met zo'n gast aan tafel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Nu mis ik Bart
Ja Natasia NU mag je gaan SCHREEUWEN, nu mag het AH AH AH AH toe NOUUUUUUUquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:14 schreef avonne het volgende:
Natasia tegen Jaap "niet spelen met je eten, he?"
Iemands beroep zegt niet zoveel hoorquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Zn ouders zijn allebei leraar, die hebben hem vast wel normale tafelmanieren bijgebracht..... toch?
nou ik niet wat een watje.!...dat kindje hoort bij de teletubbies thuis!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik geef ze een kans!quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Iemands beroep zegt niet zoveel hoor
Nou inderdaad, echt een supersukkelquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:16 schreef Villalux het volgende:
[..]
nou ik niet wat een watje.!...dat kindje hoort bij de teletubbies thuis!
Ik denk zelfs dat Natte Nel een aardige PERSEPTIE heeft. Misschien dat Brainlost nog iets kan BEWERKSTELLIGENquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:14 schreef kleinzusje het volgende:
Nu mis ik Bart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |