Ja helemaal mee eens.quote:Op maandag 2 november 2009 10:21 schreef PLAE@ het volgende:
Dit programma verdient een prijs voor de muziek.
Dat wilde ik graag weten of het een herhaling is..Omdat het zo laat begint. idd een herhaling ik kijk nu ook..quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Jammer dat het een herhaling is.
Het betreft wel een herhaling (oorspronkelijk uitgezonden op 13 mei j.l.). Alleen zijn niet alle verhalen van de betreffende aflevering aan bod gekomen.quote:Op vrijdag 27 november 2009 11:13 schreef jmac het volgende:
Kwam me niet bekend voor deze andersDie man ook
Dat is dus ziekelijk jaloers zijn.
Het betreft herhalingen. Was de aflevering waarin o.a. een jongen van 12 verteld over het feit dat hij gepest wordt en gaat emigreren naar Canada.quote:Op vrijdag 11 december 2009 18:46 schreef Haaibaaike het volgende:
Gisteren was /of duurder 'Hello Goodbye' 3 kwartier is het een HH of een recente uitzending?..Want ik heb gisteren niet kunnen kijken..
Niet zo raar dat hij aan het rekenen ging, want je merkte gewoon dat die man zich betrapt voelde en dat het naar alle waarschijnlijkheid een erg dubieus verhaal was. Komt ook vooral door de uitspraken van die man. Die vraag over het hebben van sex had hij wel achterwege mogen laten. Dat hoort totaal niet in dit programma thuis.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:18 schreef jaco het volgende:
[..]
Wat zou hij dan verbergen ?
Ik vond eerder dat Joris Linssen in dit gesprek fout zat. Normaalgesproken benadert hij de geinterviewden met respect wat de situatie ook moge zijn. In dit gesprek ging hij in de aanval. Hij sloeg aan het rekenen voor wat betreft de leeftijd van die vriendin. Op een gegeven moment vroeg hij zelfs of ze nog sex hadden. Wat is dat voor een inpertinente vraag !
De man was niet zo welbespraakt en kwam daardoor slecht uit het gesprek. Maar de uiteindelijke feiten waren: hij heeft in Nederland geen vrouw of vriendin, hij is al 9 jaar met de Cubaanse en hij steunt haar met o.a. een apartement zodat ze niet langer op straat hoeft te wonen. Niemand ondervindt nadeel van deze relatie. Het ontmaskeren van pedo's en hoerenlopers kan Linssen beter overlaten aan Alberto Stegeman.
Oh die man,vreselijk was dat.Hij deed aan 'liefdadigheid' toch? Hij stuurde haar geld,en spullen en in ruil daarvoor kwam ze af en toe hierheen zodat hij over d'r heen konquote:Op zaterdag 26 december 2009 10:08 schreef Halcon het volgende:
Die man vindt vast dat hij aan "ontwikkelingshulp" doet.
Vreselijk triest inderdaad. Hij vond volgens mij echt dat hij geweldig bezig is en een grote weldoener is. Op vakantie ben ik ook weleens van dit soort gasten tegengekomen en die waren hardop aan het beargumenteren dat ze aan ontwikkelingshulp doen.quote:Op zaterdag 26 december 2009 11:03 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oh die man,vreselijk was dat.Hij deed aan 'liefdadigheid' toch? Hij stuurde haar geld,en spullen en in ruil daarvoor kwam ze af en toe hierheen zodat hij over d'r heen konHad het wel weer moeilijk met die Thais/Nederlandse familie.Omdat dat vrouwtje analfabetisch was in Thailand,mocht ze hier niet meedoen aan de inburgering.Terwijl er toch elk jaar genoeg mensen worden toegelaten,mag zij dan niet.Vond het hartverscheurend dat dat leuke gezinnetje nu weer voor een jaar uit elkaar gerukt werd
Ja dat is best wel freakyquote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Hippos het volgende:
Die tweelingbroers die een vriendin delen...
Ik dacht dat ie vriendin er ook bij was..Heftig die moeder die in Italie woont en kanker heeft. En de kleinzoon van haar wacht op een donor hart.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Hippos het volgende:
Waarom zou je dat zo snel melden? Ik kan me niet voorstellen dat z'n vriendin of broer er erg blij mee zouden zijn.quote:Op woensdag 28 april 2010 21:01 schreef Hippos het volgende:
Qua emo-tv idd.quote:Op woensdag 28 april 2010 22:23 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja leuk programma..wij hebben vaak wel de zelfde smaak Arcee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |