jammer geloeg ben ik niet zo moeilijkquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:19 schreef remlof het volgende:
Denk eerst goed na voordat je een topic opent en vraag jezelf af "Zou ik dit een leuk topic vinden als iemand anders het opende?"
Begin eens onderaan in het TTT topicquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:21 schreef murp het volgende:
maar ald ie linkjes in het TTT topic zijn allemaal kapot
pagina 3quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Begin eens onderaan in het TTT topic![]()
Ja als je je topic niet verbaggerd wil zien worden kan je het beter niet 's avonds laat of 's nachts openenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:25 schreef murp het volgende:
[..]
pagina 3
opzich zijn het topics waarvan de TS niet denkt dat het zo goed aan zal slaan.....
en ik denk ook dat het met de tijd wanneer je een topic aanmaakt....
kijk, das nog een tipquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja als je je topic niet verbaggerd wil zien worden kan je het beter niet 's avonds laat of 's nachts openen
de knop is doodtquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:27 schreef Sebasser het volgende:
Met een boel talent en de [afbeelding] knop.
is dat ook een tip?quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:28 schreef remlof het volgende:
-flikker eens op sala-
mee-doe-topics zijn ook goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:29 schreef murp het volgende:
[..]
is dat ook een tip?
zelf zie ik dat de paint topics het altijd goed doen, maar ik wil eens wat anders...
Maak een "[Paint] Paint hier paint topics" aan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:29 schreef murp het volgende:
[..]
is dat ook een tip?
zelf zie ik dat de paint topics het altijd goed doen, maar ik wil eens wat anders...
Of niet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maak een "[Paint] Paint hier paint topics" aan.
geheid een TTT.
nou, opzich bagger in niet veel..... maarja... je weet wel denk wat ik bedoel....quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, op zich wel. Hoe minder je baggert des te meer kans we een topic van je geven
Dan zitten wij dus duidelijk niet op dezelfde golflengte.. iK OPEN KWALITEIT TOPICS HOORJE!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:19 schreef remlof het volgende:
Denk eerst goed na voordat je een topic opent en vraag jezelf af "Zou ik dit een leuk topic vinden als iemand anders het opende?"
eindelijk iemand die een soortgenoot gevonden heeftquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Hahahaha sorry Murp, wat je ook doet jouw topics zijn gedoemd om te falen
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:56 schreef Queen_Bee het volgende:
Hahahaha sorry Murp, wat je ook doet jouw topics zijn gedoemd om te falen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |