The truth hurts, doesn't itquote:
Edits en weggehaalde posts tellen niet mee toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
142 keer in het Livescoretopic, valt mee als mod toch.
Nee want dan zou ik er ook in staanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Edits en weggehaalde posts tellen niet mee toch?
Maar 1 toffe mod.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat je toen nog toffe mods had hier ...
Nah, de juiste users.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Dat was alleen omdat je toen nog toffe mods had hier ...
Maar ik ben pas 1,5 jaar actief...quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:36 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik zou juist zeggen dat je er speciaal voor geregistreerd was: dinsdag 24 december 2002 @ 16:03
quote:
Zit je weer te slijmen bij golfer ...quote:
Gaat er een deze dagen komenquote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:06 schreef DutchGooner het volgende:
Zeg Bruce, nu er maar liefst 50 magistrale delen van het FC Den Bosch topic zijn zou ik het wel leuk vinden als je daar een overzichtje van zou kunnen draaien.
DG, ik wacht even tot het 50e topic vol is.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 14:06 schreef DutchGooner het volgende:
Zeg Bruce, nu er maar liefst 50 magistrale delen van het FC Den Bosch topic zijn zou ik het wel leuk vinden als je daar een overzichtje van zou kunnen draaien.
Primaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 08:04 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
DG, ik wacht even tot het 50e topic vol is.
Lijkt me mooier om stats de maken over een mooi rond aantal topics.
Hoho, ben geen jorienvandeherik of boriszquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat hoef je er niet meer bij te zeggen hoor, DG.
Ik lul ook meer over Buitenlands voetbal dan anders wat, daar zitten meer de liefhebbers, in de NL topics de zeikers, trollers etc.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Nah, de juiste users.
Het EPL topic is nog wel het volgen waard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |