Mooi moment om naar bed te aan mikkiequote:Op donderdag 1 maart 2007 04:03 schreef Mikkie het volgende:
Tsja, ik kan wel een gesprek met mezelf beginnen maar de lol daarvan is ook snel voorbij hè
Neequote:Op donderdag 1 maart 2007 04:29 schreef Mikkie het volgende:
Had je daar geen vier uur eerder mee kunnen komen
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
mowah...
Heb je dat ook tegen de man in kwestie gezegd?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom zijn er geen mannen die gewoon eerlijk zeggen wat ze denken? Beetje de hele tijd er omheen draaien! Zo irritant!Heerlijk hier ff afreageren!
![]()
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
Als er één groep mensen is die NIET zegt wat ze denken dan zijn het vrouwen wel
Ik zie je nietquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigt![]()
Jullie begrijpen overduidelijke hints gewoon ook nooit.quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
wat, wat?quote:
quote:
stille hint?quote:
neequote:
zomaar?quote:
ziekig. nog steedsquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jullie begrijpen overduidelijke hints gewoon ook nooit.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ziekig. nog steeds
en die strontpc wil niet meewerken
en hoofdpijnauw
Ja ik heb heerlijk geslapen! Ben nu in een topstemming!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:44 schreef Soempie het volgende:
Goed geslapen Jojoor? Gaat het weer een beetje
Nog niet... Krijgt hij nog wel te horen!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:45 schreef Soempie het volgende:
Heb je dat ook tegen de man in kwestie gezegd?![]()
quote:
Ik doe dat heus wel!quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
We hebben een Iquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ziekig. nog steeds
en die strontpc wil niet meewerken
en hoofdpijnauw
quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrouwtje mokt.
"Tis er lieverd?"
-"niets...}:|"
"Echt niet? Je kijkt zo boos"
-"IK KIJK HELEMAAL NIET BOOS"
"Oh..nou sorry. Toch niet die..eh tijd he?" *rent weg en schuilt achter deur
-"WAAAAAHAHOUAMAMMRRGGRRRRRRRRR"![]()
En dan blijkt dat je vergeten bent dat je al 2 maanden, 17 dagen en 2,5 uur hebt. En daar had je aan moeten denken met bloemetjes en ontbijt op bed
Ik zie een tegenstrijdigheid in deze post...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:00 schreef Jojoortje het volgende:
Nog niet... Krijgt hij nog wel te horen!![]()
[..]
![]()
[..]
Ik doe dat heus wel!![]()
Helemaaaal niet!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zie een tegenstrijdigheid in deze post...
als ik zo word mag m'n vriend me afschietenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrouwtje mokt.
"Tis er lieverd?"
-"niets..."
"Echt niet? Je kijkt zo boos"
-"IK KIJK HELEMAAL NIET BOOS"
"Oh..nou sorry. Toch niet die..eh tijd he?" *rent weg en schuilt achter deur
-"WAAAAAHAHOUAMAMMRRGGRRRRRRRRR"![]()
En dan blijkt dat je vergeten bent dat je al 2 maanden, 17 dagen en 2,5 uur hebt. En daar had je aan moeten denken met bloemetjes en ontbijt op bed
ik heb het liever nu dan na de vakantie, ivm school enzo (klinkt heel streberig, maar als ik achter kom te lopen moet ik weer van alles inhalen en daar heb ik echt geen zin in)quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
beterschap..
Knap rot, in je vakantie![]()
nee, ik heb naproxenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben een I
We hebben een B
We hebben een U!
IIIIBUUUPROFEN!
En daar gaat het dus fout. Snap je het nu?quote:
Maar dat vraag ik serieus nooit. 't Wordt me altijd gevraagd en dan denk ik altijd aan hele domme dingen.quote:
Ja ehm..domme vragen krijgen domme antwoorden.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Maar dat vraag ik serieus nooit. 't Wordt me altijd gevraagd en dan denk ik altijd aan hele domme dingen.![]()
'waar denk je aan??'
'dat ik m'n streepjessokken leuker vind dan die groene'![]()
'ohw'![]()
Neequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:04 schreef Nembrionic het volgende:
En daar gaat het dus fout. Snap je het nu?
Waarbij ook meestal wel al een bepaald antwoord verwacht wordt. Vraag dáár dan gewoon naar.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het ook één van de lompste "diepgang"-vragen die er bestaan
Juist...quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waarbij ook meestal wel al een bepaald antwoord verwacht wordt. Vraag dáár dan gewoon naar.
Fotobewijs!?quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:33 schreef Plasterk het volgende:
ik ben een meester in het monteren van bedden
Ben je een beetje laat meequote:Op donderdag 1 maart 2007 13:33 schreef Plasterk het volgende:
ik ben een meester in het monteren van bedden
Jup, en op JOUW verantwoording zijn het nu dus "hatched" blokjes, dus mocht het toch fout zijn....quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:38 schreef Soempie het volgende:
Markgoed gedaan.
Ik word wel een beetje misselijk van al die hupsende smilies.![]()
![]()
En je vrienden?quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:38 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb nu ontzettende zin om knetterhard te gaan pilzen, maar al mijn vage kennissen hebben tegenwoordig werk enzo
Je hebt me toch wel genoemd in je voorwoord he.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:40 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Jup, en op JOUW verantwoording zijn het nu dus "hatched" blokjes, dus mocht het toch fout zijn....![]()
Mijn dank gaat uit naar soempie, echte naam onbekend, die mij heeft kunnen vertellen wat het engels is voor "arceren"quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hebt me toch wel genoemd in je voorwoord he.![]()
Waar was Nembrio toen we hem nodig haddenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Hatched of shaded kan allebei. Ikzelf zou echter shaded gebruiken...
Ik ben net een politieagent..quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:00 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Waar was Nembrio toen we hem nodig hadden![]()
Dank voor de felicitaties allemaal, als echte werkloze zal ik hier wel weer wat vaker te vinden zijn![]()
Shading is het invullen van volumes en vlakken.. die kan je een kleur geven (eigenschap) en middels shading het laten zien.quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:52 schreef Nembrionic het volgende:
Hatched of shaded kan allebei. Ikzelf zou echter shaded gebruiken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |