't leek er wel even op.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je als nog niet uit vanavond
quote:
Nog nooit van die tenten gehoordquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:51 schreef Soempie het volgende:
Maar dat zegt je allemaal niks natuurlijk. Misschien Jay of Erkel.
Heb de hele avond totaal niks gedaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:52 schreef Soempie het volgende:
Hoe was jouw avond?
Dat is niet veelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb de hele avond totaal niks gedaan![]()
Valt wel mee heb immers de hele avond niks gedaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is niet veelBeetje aan het quizen? Ben je niet moe?
Logischquote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valt wel mee heb immers de hele avond niks gedaan
Hm, dat is een beetje jammer. Welke bekende nummers speelden ze?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was leuk
Helaas was het een ALBUM PRESENTATIE
Dat stond dus nergens. Maar dat houdt in: de complete nieuwe CD en 3 oude nummers.
Dat vind ik altijd jammer want dan kun je nog niet meezingen enzo.
Ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Logisch
Van niks doen word ik altijd best duf anders.
Dat blijkt.quote:
Ik ga naar bed slaap lekker soempiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat blijkt.![]()
Ik ben nu best wakker. Even thee zetten![]()
Das kutquote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:26 schreef Soempie het volgende:shit. Ik kreeg 15 euro terug. Heb het in m'n broekzak gepropt en nu is het weg. Waarschijnlijk door het pakken van m'n fietssleutel.
![]()
Als ik nuchter ben is het een stuk minder tof. Die clip.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:55 schreef Soempie het volgende:
Shadrak was net dit soort muziek: http://www.youtube.com/watch?v=ZCSYGOlfzLo
Normaal niks voor mij, maar was wel tofwhooo
Geen aanmaningen gehad?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:56 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik heb eindelijk een rekening van bol.com betaald
Nee, lerenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:33 schreef Etcetera het volgende:
ik heb al vanaf vorige week vrijdag weekend
oh nee dat is vakantie![]()
hoi B.ga je nog wat leuks doen?
Slagerij/broodjeszaakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:52 schreef Etcetera het volgende:
oh ik moet ook nog huiswerk makenblegh
waar werk je eigenlijk
Die USB stick zeker?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 10:56 schreef Etcetera het volgende:![]()
ik heb eindelijk een rekening van bol.com betaald
geinige combiquote:
quote:
12 nieuwe nummers dus.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hm, dat is een beetje jammer. Welke bekende nummers speelden ze?
Ja, is midden in het winkelcentrum en ze verkopen toch al best veel kant en klaar, dus kwam dit er nog bij.quote:
Oke,quote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
12 nieuwe nummers dus.
En "2 soorten sneeuw", "alles of niets" en ik ben de laatste vergeten.
Het klonk wel goed verder maar wat rustiger. Het viel ook enorm op(en dat is logisch in mijn ogen) dan het publiek pas los ging toen er de bekende nummers kwamen
Ik ga dus binnenkort eens op zoek voor kaartjes van een ECHT concert van ze
Ohjaquote:Op vrijdag 2 maart 2007 11:59 schreef Etcetera het volgende:
je moet er nog een streep doorzetten in je ondertitel
Redelijk okay ja..maar rustigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke,ja, dat lijkt me ook leuker. Maar die nieuwe cd lijkt je wel goed?
Misschien vind je die 5 ook nog welquote:Op vrijdag 2 maart 2007 12:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oke,ja, dat lijkt me ook leuker. Maar die nieuwe cd lijkt je wel goed?
Ik liep net de deur uit om te gaan hardlopen. Ligt er een tientje in het hoekje van de schuur. Dus, van die 15 euro van vannacht dus.![]()
![]()
Wilde dat nog even melden (en het tientje opbergen). Nu echt rennen, door de regen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |