abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190542
Martin zit bij Paul de Leeuw!!!KIJKEN!!!!
Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190543
te laat shit
  zaterdag 25 september 1999 @ 20:03:00 #3
89 Toiletman
lang weggeweest!
pi_190544
Jezus wat is die Martin een sukkel zeg, die vriendin van hem zat zich weer te ergeren.... zo! lache man, en paul vroeg ook al wat over de contracten, is het niets voor jou om daar eens ff lang te gaan Danny?
eens zien of V. hem dan de volgende gasten ook nog laat interviewen
Only Dead Fish Go With The Flow
pi_190545
Nou, vriendinnetje ook mee naar Paul en haar antwrd. op de vraag of ze jaloers was ; "zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten"...Wij weten genoeg lijkt me.

verder kon martin "niet veel zeggen", had hij "echte vrienden gemaakt" en hij "zou zo terug gaan als het kon" (paul: "maar dat kan NIET" gnagnagna)

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190546
Gadverdamme, nu moeten ze ophouden!!!

Net bij Paul de Leeuw Martin gezien met z’n ongelovelijke gezeik.

OOOOOOOOOO ik mis m’n vrienden zo.

Paul de Leeuw: Vriendin vindt het niet erg wat Martin probeerde met Sabine???

Vriendin: Zoals de waargd ies vertrouwjd gij zijn gjastthen. GADDDDDVERDAMMMMME TRUT!!!

HIJ ZET JE VOOR OOSTEUROPESE LUL VOOR HEEL NEDERLAND.

HIJ WIL NOG GEEN 9 DAGEN VAN HUIS AL EEN ANDER BLOND WIJF STAVEN!!!!!! Gaf hem nog een week en hij stond Ruud te ##&%$_#$$% onder de douche.

Die man van jou heeft meer jeuk in z'n kruis dan ik op de plekken die ik krijg van het luisteren naar dat getrut!!!

Rot toch op wat een gezeik zeg!!!

Houdt hij je paspoort achter en sta je soms onder grote druk???

Nu is je kans. Roep het van de daken want nu kunnen wij je nog redden van deze eikel waarvan z’n wijf een ander ligt te wippen als Martin op wacht staat om zijn land te verdedigen.

Maar goed dat de politie toen kwam want Martin ramde de impotente dwerg (iets anders kan hij niet de baas) door alle hoeken van de flat heen.

Volgens Martin (die het oooooooo zo druk heeft met zijn eigen zaak) hahahahaha maar wel 100 dagen weg kunnen blijven zeker zak hooi is zijn uitspraak over homo’s ook niet verkeerd en staat hij daar achter.

Profielschets van een rechtste potenrammer uit een oud politie dossier komt inderdaad verdacht dicht bij die van Martin.

Geen verstand geen ballen helemaal niks en voor de rest een bak stinkende lucht.

Ineens komt in mij op dat ik zeker drie dagen niks maar dan ook niks meer wil horen zien laat staan denken aan die super slappe zak Martin.

Ik ga Lebbis en Janssen kijken.

Dan ben ik over een half uur weer de oude en ga lekker naar de trage beelden van het internet kijken in de hoop de tattoo van bianca te ontcijferen.

Met een zak chips en wat te drinken. Het kon wel eens laat worden.

If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something.

pi_190547
Ik heb niets gemist geloof ik

En ja, Lebbis en Jansen is koel

Admin zaterdag 25 september 1999 @ 21:54:00 #7
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190548
Ik was al benaderd door een Redakteur van laat de leeuw.

quote:
dag Danny,

Mijn naam is Mark Reijmers en ik werk voor het tv-programma Laat de Leeuw.
Wij zijn bezig met het állerlaatste seizoen, waarin we in september op
zaterdag en in de periode oktober-december vier keer per week uit gaan
zenden.

Ik mail je omdat ik vanochtend in de Volkskrant een alinea over je
BigBrother-initiatief las en ik wilde je vragen mij daar even over te
bellen.
Mijn nummer is: 020-530****

Ik hoop van je te horen,

Mark Reijmers
redacteur Laat de Leeuw

Dus ik gebeld, hij wilde eventueel wel dat ik in het programma kwam en hij zou binnen een dag of 2 terug bellen.

Niks meer van gehoord. Nu weet ik waarom.
Martin is natuurlijk een stuk interessanter.

Jammer want als ik daar was geweest met die fragmenten had het nog gezellig kunnen worden.

Beetje lullig ook dat ie niet ff gebeld heeft, maar ja, ik ben maar een simpel persoon en niet belangrijk genoeg voor de simpele beleefdheid een afspraak na te komen van de hoge tv heren.

Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zaterdag 25 september 1999 @ 23:13:00 #8
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190549
Valt me trouwens nog mee dat martin z'n kop uberhaupt nog op een andere tvzender mocht vertonen.
pi_190550
Viel mij ook op
Dikke Snikkel
pi_190551
'tuurlijk mag dat. Zolang hij z'n kop maar houdt! enne, promo is promo!

Trouwens, Danny sehr schade dat je niet bij Paulus langs mocht komen. Dat was inderdaad behoorlijk gezelli geworden daar...hehehehe

Fok!zine 2 the rescue!!!
pi_190552
Tara ook naar paul de leeuw, let maar op!!!

En met Danny nemen ze ook nog wel contact op denk ik, twee dagen bij de tv is een week in real life you know

I'm back, big as life and twice as ugly!
pi_190553
Ik denk dat Tara een gesprekje met Paul niet overleefd....misschien dat Catherine of Rondom Tien meer iets voor haar is? Ik bedoel, laten we Tara psychisch niet verder de grond in boren....ze heeft het al moeilijk genoeg. Snif.
Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zondag 26 september 1999 @ 00:19:00 #13
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190554
dus we gaan het met z'n allen nog 700 dagen over Big Bother hebben??? AAAARRRGGGGHHHH!!!!! dat overleef ik niet
  zondag 26 september 1999 @ 13:32:00 #14
89 Toiletman
lang weggeweest!
pi_190555
Ik denk ook dat ze nog wel bellen van laat de leeuw hoor, 'k denk dat ze iedere week een soort big brother item gaan doen, deze week martin en godelieke en volgende week tara, dan Danny!! woohoo en dan degene die er uitgekickt is, dan weer danny enz. hehehe
maar ze bellen vast nog wel
Only Dead Fish Go With The Flow
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')