Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Brett geeft een concert in Melkweg Amsterdam op 23 april. Ik was zo blij met dit nieuws dat ik vannacht meteen als een dolle kaartjes heb besteld. Maar nu kom ik er achter dat die datum me helemaal niet uit komt! :'( :'( Ik ga nu maar proberen in het buitenland (komt maar 1 keer in Nederland) Wie wil mijn twee kaartjes overnemen? Voor de gewone prijs uiteraard, ik doe dit niet om eraan te verdienen!
Nou Houdini, ik ben uiteindelijk toch geweest in Amsterdam en vond het zo goed, dat ik dinsdag ook naar Brussel ben gereden, alwaar ik na het concert ruim een uur met met een gedeelte van de band heb staan kletsen. Kort met Brett gesproken, er waren te veel blije grieten om hem heen. Maar verder met Fred, Mat en Jim een hele gezellige avond gehad!
Ik heb hem gister zien optreden op het Crossing Border-festival. Echt geweldig Erg mooi Tweede album vind ik persoonlijk mooier dan het eerste trouwens.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley