Hij is geen kneus, hij is een koning!quote:Op vrijdag 2 maart 2007 13:01 schreef JohnDope het volgende:
Ik vind het ook knap hoe de makers van die ah-reclames die kneus hebben kunnen vinden, hij past echt precies in die rol
Dat zeg ik al de hele tijd.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 14:12 schreef Gezondaar het volgende:
Hij is geen kneus, hij is een koning!
Dude, dit soort intros zouden tegenwoordig echt illegaal zijn. Moet je de snelheid van dat filmpje eens vergelijken met de snelheid van intros tegenwoordig. De hoeveelheid beeldinformatie per seconde zal ik maar zeggen. En dan dat vreselijke midi-deuntje en die valszingende kinderen. En dan opeens die kerstman met z'n vinger in de kont van een stressbal !quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:08 schreef MaxMark het volgende:
Beestje beestje, boompje boompje, huisje. Met die kerel die zo'n smiley op z'n vinger had
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=Hn1B57Bf_fY![]()
Sorry voor het offtopic gaan enzo he
Hoe durf je mijn held te vergelijken metquote:Op zondag 4 maart 2007 12:43 schreef AudreyHepburn het volgende:
Oh en ontopic, toen ik net dat filmpje van hem mét haar zag wist ik eindelijk wat mij nou zo dwars zat aan die man. Ik had altijd het gevoel dat hij op iemand leek en ik kon er maar niet achter komen op wie dan wel. Maar nu weet ik het..
[afbeelding]
Bert Visscher.
Ik wilde het net zeggen. Bertje Vis daarmee vergeliijken.quote:Op zondag 4 maart 2007 14:23 schreef Gezondaar het volgende:
Hoe durf je mijn held te vergelijken metBert Visscher
![]()
eensch isquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:29 schreef MaxMark het volgende:
Godskolere, als je nou eens iets nuttigs had toegevoegd na ruim 2 jaar. Maar zelfs dat niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |