Die kan dan in het Willem II stadion gespeeld worden...........quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:54 schreef navvy het volgende:
Mooie finale: RKC- Nac.
Je hoeft niet na iedere post van een andere user een post te plaatsen hoor.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Laat AZ ajax maar mooi afstraffen
Ik zie jou er wel voor aan om gewoon naar de Kuip toe te komen dan om AZ aan te moedigen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:54 schreef jorienvdherik het volgende:
Laat AZ ajax maar mooi afstraffen
Dat zeker.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan om gewoon naar de Kuip toe te komen dan om AZ aan te moedigen.
Jij juicht niet voor AZ?quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:55 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik zie jou er wel voor aan om gewoon naar de Kuip toe te komen dan om AZ aan te moedigen.
Lekker eerlijk az en sfeerquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:56 schreef Jasza het volgende:
Ajax-az, kunnen we laten zien wie de beste sfeer maakt
Wij hebben klappersquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lekker eerlijk az en sfeer![]()
Ze zeggen altijd dat wij zo stil zijn, moeten ze is opletten in Mei.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Lekker eerlijk az en sfeer![]()
Ook zo lekker droog van van gaalquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:57 schreef Cheiron het volgende:
Lol, Wilfred wordt evenin de zeik gezet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |