Kun je niet eerdere transacties bij je internetbankieren ofzo bekijken. Dan heb je het rekeningnummer van zelf.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:43 schreef Syytön het volgende:
WTF is het rekeningnummer va HM online shop? Kan het nergens vinden op de site. Ik zie ineens bij m'n gegevens dat er nog een bedrag open staat, ben ik blijkbaar vergeten, inmiddels al aanmaningskosten van 5,75 er boven op. Het is dat ik nu even keek daar, want ik heb helemaal niets van ze gehoord. Maargoed, wat is het rekeningnummer?
Ik heb voor het laatst in november ofzo besteld, kost me uren om door het internetbankieren scherm va Postbak te ploegen.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:47 schreef Koningin het volgende:
[..]
Kun je niet eerdere transacties bij je internetbankieren ofzo bekijken. Dan heb je het rekeningnummer van zelf.
Bedankt! Ja, heb klantnummer vermeld. Pff alle schulden weer afbetaald.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:53 schreef Lollifant het volgende:
Het rekeningnummer is: Postbank: 231412!
Maar als je via internet bankieren overmaakt moet je wel je klantnummer er goed bij vermelden he!
Gelukkigquote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Syytön het volgende:
[..]
Bedankt! Ja, heb klantnummer vermeld. Pff alle schulden weer afbetaald.![]()
Volgens mij kun je als je iets in dezelfde maand van de korting-actie hebt gekocht, nog stees aanspraak op maken. Ik weet het alleen niet zeker, zou ik 1 week kunnen zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Genaaid, als ze dat eens 2 weken eerder hadden bedacht
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 14:56 schreef Lollifant het volgende:
Ik vind het echt niet leuk dat ze weer allemaal nieuwe kleren op de site hebben!Nu heb ik ALWEER een leuk jurkje op het oog:
[afbeelding]
Weet nog niet of ik hem ga bestellen. Aan de ene kant heb ik al 5 jurken gekocht, maar aan de andere kant is deze wel erg schattig...
Staan op pagina 3 ofzo in dit topic.quote:Op maandag 19 maart 2007 11:11 schreef riX- het volgende:
Iemand nog kortingscode? PM plz :$
ik denk ook niet dat het nodig is...ik heb van niemand gehoord dat ze echt iets graag willen hebben......ik wel trouwens ik wil heel veel !k vind deze lijn de leukste tot nu toe maar goed om 00.00 zit ik iig niet achter pc ik doe het in de ochtend met kopje koffiequote:Op zondag 18 maart 2007 13:38 schreef MissJ het volgende:
Wie gaan er a.s. woensdagnacht om 0.00 uur achter de pc zitten voor de Madonna collectie??
ben ik nou de enige die dat gaat doen?![]()
Dit betekent dat je pakket vanuit Zweden onderweg is naar Zwolle. Zodra dit uit Zwolle vertrekt, is t onderweg naar jou.quote:Op maandag 19 maart 2007 15:19 schreef XiChico het volgende:
[afbeelding]
Betekend dit dat mijn pakket onderweg is, weet iemand dat? Op "Mijn pagina" staat in verwerkeng, en bij datum staat eind april.
quote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef parselmouth het volgende:
Ik moet werken tijdens MadonnaHopelijk zijn er nog wat hysterische wijven die gaan vechten in de winkel, heb ik dat ook eens meegemaakt.
Ik heb de 20-eurotrench ook gescoord, in het beige. Wel zelf een zwarte bewerkte riem erbij gekocht, vond dat het ceintuur de jas net wat te saai maakte.
En net nog even een leuke tas van divided gescoord. 19,90 > 70% afgeprijsd + 20% personeelskorting = 4,80
.
Ik ben erg benieuwd hoe druk t zal worden donderdag!quote:Op maandag 19 maart 2007 17:52 schreef parselmouth het volgende:
Ik moet werken tijdens MadonnaHopelijk zijn er nog wat hysterische wijven die gaan vechten in de winkel, heb ik dat ook eens meegemaakt.
Ik heb echt geen flauw idee wat ik moet verwachten eigenlijk! 't Is in elk geval niet zo gehyped als V&R, dus zo druk zal het ook zeker niet worden, dat dan weer niet...quote:Op maandag 19 maart 2007 20:29 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd hoe druk t zal worden donderdag!
Wat denk jij?? Ben wel benieuwd wat jij denkt als H&M medewerker![]()
Dat probleem heb ik nou ook altijd.quote:Op dinsdag 20 maart 2007 13:54 schreef Syrena het volgende:
Ik wil jurkjes voor de zomer...veeeeel jurkjes![]()
Maar wat dragen jullie eronder aan schoeisel? Ik presteer het om al jaren nét de verkeerde schoenen te kopen en daar baal ik flink van. Mijn valkuil is dat ik altijd val voor sportieve schoenen (ziet er niet uit onder een lief jurkje, te lomp) OF schoentjes waar ik niet op kan lopenEn eigenlijk moet ik wel een hakje, vanwege m'n kuiten.
![]()
Okee, mss toch maar alleen broeken dan....(stiekem jurkjes gaat kijken op de site...)
Ik heb die ook besteld, samen met een jurkjequote:Op dinsdag 20 maart 2007 17:26 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Die staan ook op de site!
Echt supercute, wilde 'm nog bij de bestelling van m'n moeder knallen, maar die was natuurlijk ineens net weer in behandeling genomen
quote:Madonna signeert jassen uit eigen collectie
Fans van Madonna maken kans op een gesigneerde trenchcoat van hun idool. De jassen worden weggeven onder de wachtenden voor een H&M-winkel in New York.
Fans van Madonna maken kans op een gesigneerde trenchcoat van hun idool. En het enige dat ze daarvoor hoeven te doen is in de rij staan. Tien witte jassen worden donderdag weggeven aan het publiek dat wacht voor de deur van een Hennes&Mauritz-winkel in New York. Donderdag ligt de collectie die Madonna voor de Zweedse winkelketen ontwierp voor het eerst in de winkels. Dat meldt de website van het Amerikaanse televisieprogramma Entertainment Tonight.
Madonna ontwierp de collectie M by Madonna nadat een trainingspak dat zij vorig jaar voor de winkelketen had bedacht een succes bleek te zijn. De collectie bevat onder meer catsuits, leren jasjes, grote zonnebrillen en pumps. Eerder tekenden de modeontwerpers Karl Lagerfeld, Stella McCartney en Viktor & Rolf al voor een eigen collectie bij H&M.
[Novum]
Wat je kunt doen is een item dat 40 euro of meer kost samen het jurkje bij je bestaande bestelling toevoegen en daarna dat item van 40 euro er weer uitgooien...misschien dat dat werktquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:41 schreef Lollifant het volgende:
Wat irritant weer zeg! Vannacht bedacht ik me opeens dat ik nog een bestelling van 40 euro heb openstaan, dus dat ik die gratis jurk daar nog aan toe kan voegen!
Maar dat lukt niet. Ik wil de gele, maar elke keer staat er 'geannuleerd', terwijl hij wel op voorraad is.![]()
Dat werkt dus ook niet. Had precies hetzelfde, ook nog een flinke bestelling openstaan en wilde dat jurkje erbij gooien, maar hij pakt hem dus alleen als je ook 40 euro aan artikelen erbij besteld. Dus ik jas erbij gedaan en later weer geannuleerd, dan gooit hij de jurk ook weer uit je bestellingen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 17:09 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Wat je kunt doen is een item dat 40 euro of meer kost samen het jurkje bij je bestaande bestelling toevoegen en daarna dat item van 40 euro er weer uitgooien...misschien dat dat werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |