abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47337529
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:43 schreef Syytön het volgende:
WTF is het rekeningnummer va HM online shop? Kan het nergens vinden op de site. Ik zie ineens bij m'n gegevens dat er nog een bedrag open staat, ben ik blijkbaar vergeten, inmiddels al aanmaningskosten van 5,75 er boven op. Het is dat ik nu even keek daar, want ik heb helemaal niets van ze gehoord. Maargoed, wat is het rekeningnummer?
Kun je niet eerdere transacties bij je internetbankieren ofzo bekijken. Dan heb je het rekeningnummer van zelf.
pi_47337668
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:47 schreef Koningin het volgende:

[..]

Kun je niet eerdere transacties bij je internetbankieren ofzo bekijken. Dan heb je het rekeningnummer van zelf.
Ik heb voor het laatst in november ofzo besteld, kost me uren om door het internetbankieren scherm va Postbak te ploegen.
pi_47337699
Het rekeningnummer is: Postbank: 231412!

Maar als je via internet bankieren overmaakt moet je wel je klantnummer er goed bij vermelden he!
pi_47337803
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:53 schreef Lollifant het volgende:
Het rekeningnummer is: Postbank: 231412!

Maar als je via internet bankieren overmaakt moet je wel je klantnummer er goed bij vermelden he!
Bedankt! Ja, heb klantnummer vermeld. Pff alle schulden weer afbetaald.
pi_47337824
Ik vind het echt niet leuk dat ze weer allemaal nieuwe kleren op de site hebben! Nu heb ik ALWEER een leuk jurkje op het oog:

Weet nog niet of ik hem ga bestellen. Aan de ene kant heb ik al 5 jurken gekocht, maar aan de andere kant is deze wel erg schattig...
pi_47337856
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Syytön het volgende:

[..]

Bedankt! Ja, heb klantnummer vermeld. Pff alle schulden weer afbetaald.
Gelukkig Nu kun je er weer rustig op los shoppen
pi_47338470
Ik heb hem besteld

Ik wist niet dat je 2x dezelfde korting kon krijgen! Ik had nog een andere jurk in bestelling staan, waarop ik 25% korting kreeg, maar ik voerde die korting net weer in, krijg ik wéér korting!

Dus op allebei de jurken 25% korting! Is toch E12,50 Jeej
pi_47340466
^ Juich niet te vroeg, want ze kunnen het bij of vlak voor het behandelen allebei weghalen.
pi_47341025
Allebei?! Waarom?!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 16:55:44 #210
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47341917
juist! dat is net bij mij gebeurd. Ik had bij een paar dingen die korting gekregen en nu ineens is ie verdwenen. En ik kan niks in mn bestelling meer aanpassen, probeer t morgen maar weer. Staat er bij.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47342501
Nouja zeg!
pi_47342726
He shit, mn bestelling is verzonden gisteren... Maar gisteren ben ik bij de H&M geweest waar ik mijn bikini zag hangen. Helaas viel hij in het echt ontzettend tegen, de kleuren waren helemaal niet zo helder als op de foto en hij zat ook helemaal niet goed rond mn borsten. Dus die kan ik sowieso terugsturen, wel lastig, had gehoopt dat ik hem nog had kunnen annuleren....
I had a signature once. It was awful.
pi_47344539
Service van H&M is wel kut. Ik had 2 weken geleden een colbert met broek undso gekocht. Nu is die colbert iets te klein, dus direct een nieuwe besteld. Nu heb ik hem nog niet, had ze een week geleden gemailt of ze wisten hoelang dit zou duren. Nu moet ik alsnog ergens wat vandaan halen. En het is ook grafonduidelijk met dat klantnr.

Ze mogen een voorbeed nemen aan die Esprit shop.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 09:19:10 #214
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_47361118
Ik kan nog steeds niks aanpassen in mn bestelling. En echt al mn kortingen zijn eruitgehaald. Ik baal dus wel. Was voor een hoop geld.
Ik ben er nu de dupe van dat zij niet meteen iets in behandeling nemen en mn bestelling weken laten staan. En dan nu halen ze ineens van dingen wat ik later heb besteld, de korting weg Niet leuk h&m.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_47363007
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:42 schreef B.ertha het volgende:

[..]

Genaaid, als ze dat eens 2 weken eerder hadden bedacht
Volgens mij kun je als je iets in dezelfde maand van de korting-actie hebt gekocht, nog stees aanspraak op maken. Ik weet het alleen niet zeker, zou ik 1 week kunnen zijn.
Death solves all problems: no man, no problem.
pi_47364077
Ik heb vandaag iets besteld, nu staat er dat hij geleverd word rond eind april (verwacht). De vorige keer dat ik bestelde zou hij ook pas met een halve maand komen maar had ik het de volgende dag. Is de kans groot dat ik het nu weer direcht krijg? Het artikel staat niet uitverkocht op de site oid.
pi_47366348
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind het echt niet leuk dat ze weer allemaal nieuwe kleren op de site hebben! Nu heb ik ALWEER een leuk jurkje op het oog:

[afbeelding]

Weet nog niet of ik hem ga bestellen. Aan de ene kant heb ik al 5 jurken gekocht, maar aan de andere kant is deze wel erg schattig...
pi_47395910
Wie gaan er a.s. woensdagnacht om 0.00 uur achter de pc zitten voor de Madonna collectie??

ben ik nou de enige die dat gaat doen?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_47397806
^ Ik niet! Er zit niks bij wat ik wil hebben.
pi_47398708
Ik heb 3 dingen gezien die ik wel erg graag zou willen, dus ik ga ervoor
ben wel benieuwd hoe t in t echt eruit ziet, maar ik zie t wel.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  maandag 19 maart 2007 @ 07:42:17 #221
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_47424160
Ik wil die jurk wel meer niet eigl.
misschien dat witte jack
en ik twijfel sterk over die schoenen.
Voices tell me I'm the shit.
  maandag 19 maart 2007 @ 07:49:20 #222
77938 melanie_the_miss
De enige echte.
pi_47424193
Ik zie net dat de jurk van de campange foto;s helemaal niet in de collectie staat.
Oplichters
pi_47428082
Iemand nog kortingscode? PM plz :$
pi_47429045
quote:
Op maandag 19 maart 2007 11:11 schreef riX- het volgende:
Iemand nog kortingscode? PM plz :$
Staan op pagina 3 ofzo in dit topic.
  maandag 19 maart 2007 @ 11:59:50 #225
130081 manou
me love me boyfriend
pi_47429521
quote:
Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef MissJ het volgende:
Wie gaan er a.s. woensdagnacht om 0.00 uur achter de pc zitten voor de Madonna collectie??

ben ik nou de enige die dat gaat doen?
ik denk ook niet dat het nodig is...ik heb van niemand gehoord dat ze echt iets graag willen hebben......ik wel trouwens ik wil heel veel !k vind deze lijn de leukste tot nu toe maar goed om 00.00 zit ik iig niet achter pc ik doe het in de ochtend met kopje koffie
pi_47436594

Betekend dit dat mijn pakket onderweg is, weet iemand dat? Op "Mijn pagina" staat in verwerkeng, en bij datum staat eind april.
pi_47438225
quote:
Op maandag 19 maart 2007 15:19 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]

Betekend dit dat mijn pakket onderweg is, weet iemand dat? Op "Mijn pagina" staat in verwerkeng, en bij datum staat eind april.
Dit betekent dat je pakket vanuit Zweden onderweg is naar Zwolle. Zodra dit uit Zwolle vertrekt, is t onderweg naar jou.

[ Bericht 1% gewijzigd door Burbujas op 19-03-2007 17:08:19 ]
pi_47439320
Uit Zweden. Dat is best kut, ik heb het woensdag nodig. Had het al eerder besteld maar er was een fout waardoor de bestelling weer gecancellt werd.
pi_47440726
Na 18:00 uur vanavond nog eens kijken, als er staat dat het gesorteerd wordt heb je het vrijwel zeker weten op woensdag binnen.

Heb vannacht trouwens nog een broek van 15 euro uit de outlet gescoord Hopen dat ie goed zit...
pi_47442678
Ik moet werken tijdens Madonna Hopelijk zijn er nog wat hysterische wijven die gaan vechten in de winkel, heb ik dat ook eens meegemaakt.

Ik heb de 20-eurotrench ook gescoord, in het beige. Wel zelf een zwarte bewerkte riem erbij gekocht, vond dat het ceintuur de jas net wat te saai maakte.
En net nog even een leuke tas van divided gescoord . 19,90 > 70% afgeprijsd + 20% personeelskorting = 4,80 .
  maandag 19 maart 2007 @ 20:15:45 #231
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_47448253
Ik kan serieus nergens die 20 euro trenchcoat vinden . Zelfs in Utrecht niet! Nja, dan hoeft het niet meer zo van mij .
pi_47448786
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef parselmouth het volgende:
Ik moet werken tijdens Madonna Hopelijk zijn er nog wat hysterische wijven die gaan vechten in de winkel, heb ik dat ook eens meegemaakt.

Ik heb de 20-eurotrench ook gescoord, in het beige. Wel zelf een zwarte bewerkte riem erbij gekocht, vond dat het ceintuur de jas net wat te saai maakte.
En net nog even een leuke tas van divided gescoord . 19,90 > 70% afgeprijsd + 20% personeelskorting = 4,80 .
Ik wil ook 20% korting!
pi_47448811
Ik was vrijdag bij de H&M in Zoetermeer en zag veel trenchcoats... maar niet die van 20 euri!
Issie wel in elk H&M filiaal te koop?
pi_47448963
quote:
Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef parselmouth het volgende:
Ik ben erg benieuwd hoe druk t zal worden donderdag!
Wat denk jij?? Ben wel benieuwd wat jij denkt als H&M medewerker
pi_47450156
quote:
Op maandag 19 maart 2007 20:29 schreef MissJ het volgende:

[..]

Ik ben erg benieuwd hoe druk t zal worden donderdag!
Wat denk jij?? Ben wel benieuwd wat jij denkt als H&M medewerker
Ik heb echt geen flauw idee wat ik moet verwachten eigenlijk! 't Is in elk geval niet zo gehyped als V&R, dus zo druk zal het ook zeker niet worden, dat dan weer niet...

En die 20 euro trenchcoat was een 'today'-actie. Dus eigenlijk een actie die eenmalig binnen kwam en niet meer wordt aangevuld. Actie is inmiddels al een week oud, maar werd toch nog aangevuld vanwege het enorme succes (alle jassen waren de eerste keer voor 12 uur dezelfde dag al weg ).
pi_47451414
Ah ok, die trench hoef ik dan iig niet meer te zoeken denk ik hihi, zal wel al helemaal weg zijn.

Ik ben benieuwd, de Madonna collectie is idd veel minder gehyped dan V&R, ik denk idd ook dat het veel minder druk en zowiezo veel minder hysterisch zal worden.
Maar toch ga ik woensdagnacht om 0.00 uur klaar zitten achter mijn laptop Dat moet ik gewoon doen, wil nl wel alle keuze nog hebben en stel je voor dat het toch druk wordt..
pi_47459287
Ik zie nu al een deel van die Madonna Collectie op ebay staan . Zoek maar op Madonna en H&M . Mensen in Hong Kong hadden eerder mazzel, omdat ze de collectie al op 10 maart konden kopen.

Een selectie op ebay:
Kimono
Sjaaltje nr. 1
Sjaaltje nr. 2
Zonnebril
Handtas

[ Bericht 4% gewijzigd door wizarddragon op 20-03-2007 01:19:44 ]
pi_47459546
Die kimono... Aah ik wil 'm echt hebben!
pi_47462193
Belachelijke prijzen op ebay....!!
Die handtas is wel erg leuk!
pi_47469331
Heeft iemand een idee hoe duur die handtas hier gaat kosten?
pi_47470691
Ik wil jurkjes voor de zomer...veeeeel jurkjes

Maar wat dragen jullie eronder aan schoeisel? Ik presteer het om al jaren nét de verkeerde schoenen te kopen en daar baal ik flink van. Mijn valkuil is dat ik altijd val voor sportieve schoenen (ziet er niet uit onder een lief jurkje, te lomp) OF schoentjes waar ik niet op kan lopen En eigenlijk moet ik wel een hakje, vanwege m'n kuiten.

Okee, mss toch maar alleen broeken dan.... (stiekem jurkjes gaat kijken op de site...)
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_47477924
Nou eh, ballerina's bvb, kun je ook prima op lopen haha en die zijn ook leuk onder de juiste broek
pi_47478573

Die staan ook op de site!
Echt supercute, wilde 'm nog bij de bestelling van m'n moeder knallen, maar die was natuurlijk ineens net weer in behandeling genomen
pi_47481532
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 13:54 schreef Syrena het volgende:
Ik wil jurkjes voor de zomer...veeeeel jurkjes

Maar wat dragen jullie eronder aan schoeisel? Ik presteer het om al jaren nét de verkeerde schoenen te kopen en daar baal ik flink van. Mijn valkuil is dat ik altijd val voor sportieve schoenen (ziet er niet uit onder een lief jurkje, te lomp) OF schoentjes waar ik niet op kan lopen En eigenlijk moet ik wel een hakje, vanwege m'n kuiten.

Okee, mss toch maar alleen broeken dan.... (stiekem jurkjes gaat kijken op de site...)
Dat probleem heb ik nou ook altijd.
-Ik heb leuke muiltjes maar die verlies ik bij het fietsen en trappen lopen.
-Ik heb pumps maar dat vind ik te 'deftig' voor onder een rokje.
-Flatjes zijn leuk maar ik heb niet bepaald elfachtige kuitjes en enkeltjes dus dat oogt een beetje plomp.

Wat mij het beste staat zijn schoentjes met een sleehak. Nu zijn dit niet de allermooiste maar goed, het gaat om het idee.

-
pi_47500933
Hm, gaat madonna nu vannacht de lucht in?
pi_47509688
quote:
Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Die staan ook op de site!
Echt supercute, wilde 'm nog bij de bestelling van m'n moeder knallen, maar die was natuurlijk ineens net weer in behandeling genomen
Ik heb die ook besteld, samen met een jurkje Bestelling is in behandeling
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_47510320
Zoiets is nu nooit eens in Nederland, he:
quote:
Madonna signeert jassen uit eigen collectie
Fans van Madonna maken kans op een gesigneerde trenchcoat van hun idool. De jassen worden weggeven onder de wachtenden voor een H&M-winkel in New York.

Fans van Madonna maken kans op een gesigneerde trenchcoat van hun idool. En het enige dat ze daarvoor hoeven te doen is in de rij staan. Tien witte jassen worden donderdag weggeven aan het publiek dat wacht voor de deur van een Hennes&Mauritz-winkel in New York. Donderdag ligt de collectie die Madonna voor de Zweedse winkelketen ontwierp voor het eerst in de winkels. Dat meldt de website van het Amerikaanse televisieprogramma Entertainment Tonight.

Madonna ontwierp de collectie M by Madonna nadat een trainingspak dat zij vorig jaar voor de winkelketen had bedacht een succes bleek te zijn. De collectie bevat onder meer catsuits, leren jasjes, grote zonnebrillen en pumps. Eerder tekenden de modeontwerpers Karl Lagerfeld, Stella McCartney en Viktor & Rolf al voor een eigen collectie bij H&M.
[Novum]
pi_47513025
Wat irritant weer zeg! Vannacht bedacht ik me opeens dat ik nog een bestelling van 40 euro heb openstaan, dus dat ik die gratis jurk daar nog aan toe kan voegen!
Maar dat lukt niet. Ik wil de gele, maar elke keer staat er 'geannuleerd', terwijl hij wel op voorraad is.
pi_47516746
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 15:41 schreef Lollifant het volgende:
Wat irritant weer zeg! Vannacht bedacht ik me opeens dat ik nog een bestelling van 40 euro heb openstaan, dus dat ik die gratis jurk daar nog aan toe kan voegen!
Maar dat lukt niet. Ik wil de gele, maar elke keer staat er 'geannuleerd', terwijl hij wel op voorraad is.
Wat je kunt doen is een item dat 40 euro of meer kost samen het jurkje bij je bestaande bestelling toevoegen en daarna dat item van 40 euro er weer uitgooien...misschien dat dat werkt
pi_47516957
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 17:09 schreef Burbujas het volgende:

[..]

Wat je kunt doen is een item dat 40 euro of meer kost samen het jurkje bij je bestaande bestelling toevoegen en daarna dat item van 40 euro er weer uitgooien...misschien dat dat werkt
Dat werkt dus ook niet. Had precies hetzelfde, ook nog een flinke bestelling openstaan en wilde dat jurkje erbij gooien, maar hij pakt hem dus alleen als je ook 40 euro aan artikelen erbij besteld. Dus ik jas erbij gedaan en later weer geannuleerd, dan gooit hij de jurk ook weer uit je bestellingen.

Wat ik nu heb gedaan is wat artikelen uit mn bestelling die nog openstaat geannuleerd en ze weer opnieuw besteld, maar dan met de jurk erbij. Super irritant, maar goed.. je moet er wat voor over hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')