Je kunt ook doorslaanquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:38 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja ik ook al, de trein naar Auschwitz vannochtend!
Geen slecht plan, al blijf ik nog heel ff wakenquote:
Jij had ook al een soa!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:40 schreef Tessa_77 het volgende:
Tessa viert ondertussen haar eigen feestje nu ze constateert dat haar griep over is![]()
![]()
![]()
Bij nader inzien denk ik dat de redactie zo geschokt is van het walgelijke optreden van Jaap gisteravond, dat ze nu zoet worden gehouden met 2 ellenlange zeikfilms.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar basseer je dit op, mijn beste?
quote:
Ze gaan nu drank uitdelen...quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:41 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Bij nader inzien denk ik dat de redactie zo geschokt is van het walgelijke optreden van Jaap gisteravond, dat ze nu zoet worden gehouden met 2 ellenlange zeikfilms.![]()
Dat is om de boel in evenwicht te houdenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:41 schreef havefun het volgende:
jaap draait voortdurend met zijn ogen, die gozer voelt zich daar echt niet thuis volgens mij.
Hij zit ook helemaal alleen aan 1 kant van de bank en de rest zit aan de andere kant.
Sorryyyyyyyyyyquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Schaaaat, dat is een vrouwending....![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dat is om de boel in evenwicht te houden
Een SOA een vrouwending?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:42 schreef Tessa_77 het volgende:
[..]
Schaaaat, dat is een vrouwending....![]()
Deed J.aap dat maarquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:43 schreef Jm4nski het volgende:
hmm dan ook maar ff een nieuwe fles opentrekken ... hopelijk gebeurt er nog wat vanaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |