Hebbert.quote:Op donderdag 1 maart 2007 00:24 schreef Renesite het volgende:
Al vanaf mijn jeugd heb ik moeite met het kotsen.
Ik kan mij niet overgeven eraan![]()
Nu lig ik hier, ik heb íets teveel gegeten van het all you can eat chinees wok restaurant (Ni Hao aan het kattendiep)
Men, ik ben toch echt wat misselijk![]()
![]()
Dt word een lange nacht
![]()
Alles beter dan een weblogquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:26 schreef Dipkip het volgende:
Wil je tips over hoe alsnog te kotsen of gewoon medelijden?![]()
De terugweg van de chinees lopend door de stad was een feest voor me, geloof mequote:Op donderdag 1 maart 2007 00:28 schreef bugeye1 het volgende:
Ik heb het misschien voor je
* eet nog meer wat je in huis hebt
* stop een vinger in je mond en ga diep in.
Ik bedoel maarquote:
Het leuke is, het zijn meer oprispingen wat het zijn, dan komt er een grote boer - en dan is het wegquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:30 schreef Dipkip het volgende:
Ik heb geen weblogen dingen in je keel steken werkt ook niet goed als je moeite hebt met kotsen heb ik het idee.
Wat je kunt proberen is
- nu ook nog veel alcohol drinken (een van de leukere methodes)
- voorovergebogen over de plee onwijs hard gaan hoesten
- je neus dichtknijpen als je enige kokhalsreflex hebt weten op te roepen
Ik ben nooit ziek, de laatste keer was geloof ik 6 jaar geledenquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:35 schreef Dipkip het volgende:
Als je ondersteboven boven de plee wacht tot je dr zoeen krijgt en dan gaat hoesten zou het misschien wel lukken?
Ik heb het ook altijd heel moeilijk gevonden, maar toen een tijdje antibiotica gehad waar je zo kotsmisselijk van werd dat ik alles ging proberen om maar over te kunnen gevenik had zelfs vaste plaatjes om aan te denken waar ik misselijk van werd (rottende lijken enzo). En na de eerste 50x gaat het steeds makkelijker
![]()
Dat is het bij mij ook vaak, meestal als ik me in veel te korte tijd te buiten ben gegaan aan teveel cola of bierquote:Op donderdag 1 maart 2007 00:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Het leuke is, het zijn meer oprispingen wat het zijn, dan komt er een grote boer - en dan is het weg(jaja, lekker topic zo
)
Die moet ik onthoudenquote:Op donderdag 1 maart 2007 02:14 schreef Treinhomo het volgende:
Tip uit de psychiatrie:
Als iemand een handvol medicijnen in z'n mik gegooid heeft en dit moet er via de kortste weg weer uit:Een glas vullen met heet kraanwater. Hier een eetlepel mosterd doorheen roeren. (Desnoods onder dwang) naar binnen werken.
Succes verzekerd.
Is keilekker daarquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:04 schreef PeZu het volgende:
een chinees aan het kattendiep
ik zou gelijk gaan kotsen_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |