't leek er wel even op.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:28 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kan je als nog niet uit vanavond
quote:
Nog nooit van die tenten gehoordquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:51 schreef Soempie het volgende:
Maar dat zegt je allemaal niks natuurlijk. Misschien Jay of Erkel.
Heb de hele avond totaal niks gedaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:52 schreef Soempie het volgende:
Hoe was jouw avond?
Dat is niet veelquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb de hele avond totaal niks gedaan![]()
Valt wel mee heb immers de hele avond niks gedaanquote:Op vrijdag 2 maart 2007 03:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is niet veelBeetje aan het quizen? Ben je niet moe?
Logischquote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:00 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Valt wel mee heb immers de hele avond niks gedaan
Hm, dat is een beetje jammer. Welke bekende nummers speelden ze?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 00:50 schreef Nembrionic het volgende:
Dat was leuk
Helaas was het een ALBUM PRESENTATIE
Dat stond dus nergens. Maar dat houdt in: de complete nieuwe CD en 3 oude nummers.
Dat vind ik altijd jammer want dan kun je nog niet meezingen enzo.
Ik nietquote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Logisch
Van niks doen word ik altijd best duf anders.
Dat blijkt.quote:
Ik ga naar bed slaap lekker soempiequote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat blijkt.![]()
Ik ben nu best wakker. Even thee zetten![]()
Das kutquote:Op vrijdag 2 maart 2007 04:26 schreef Soempie het volgende:shit. Ik kreeg 15 euro terug. Heb het in m'n broekzak gepropt en nu is het weg. Waarschijnlijk door het pakken van m'n fietssleutel.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |