Juist...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarbij ook meestal wel al een bepaald antwoord verwacht wordt. Vraag dáár dan gewoon naar.
Fotobewijs!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:33 schreef Plasterk het volgende:
ik ben een meester in het monteren van bedden
Ben je een beetje laat meequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:33 schreef Plasterk het volgende:
ik ben een meester in het monteren van bedden
Jup, en op JOUW verantwoording zijn het nu dus "hatched" blokjes, dus mocht het toch fout zijn....quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
Markgoed gedaan.
Ik word wel een beetje misselijk van al die hupsende smilies.![]()
![]()
En je vrienden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:38 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb nu ontzettende zin om knetterhard te gaan pilzen, maar al mijn vage kennissen hebben tegenwoordig werk enzo
Je hebt me toch wel genoemd in je voorwoord he.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:40 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Jup, en op JOUW verantwoording zijn het nu dus "hatched" blokjes, dus mocht het toch fout zijn....![]()
Mijn dank gaat uit naar soempie, echte naam onbekend, die mij heeft kunnen vertellen wat het engels is voor "arceren"quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt me toch wel genoemd in je voorwoord he.![]()
Waar was Nembrio toen we hem nodig haddenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Hatched of shaded kan allebei. Ikzelf zou echter shaded gebruiken...
Ik ben net een politieagent..quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:00 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Waar was Nembrio toen we hem nodig hadden![]()
Dank voor de felicitaties allemaal, als echte werkloze zal ik hier wel weer wat vaker te vinden zijn![]()
Shading is het invullen van volumes en vlakken.. die kan je een kleur geven (eigenschap) en middels shading het laten zien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Hatched of shaded kan allebei. Ikzelf zou echter shaded gebruiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |