Die mogen ze wel eens updatenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:56 schreef Hik het volgende:
Mooooi programma!![]()
KLM heeft nu ook afleveringen in het on board entertainment systeem. Afgelopen week twee afleveringen gekeken in een bomvol vliegtuig en dan je best doen om geen traantje te laten...
Ik kreeg inderdaad ook een nare bijsmaak van dit verhaal. Volgens mij is hij minder oprecht dan dat hij zelf doet voorkomen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Raar verhaal van die man met die Cubaanse.
En ze was "net 18" toen ze een relatie kregen. Uhuh.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:21 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Ik kreeg inderdaad ook een nare bijsmaak van dit verhaal. Volgens mij is hij minder oprecht dan dat hij zelf doet voorkomen.
Zij hebben niets, ik geef geld en in ruil daarvoor...
Merkte je ook hoe hij terugkabbelde. Eerst hadden ze 13 jaar een relatie, maar toen hij vertelde dat ze nu 28 was bedacht hij zich volgens mij en hadden ze opeens nog `maar' 11 jaar een relatie.
Ja zou ik ook zeggen als ik hem was.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef Light het volgende:
[..]
En ze was "net 18" toen ze een relatie kregen. Uhuh.
Wat zou hij dan verbergen ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 21:21 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Ik kreeg inderdaad ook een nare bijsmaak van dit verhaal. Volgens mij is hij minder oprecht dan dat hij zelf doet voorkomen.
Het is een beetje een stereotyp ook. Oudere vent, getrouwd geweest, kinderen, nu al jaren gescheiden en vervolgens een relatie hebben met een véél jongere vrouw uit een ver, exotisch land.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:40 schreef -janneke- het volgende:
En wie verplicht deze man dan om de vragen van Joris te beantwoorden?
Aan de hele uitstraling van deze man was te zien dat ie zich betrapt voelde. Niet voor niets lijkt me, want zo'n ouwe vent met een -in eerste instantie- 15 jarig grietje kan niet door de beugel, wel?
Overigens maakte dat laatste item, met dat Thais/Nederlandse stel veel goed.
als ik eens kijk naar de volwassenen die ik ken dan zijn er maar weinig met meer dan een zeer beperkt aantal vrienden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:30 schreef Marky_Mark01 het volgende:
[..]
Het is een beetje een stereotyp ook. Oudere vent, getrouwd geweest, kinderen, nu al jaren gescheiden en vervolgens een relatie hebben met een véél jongere vrouw uit een ver, exotisch land.
Wat mij deze aflevering overigens vooral aangreep was het verhaal van die ouders, waarvan hun kinderen allebei een zeer zeldzame spierziekte hadden. Vooral toen de ouders vertelde dat ze hierdoor allebei nog maar één echte vriend(in) hadden overgehouden. Op zo'n moment kom je er dus blijkbaar achter op wie je echt kunnen bouwen.
Daar is FOK ook goed in hoor. Die scheren zonder moeite een heel geloof over 1 kam vanwege een groep extremisten.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 18:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik zat net te kijken maar wat een bullshit word er gezegd over Engelsmannen zeg'Nederlandse mannen helpen hun vrouw meer', en 'er is toch een cultuurverschil' ik heb zelden zulke onzin gehoord
Scheer gelijk een heel land over 1 kam vanwege 1 man
Net zoals jij nu FOK!kers over één kam scheert bedoel je?quote:Op zondag 1 november 2009 03:17 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Daar is FOK ook goed in hoor. Die scheren zonder moeite een heel geloof over 1 kam vanwege een groep extremisten.
Zit wat in, maar voor zover ik weet worden fokkers nog niet onderdrukt in NL, kun je een nieuwe baan niet meteen al op je buik schrijven als je fokker bent en word je niet meteeen gezien als een potentiele terrorist. Klein verschilletjequote:Op zondag 1 november 2009 16:34 schreef Omniej het volgende:
[..]
Net zoals jij nu FOK!kers over één kam scheert bedoel je?
Inderdaad, er komen regelmatig hele mooie nummers voorbij. En daarmee vormt het ook een belangrijke toegevoegde waarde aan de verhalen.quote:Op maandag 2 november 2009 10:21 schreef PLAE@ het volgende:
Dit programma verdient een prijs voor de muziek.
Idd.quote:Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Jammer dat het een herhaling is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |