quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:17 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zou jij niet proberen weer vroeg naar bed te gaan?
Toch niet voor een sollicitatie he?quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:19 schreef Plasterk het volgende:
ik ben net weer van een leuk avondje stappen en helaas moet ik er om 9uur uit
Das minder gelukkig kan ik lekker de hele dag in bed blijvenquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:19 schreef Plasterk het volgende:
ik ben net weer van een leuk avondje stappen en helaas moet ik er om 9uur uit
een Ikea-bed?quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:21 schreef Plasterk het volgende:
nej,ik moet ergens in Paterswolde een bed in elkaar zetten via randstad uitzendbureau
Hoe kansloos![]()
Van ikeaquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:21 schreef Plasterk het volgende:
nej,ik moet ergens in Paterswolde een bed in elkaar zetten via randstad uitzendbureau
Hoe kansloos![]()
Ik kan morgen uitslapen voor de veranderingquote:
quote:Op donderdag 1 maart 2007 03:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik kan morgen uitslapen voor de verandering![]()
Mij lukt het ook nooit als ik een tijd stelquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kut
Ik ben daar zó slecht in. Maar goed, dat komt ook door bepaalde invloeden.
Toch jammer, moet morgen nog naar de uni, een excursie voorbereiden én leiden, daarna werken en heb afgesproken om te gaan stappen. Hoe brak ben ik vrijdag
En hoe brak dinsdag?quote:
Mag het af en toe. Dat ik er eens later uit ga dan jijquote:
Mooi moment om naar bed te aan mikkiequote:Op donderdag 1 maart 2007 04:03 schreef Mikkie het volgende:
Tsja, ik kan wel een gesprek met mezelf beginnen maar de lol daarvan is ook snel voorbij hè
Neequote:Op donderdag 1 maart 2007 04:29 schreef Mikkie het volgende:
Had je daar geen vier uur eerder mee kunnen komen
quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
mowah...
Heb je dat ook tegen de man in kwestie gezegd?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waarom zijn er geen mannen die gewoon eerlijk zeggen wat ze denken? Beetje de hele tijd er omheen draaien! Zo irritant!Heerlijk hier ff afreageren!
![]()
Ik ben de uitzondering die de regel bevestigtquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
Als er één groep mensen is die NIET zegt wat ze denken dan zijn het vrouwen wel
Ik zie je nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |