abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 21:53:33 #176
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_73789934
ik heb vandaag de man met de rok gezien op het station in Utrecht.
Die is natuurlijk bijna een BNer nu...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
pi_73901479
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 12:56 schreef Hik het volgende:
Mooooi programma!
KLM heeft nu ook afleveringen in het on board entertainment systeem. Afgelopen week twee afleveringen gekeken in een bomvol vliegtuig en dan je best doen om geen traantje te laten...
Die mogen ze wel eens updaten Kan die uitzendingen dromen. Tijd voor nieuwere.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 21:07:42 #178
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73927876
Raar verhaal van die man met die Cubaanse.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_73928355
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Raar verhaal van die man met die Cubaanse.
Ik kreeg inderdaad ook een nare bijsmaak van dit verhaal. Volgens mij is hij minder oprecht dan dat hij zelf doet voorkomen.

Zij hebben niets, ik geef geld en in ruil daarvoor...

Merkte je ook hoe hij terugkabbelde. Eerst hadden ze 13 jaar een relatie, maar toen hij vertelde dat ze nu 28 was bedacht hij zich volgens mij en hadden ze opeens nog `maar' 11 jaar een relatie.
Old enough to know better. Too young to care.
pi_73928573
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:21 schreef Marky_Mark01 het volgende:

[..]

Ik kreeg inderdaad ook een nare bijsmaak van dit verhaal. Volgens mij is hij minder oprecht dan dat hij zelf doet voorkomen.

Zij hebben niets, ik geef geld en in ruil daarvoor...

Merkte je ook hoe hij terugkabbelde. Eerst hadden ze 13 jaar een relatie, maar toen hij vertelde dat ze nu 28 was bedacht hij zich volgens mij en hadden ze opeens nog `maar' 11 jaar een relatie.
En ze was "net 18" toen ze een relatie kregen. Uhuh.
pi_73928917
Inderdaad zeg, wat een vent.

Ik zat ook al te rekenen. 28 min 13... "Hmm, wel wat jong" dacht ik, al helemaal met 40 jaar leeftijdsverschil. En precies op dat moment zegt hij "Nee, nee, 11 jaar"... "Dus ze was 17?" "Ehhh nou nee ze was net 18 "

woensdag 21 oktober 2009 @ 23:14:42 #182
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_73933310
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:27 schreef Light het volgende:

[..]

En ze was "net 18" toen ze een relatie kregen. Uhuh.
Ja zou ik ook zeggen als ik hem was.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_73938553
Hoe dan ook, in Nederland mag je vanaf 16 een relatie hebben met iedereen van 16 of ouder, dus ik denk dat het 'liegen' wat sommigen hier suggereren heel erg me valt.

Ken de wet voordat je mensen 'veroordeelt',
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_73943111
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:21 schreef Marky_Mark01 het volgende:

[..]

Wat zou hij dan verbergen ?

Ik vond eerder dat Joris Linssen in dit gesprek fout zat. Normaalgesproken benadert hij de geinterviewden met respect wat de situatie ook moge zijn. In dit gesprek ging hij in de aanval. Hij sloeg aan het rekenen voor wat betreft de leeftijd van die vriendin. Op een gegeven moment vroeg hij zelfs of ze nog sex hadden. Wat is dat voor een inpertinente vraag !

De man was niet zo welbespraakt en kwam daardoor slecht uit het gesprek. Maar de uiteindelijke feiten waren: hij heeft in Nederland geen vrouw of vriendin, hij is al 9 jaar met de Cubaanse en hij steunt haar met o.a. een apartement zodat ze niet langer op straat hoeft te wonen. Niemand ondervindt nadeel van deze relatie. Het ontmaskeren van pedo's en hoerenlopers kan Linssen beter overlaten aan Alberto Stegeman.
pi_73952259
En wie verplicht deze man dan om de vragen van Joris te beantwoorden?

Aan de hele uitstraling van deze man was te zien dat ie zich betrapt voelde. Niet voor niets lijkt me, want zo'n ouwe vent met een -in eerste instantie- 15 jarig grietje kan niet door de beugel, wel?

Overigens maakte dat laatste item, met dat Thais/Nederlandse stel veel goed.
pi_73954054
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 15:40 schreef -janneke- het volgende:
En wie verplicht deze man dan om de vragen van Joris te beantwoorden?

Aan de hele uitstraling van deze man was te zien dat ie zich betrapt voelde. Niet voor niets lijkt me, want zo'n ouwe vent met een -in eerste instantie- 15 jarig grietje kan niet door de beugel, wel?

Overigens maakte dat laatste item, met dat Thais/Nederlandse stel veel goed.
Het is een beetje een stereotyp ook. Oudere vent, getrouwd geweest, kinderen, nu al jaren gescheiden en vervolgens een relatie hebben met een véél jongere vrouw uit een ver, exotisch land.

Wat mij deze aflevering overigens vooral aangreep was het verhaal van die ouders, waarvan hun kinderen allebei een zeer zeldzame spierziekte hadden. Vooral toen de ouders vertelde dat ze hierdoor allebei nog maar één echte vriend(in) hadden overgehouden. Op zo'n moment kom je er dus blijkbaar achter op wie je echt kunnen bouwen.
pi_73957201
[/quote]
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:30 schreef Marky_Mark01 het volgende:

[..]

Het is een beetje een stereotyp ook. Oudere vent, getrouwd geweest, kinderen, nu al jaren gescheiden en vervolgens een relatie hebben met een véél jongere vrouw uit een ver, exotisch land.

Wat mij deze aflevering overigens vooral aangreep was het verhaal van die ouders, waarvan hun kinderen allebei een zeer zeldzame spierziekte hadden. Vooral toen de ouders vertelde dat ze hierdoor allebei nog maar één echte vriend(in) hadden overgehouden. Op zo'n moment kom je er dus blijkbaar achter op wie je echt kunnen bouwen.
als ik eens kijk naar de volwassenen die ik ken dan zijn er maar weinig met meer dan een zeer beperkt aantal vrienden.
pi_74257485
Ik zat net te kijken maar wat een bullshit word er gezegd over Engelsmannen zeg 'Nederlandse mannen helpen hun vrouw meer', en 'er is toch een cultuurverschil' ik heb zelden zulke onzin gehoord Scheer gelijk een heel land over 1 kam vanwege 1 man
pi_74269152
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 18:27 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik zat net te kijken maar wat een bullshit word er gezegd over Engelsmannen zeg 'Nederlandse mannen helpen hun vrouw meer', en 'er is toch een cultuurverschil' ik heb zelden zulke onzin gehoord Scheer gelijk een heel land over 1 kam vanwege 1 man
Daar is FOK ook goed in hoor. Die scheren zonder moeite een heel geloof over 1 kam vanwege een groep extremisten.
pi_74281236
quote:
Op zondag 1 november 2009 03:17 schreef scanman1 het volgende:

[..]

Daar is FOK ook goed in hoor. Die scheren zonder moeite een heel geloof over 1 kam vanwege een groep extremisten.
Net zoals jij nu FOK!kers over één kam scheert bedoel je?
pi_74305084
quote:
Op zondag 1 november 2009 16:34 schreef Omniej het volgende:

[..]

Net zoals jij nu FOK!kers over één kam scheert bedoel je?
Zit wat in, maar voor zover ik weet worden fokkers nog niet onderdrukt in NL, kun je een nieuwe baan niet meteen al op je buik schrijven als je fokker bent en word je niet meteeen gezien als een potentiele terrorist. Klein verschilletje

Snap je het een beetje?
  maandag 2 november 2009 @ 10:21:53 #192
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_74307874
Dit programma verdient een prijs voor de muziek.
pi_74320514
quote:
Op maandag 2 november 2009 10:21 schreef PLAE@ het volgende:
Dit programma verdient een prijs voor de muziek.
Inderdaad, er komen regelmatig hele mooie nummers voorbij. En daarmee vormt het ook een belangrijke toegevoegde waarde aan de verhalen.
  woensdag 18 november 2009 @ 01:11:55 #194
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_74804084
Er waren weer nieuwe afleveringen in het vliegtuig gisteren!
Heb me voor het eerst zitten ergeren trouwens. Weet niet of iemand die uitzending heeft gezien met die man wiens vrouw een weekje op een cruise was geweest met haar zus? En dat hij helemaal flipte omdat hij niet meemocht? Wat een ont-zet-ten-de eikel zeg!
Ok, sommige mensen kunnen anderen heel erg missen, maar deze gast was echt egoïstisch en geobsedeerd...
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 november 2009 @ 22:18:14 #195
862 Arcee
Look closer
pi_75036989
Nu op Nederland 1.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 26 november 2009 @ 22:29:35 #196
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_75037487
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:18 schreef Arcee het volgende:
Nu op Nederland 1.
'Hello Goodbye' is toch niet op tv?
pi_75037556
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:18 schreef Arcee het volgende:
Nu op Nederland 1.
Jammer dat het een herhaling is.
  donderdag 26 november 2009 @ 22:31:04 #198
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_75037558
Toch wel.. zijn dat nieuwe afleveringen of een HH? Rare tijd overigens.
pi_75037663
Wanneer zijn er nieuwe afleveringen?
  donderdag 26 november 2009 @ 22:38:21 #200
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_75037933
quote:
Op donderdag 26 november 2009 22:31 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Jammer dat het een herhaling is.
Idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')