Oh okee, nou ben benieuwdquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:21 schreef parselmouth het volgende:
Nee, de blauwe had ik besteld.
En ik had wat problemen met het betalen van facturen enzoDus hij komt komende week!
Heb toen ook nog een grijze skinny van de kids besteld, een knalblauwe skinny van divided en een lingeriesetje uit de outlet, dus ik ben benieuwd.
Ja het is inderdaad wel een moeilijk shirtje! Zo'n licht kleurtje maakt dan erg snel dik ja. Ik stond gelukkig ergens halverwege de rij, dus hij zit wel mooiquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:24 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik had dat shirtje ook besteld, in het zwart stond ie me leuk, maar in het mintgroen was het net of ik een nijlpaard was. maakte me enorm dik. Is dus niks voor iemand die zowel brede heupen heeft én een vollere boezem.Komt volgens mij door die 'hangschouders' wat het shirtje heeft. Raglang of raglan mouwen heet dat geloof ik. Dat maakt dus enorm breed van boven als je al vooraan in de rij
hebt gestaan.
* klantenservice gebeld *
Is die BH erg dik 'gepadded'?quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:18 schreef bladibladibla het volgende:
Heb net de roze Our Perfect T-shirt beha gekocht en hij zit echt heerlijk. Eigenlijk wilde ik ook meteen de nude en donkerbruine kopen, maar ik wacht eerst maar even af hoe deze zich houdt in de was.
Ja dit soort shirtjes zijn heel moeilijk. Ik had hetzelfde probleem overigens ook bij dat prachtige lichtgrijze pak (met een heel fijn streepje erin, is ook in het wit en zwart te krijgen) Door het model van dat blazertje (iets korter en flink getailleerd) zag ik er ook als een nijlpaard uit. In het zwart kleed het prachtig slank af. Dus het grijze is nu retour voor de zwarte versiequote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:34 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Oh okee, nou ben benieuwdDie blauwe divided skinny vind ik ook erg leuk!
![]()
[..]
Ja het is inderdaad wel een moeilijk shirtje! Zo'n licht kleurtje maakt dan erg snel dik ja. Ik stond gelukkig ergens halverwege de rij, dus hij zit wel mooi
Oh die klantenservice is echt vreselijk! Ik bel daar niet meer heen! Je kan misschien beter mailen: klantenservice.nl2@hm.com
Dat heb ik ook gedaan toen ik gedoe over mijn limiet had, binnen een paar dagen was het gefixt.
Nee helemaal niet. Het is niet zo'n deukbh, een keer stoten en je 'bent' gedeuktquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:40 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Is die BH erg dik 'gepadded'?
Verder hoop ik ook dat de bh niet te snel uitlubbert. Ik moet bh's bijna altijd weggooien omdat de band onder de cups zeg maar te wijd is geworden. Hartstikke zonde natuurlijk.
Met kanten bh's is dat probeem veel minder.
Ja het ligt zeker ook wel aan de kleur ja! Wel jammer van dat grijze pak, vind ik altijd wel heel mooi staan!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:46 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ja dit soort shirtjes zijn heel moeilijk. Ik had hetzelfde probleem overigens ook bij dat prachtige lichtgrijze pak (met een heel fijn streepje erin, is ook in het wit en zwart te krijgen) Door het model van dat blazertje (iets korter en flink getailleerd) zag ik er ook als een nijlpaard uit. In het zwart kleed het prachtig slank af. Dus het grijze is nu retour voor de zwarte versieLigt dus aan het model maar ook aan de kleur af en toe.
Mailen heb ik ook al eens geprobeerd. Maar dat duurde een week of 2 voor ik antwoord had. Nu was t gelukkig ook niks met het limiet. Maar 'iets' was blijkbaar niet op voorraad en het moet uit zweden komen volgens dat licht wat ik aan de lijn had. Maar goed dat laatste was al bekend. En van dat niet op voorraad zijn was ook bull. aangezien ik die dingen wat in bestelling stonden half of eind februari zou krijgen en plots stond er weer: helaas te laat, half maart. Of iets dergelijks. Ik heb nl wel een paar artikelen in de 'wacht' staan, die komen pas in april en eentje zelfs pas in juni. En daar bleef ze maar over door ezelen denk dat ze dat bedoelde met niet op voorraad zijn.
Ja was wel jammer van het pak. Maar liever dan een andere kleur en ik zie er niet meteen 20 kilo zwaarder uitquote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:57 schreef Lollifant het volgende:
[..]
Ja het ligt zeker ook wel aan de kleur ja! Wel jammer van dat grijze pak, vind ik altijd wel heel mooi staan!
Ik weet niet wat voor mensen er daar zitten op die klantenservice, maar in elk geval geen hele slimme. Ik had een keer zo'n miep aan de lijn, nou ze had echt een kraakstem, ze leek wel 80, en bovendien een plat accent waar ik niks van verstond. Dus ik moest alles steeds herhalen en vragen wat ze zei, om te checken of ik het wel goed had verstaan. Handig...![]()
Ja er zit een ingebouwde BH in, ze kosten 7,90. Ik kan dat denk ik wel hebben, heb 75C maar ze (=borsten) zijn nogal stevig.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef Roeji het volgende:
zijn dat die hemdjes met bh erin? Zo'n vestje als die groene en creme heb ik laatst in de opruiming gekocht in t zwart. Achteraf zag ik dat t nieuwe collectie was, denk dus dat ze een foutje hebben gemaakt
zoo das interessant! hoe ben je daar achter gekomen?quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:43 schreef cinnamongirl het volgende:
En het klinkt zó tuttig, maar sinds ik weet wat mijn kleuren zijn, zie ik er veel beter uit.
Ik droeg altijd zwart en donkere kleuren. Maar voor mijn 'kleurtype' zijn die kleuren helemaal niet goed. Ik ben zgn. het warme lentetype. Mijn kleuren:
[afbeelding]
Ik vind het hele leuke hemdjes, maar bij mij gaat t helaas niet uitzien. Ik heb van dat soort sporthemdjes hier liggen, en tja daar kon ik al niet echt mee over straatquote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:47 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ja er zit een ingebouwde BH in, ze kosten 7,90. Ik kan dat denk ik wel hebben, heb 75C maar ze (=borsten) zijn nogal stevig.
Ik ga er zometeen een apart topic over openen, vind het nl. een interessant onderwerp!quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:54 schreef Roeji het volgende:
[..]
zoo das interessant! hoe ben je daar achter gekomen?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:01 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik ga er zometeen een apart topic over openen, vind het nl. een interessant onderwerp!
Wat Roeji al zei: hij is eigenlijk heel erg dun voor een padded beha. En het is echt een laag, dus geen gedonder met dubbelzitten etc.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 15:40 schreef cinnamongirl het volgende:
Is die BH erg dik 'gepadded'?
Verder hoop ik ook dat de bh niet te snel uitlubbert. Ik moet bh's bijna altijd weggooien omdat de band onder de cups zeg maar te wijd is geworden. Hartstikke zonde natuurlijk.
Met kanten bh's is dat probeem veel minder.
7442 geeft 10 euro kortingquote:Op zondag 4 maart 2007 16:30 schreef mic_forever het volgende:
heeft iemand nog een kortingscodee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |