abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46809376
Ik wil zaterdag een hoofdgerecht maken met Heilbot. Ik heb een mooi receptje met grote heilbot filets, even op de huid gebakken, en dan even in de oven met een dakje van broodkruim/appel/komijnzaad. Het was vorige keer erg lekker.

Echter...

Ik kan nergens Heilbot krijgen. Weet iemand misschien wat een goed alternatief zou kunnen zijn voor Heilbot? Ik zoek een beetje stevige witte vis. (Ik ben niet zo'n vis-kenner)
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:41:16 #2
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_46809648
heilbot kun je op de markt krijgen? bij elke goede viszaak ?
verder zou je rode poon kunnen gebruiken, ook een matig vette vis met stevig vlees, als je deze niet krijgen kunt zou je roodbaars kunnen gebruiken, niet helemaal wit vlees maar wel volop verkrijgbaar hele jaar
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:41:32 #3
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_46809660
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 15:33 schreef 430n het volgende:
Ik wil zaterdag een hoofdgerecht maken met Heilbot. Ik heb een mooi receptje met grote heilbot filets, even op de huid gebakken, en dan even in de oven met een dakje van broodkruim/appel/komijnzaad. Het was vorige keer erg lekker.

Echter...

Ik kan nergens Heilbot krijgen. Weet iemand misschien wat een goed alternatief zou kunnen zijn voor Heilbot? Ik zoek een beetje stevige witte vis. (Ik ben niet zo'n vis-kenner)
Zeeduivel
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  donderdag 1 maart 2007 @ 15:56:17 #4
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_46810316
Red snapper
Mij mag je er voor wakker maken.
  vrijdag 2 maart 2007 @ 11:41:40 #5
92555 430n
Vlaflip!?
pi_46840393
Ik heb alle visboeren bij mij in de buurt geprobeerd, en daar kan ik geen heilbot krijgen. (sommige op bestelling, maar niet meer voor dit weekend)

Ik denk dat ik zeeduivel ga proberen, en anders Rode poon.

Bedankt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')