Ik vind em nog vrij slank daar...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Carlaa het volgende:
[afbeelding]
Dus dit mag eigenlijk ook niet?
Ja, zet er is een vat wiskey op.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:59 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Gaat Jaap nog zuipen vanavond, of blijft ie op de bank hangen
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ja wel, maar je mag hem niet zwart inkleuren
waddan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:01 schreef Ian_Nick het volgende:
D'r gaat iets fout bij de film?
Mooi, dan hoef ik morgen op het werk niet zoveel bij te lezen, dan kan ik gewoon aan het werkquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:00 schreef Tessa_77 het volgende:
nah.... dit wordt een errug rustig avondje...![]()
Jaap mocht willen dat hij er zo uit zagquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:58 schreef Carlaa het volgende:
[afbeelding]
Dus dit mag eigenlijk ook niet?
http://imdb.com/title/tt0155711/quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat kijken ze voor film, een of andere dramatische tranentrekker van 4 uur?![]()
Iets met homofoben, travestieten en rare muziekquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:02 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Wat kijken ze voor film, een of andere dramatische tranentrekker van 4 uur?![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
Ik vind de HES er wel relaxed bijliggen, heel anders dan dat opgeprikte BAN zooitje. Ik wil geen aapjes kijken......OEPS![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:02 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
jaap zit voor het scherm![]()
is het in het arabisch?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iets met homofoben, travestieten en rare muziek![]()
Ja ik wil bij deze even racisme melden a.u.bquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef beequeen het volgende:
Ik vind de HES er wel relaxed bijliggen, heel anders dan dat opgeprikte BAN zooitje. Ik wil geen aapjes kijken......OEPS![]()
Nou dat wordt vroeg naar bed vanavond danquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Iets met homofoben, travestieten en rare muziek![]()
Jaap had 't verdientquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
Sorry hoor maar soms gaat het echt TE ver. Gisternacht ben ik echt van het misselijkmakend gedrag van de bewoners afgehaakt. Tja ben er nog (verlaving) maar ik keur niet alles goed. Dat was gister vooral voor Jaap..... Hij doet het zelf jajajja... maar dat gepiel en gezeik van de zgn.. vriendjes nou jja ..... wat een aanfluiting. Ben fan van Huub maar hij was errug llaaaaaaaag............![]()
Naar de Febo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Tessa_77 het volgende:
waar is Jaab enniewee??
Volgens mij heb ik je hier nog niet zo vaak gezien, maar ik zit werkelijk in mijn broek te piesen.quote:
Die heb je ook echt gemist!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Tessa_77 het volgende:
waar is Jaab enniewee??
ah kzie em alquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:07 schreef Tessa_77 het volgende:
waar is Jaab enniewee??
Ja dat snap ik dus nietquote:
Johquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:05 schreef obezzi het volgende:
wat kijkt natas raar?
Euh.... SYLVIA!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:08 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Eigenlijk zou het verboden moeten worden dat de bewoners tv kunnen kijken. Dit is niet leuk voor de streams.
BTW ik hoor de hele tijd iemand hijgen in zijn microfoon. Rarara wie zou dat zijn![]()
Oh... Brain gedrag maar dan directquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:08 schreef Frasier het volgende:
[..]
Grote praatjes en vrouwen betasten.
Het zou me niks verbazen als jij achter dat verbod zit, huil-allochtoontje met een veel te grote mond.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Potjandoriedriedubbeltjesnogantoe
Niet alles is wettelijk verboden hoor
lastig he die mensen die dgk niet kennenquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
Ik heb vandaag weer gewerkt. Ik werk met ouderen met lichamelijke problematiek die overdag bij mij komen. Er ging er één klagen over het eten en toen zei ik,'als je het niet bevalt dan ga je toch lekker naar huis'. Ze snapten hem niet.![]()
Ik lig hier ook regelmatig dubbel hoorquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
Het begint op de SC te lijken hier, maar ik kom niet meer bij, de grappige posts zijn goud waard.![]()
![]()
![]()
Ik loop al de hele dag: "Nooit meer naar huis olé olé!"quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
Ik heb vandaag weer gewerkt. Ik werk met ouderen met lichamelijke problematiek die overdag bij mij komen. Er ging er één klagen over het eten en toen zei ik,'als je het niet bevalt dan ga je toch lekker naar huis'. Ze snapten hem niet.![]()
pffff zeik is niet zo amandaquote:Op woensdag 28 februari 2007 22:05 schreef Soury het volgende:
Sorry hoor maar soms gaat het echt TE ver. Gisternacht ben ik echt van het misselijkmakend gedrag van de bewoners afgehaakt. Tja ben er nog (verlaving) maar ik keur niet alles goed. Dat was gister vooral voor Jaap..... Hij doet het zelf jajajja... maar dat gepiel en gezeik van de zgn.. vriendjes nou jja ..... wat een aanfluiting. Ben fan van Huub maar hij was errug llaaaaaaaag............![]()
tja, als de bewoners het niet gezellig maken, doen wij het maar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:10 schreef beequeen het volgende:
Het begint op de SC te lijken hier, maar ik kom niet meer bij, de grappige posts zijn goud waard.![]()
![]()
![]()
Op MSN is dat een vriend van Huub, die neemt zijn berichten in ontvangst en probeert ze via Joris in foongesprekken aan Huub door te sluizen.quote:
Nooit Meer Naar Huis Olé Olé!!!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:12 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
tja, als de bewoners het niet gezellig maken, doen wij het maar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |