Is ook weleens lekker na alle heisa van afgelopen nachtquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef Tessa_77 het volgende:
zeker
In dat hok weet je het nooit Bongetje.quote:
Mijn idee!quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:28 schreef petraa het volgende:
Hij had haar toch pas leren kennen bij de *auditie* voor de gouden kooi. Loopt hij niet beetje hard van stapel nu dan. Want hij zei dat hij 2 weken geleden voor het eerst daar was geweest.
Of voor Ericquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
wordt dit ding nog voor jaap in de tuin gezet?
[afbeelding]
hahahaha die is er blijer mee denk ik? weer wat anders als sabbelen aan een stuk chocolade....:)quote:
Jaap heeft gewoon zijn huiswerk niet gedaan...... Alleen een aantal oude TV uitzendingen bekeken. Pas nu snapt hij dat die uitzendingen geknipt zijn en zijn omgebouwd naar verhaallijnen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:23 schreef cindy10 het volgende:
[..]
in dat geval is zn IQ dus ook niet zo hoog als geschat?
das gemeenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:28 schreef Kinga het volgende:
jammer, die andere had een beter TT
Mwah, na zo'n heftige boel kan het niet anders dan rustig blijven, bovendien hebben ze straks 5(!)uur aan films om te kijken, hoorde ik Huub eerder zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 21:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
In dat hok weet je het nooit Bongetje.
Erasmus...Ubermensch...en dan niet weten wat de gevolgen zouden zijn...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het lijkt erop dat Jaap zich helemaal niet zo bewust is, wat hij heeft gedaan met de immuniteit van Sylvia. Hij doorziet de consequentie niet.
Die gaat er alleen maar overheen zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |