Ja echt niet, acteur, netb als die Marokkaanquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef Renesite het volgende:
Hij schijnt een echte filiaalmanager te zijnStond geloof ik een keer in het personeelsblad
Jij hebt natuurlijk hetzelfde artikel gelezenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:41 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja echt niet, acteur, netb als die Marokkaan
Die Marokkaan zat al bij DWDD voor een toneelstuk waar die inzatquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jij hebt hetzelfde artikel gelezen natuurlijk
Dat klopt die is fake hij zit zelfs in een kindersoap op kindernet .quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:42 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Die Marokkaan zat al bij DWDD voor een toneelstuk waar die inzat
quote:Harry Piekema (23 mei 1959) is een Nederlands acteur, toneelspeler en regisseur. Hij is in 2006 vooral bekend als de manager in de reclamespotjes van de Nederlandse supermarkt Albert Heijn.
Werkzaam in het theater is hij al sinds 1981, toen zijn samenwerking met Genio de Groot resulteerde in het clownsduo Hamm & Hoppa. Voorstellingen in kleine theaters leidden tot een grotere tournee in 1985 en later de serie filmpjes onder dezelfde titel voor de VPRO.
Na deze periode speelde en regisseerde hij voor diverse gezelschappen zoals de Paardenkathedraal, de Toneelschuur en het toenmalige Fact.
Voor theatergroepen Loot en Bonheur maakte Piekema samen met Hans Thissen en Annekee Blokland (regie) de jeugdvoorstellingen 'Klapstok', 'Kabaal' en 'Koeterwaal', een mengeling van muziektheater en slapstick. Aangevuld met Ria Marks brachten ze in 2004 en 2005(reprise) voor volwassenen de voorstelling 'Poste Restante'.
Een serie van drie voorstelling van interactief theater regisseerde hij tussen 2003 en 2006 voor Enzo theatermakers: 'Afleggen'over het begrafeniswezen, 'De Daad' over misdaad en recht, 'Saldo' over geld en relaties.
De rol van Piekema in de Albert Heijn-commercial is niet zijn eerste tv-werk, want hij presenteerde eerder al een periode het kinderprogramma Huisje, Boompje, Beestje had in 1995 een rolletje in de film Lang Leve de Koningin, en speelde een neonazi in de Ikon drama serie 'De bom tikt'.
Op stapel staan in 2007 de voorstelling 'Desilucy' van Loot, en 'In den beginne'(werktitel) voor zijn eigen stichting Bara, die al eerder 'LICHT!' uitbracht, over Andersen en zijn schaduw.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Harry_Piekema
Jaaa! huisje huisje boompje boompje beestjequote:Op donderdag 1 maart 2007 00:50 schreef Maisnon het volgende:
Hij heeft veeeel voor huisje boompje beestje gedaan
Ik kan me wel indenken dat dit door een marketingbureau zo bedacht is om iedereen te laten geloven dat het zo is.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef Renesite het volgende:
Hij schijnt een echte filiaalmanager te zijnStond geloof ik een keer in het personeelsblad
Nah, als je deze link had gegeven niet en die staat eronder.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:08 schreef MaxMark het volgende:
Sorry voor het offtopic gaan enzo he
Wtf die man met die baard is dezelfde gozer?quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:08 schreef MaxMark het volgende:
Beestje beestje, boompje boompje, huisje. Met die kerel die zo'n smiley op z'n vinger had
Edit: http://www.youtube.com/watch?v=Hn1B57Bf_fY![]()
Sorry voor het offtopic gaan enzo he
Dat je zulke onzin nog geloof ook.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef Renesite het volgende:
kutnikkerquote:
Dat keken wij altijd op school.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:05 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Jaaa! huisje huisje boompje boompje beestje
----> B & Hquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:17 schreef Klonk het volgende:
---> FTR
Hamsteren!quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:49 schreef Maisnon het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=lImq0VhwQbg
Waarom is "Rachid" precies geschrapt in de reclamefilmpjes ?quote:[b]En waar komt hij toch vandaan ?
We weten dat die marokaan slechts een acteur was en daarom gescrapt is uit de filmpjes maar AH's eigen Cora ?
Is dat een acteur ? of is het echt een fidiaal manager ?
Allemaal vragen over deze vent die nog wel even blijft plakken op tv denk ik.
Daarom dit topic![]()
Hij had gestolenquote:Op donderdag 1 maart 2007 12:12 schreef Kiepkantel het volgende:
[..]
Waarom is "Rachid" precies geschrapt in de reclamefilmpjes ?
Gelul hij woont in Utrecht en is gewoon acteurquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:39 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb gehoord, geen bron of wat dan ook, dat die kerel echt filiaalmanager is ergens in een AH. Hopelijk weet iemand anders er iets meer over
Hij loopt ook wel eens door de Appiequote:Op donderdag 1 maart 2007 08:14 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Hij woont in Utrecht en koopt z'n vreten in een natuurwinkel.
Geboortedatum: 16-07-1988quote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wtf die man met die baard is dezelfde gozer?
Ja spuit 11, daar waren we al lang achter.quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:39 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Gelul hij woont in Utrecht en is gewoon acteur
nee, deze vent is 'tquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:22 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Wtf die man met die baard is dezelfde gozer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |