abonnement Unibet Coolblue
pi_69154663
tvp
  zondag 7 juni 2009 @ 19:20:03 #77
123170 alors
zlata1234
pi_69803096
Die vrouw in die rolstoel dat dat kan val zo'n simpele val zeg... Wel een lieve man.
Die gozer met die Braziliaanse vrouw en haar kinderen... ik heb daar altijd een soort van gevoel bij...
Dat kindje met haar kusjesdoos Dat kamperwijf met die Turk
Die Iraanse man

Ben ik de enige die nog kijkt?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_69803817
nee ik heb vanmiddag via het internet teruggekeken
die kamper was moslima geworden maar wist niet eens dat ze door een iman getrouwd werd, weet ik veel hoe ze hem noemde hahaha

je kan de updates ook lezen op de site van hello goodbye
  zondag 7 juni 2009 @ 21:03:28 #79
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_69806860
Die kamper vrouw was toch in Turkije getrouwd met haar turkse man en inderdaad een moslima geworden..
pi_69815639
quote:
Op zondag 7 juni 2009 21:03 schreef Haaibaaike het volgende:
Die kamper vrouw was toch in Turkije getrouwd met haar turkse man en inderdaad een moslima geworden..
En zag je haar dochter toen haar moeder het verhaal deed? volgens mij was die daar niet zo blij mee
  maandag 8 juni 2009 @ 10:19:18 #81
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_69818846
quote:
Op maandag 8 juni 2009 02:29 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

En zag je haar dochter toen haar moeder het verhaal deed? volgens mij was die daar niet zo blij mee
Ja die zag ik..volgens mij was en is ze niet blij met haar moeders keuze. en diens verhaal
pi_69911833
Dat ventje van 12
pi_69912611
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 20:45 schreef Ceehaa het volgende:
Dat ventje van 12
Jaaa
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
pi_69912933
Wat is daarmee ik vond die ene wel grappig dat donkere meisje met die vriend uit Iran dat ze allebei in slaap vielen tijdens Skype
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_69913657
Die jongen was in de afl die net op tv was. En hij was erg aandoenlijk. Hij stond in z'n eentje op z'n vader te wachten met een bos bloemen en een ballon. Hij vertelde dat hij en z'n vader gingen emigreren en dat hij in NL veel gepest wordt omdat hij snel huilt. Terwijl hij het vertelde zag je de tranen alweer omhoog komen, inclusief rode vlekken op z'n wangen. Te lief. Hij hoopte dat hij in Canada opnieuw kan beginnen en niet meer gepest wordt. Ik hoop het ook voor hem.
pi_69913952
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:27 schreef Ceehaa het volgende:
Die jongen was in de afl die net op tv was. En hij was erg aandoenlijk. Hij stond in z'n eentje op z'n vader te wachten met een bos bloemen en een ballon. Hij vertelde dat hij en z'n vader gingen emigreren en dat hij in NL veel gepest wordt omdat hij snel huilt. Terwijl hij het vertelde zag je de tranen alweer omhoog komen, inclusief rode vlekken op z'n wangen. Te lief. Hij hoopte dat hij in Canada opnieuw kan beginnen en niet meer gepest wordt. Ik hoop het ook voor hem.
Jeetje
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_69916230
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:27 schreef Ceehaa het volgende:
Die jongen was in de afl die net op tv was. En hij was erg aandoenlijk. Hij stond in z'n eentje op z'n vader te wachten met een bos bloemen en een ballon. Hij vertelde dat hij en z'n vader gingen emigreren en dat hij in NL veel gepest wordt omdat hij snel huilt. Terwijl hij het vertelde zag je de tranen alweer omhoog komen, inclusief rode vlekken op z'n wangen. Te lief. Hij hoopte dat hij in Canada opnieuw kan beginnen en niet meer gepest wordt. Ik hoop het ook voor hem.
Een mooi jochie was het, ja. Zou hij daar alleen op Schiphol geweest zijn? Heb geen moeder in beeld gezien, en er werd in het gesprekje ook niet op ingegaan. Ik hoop dat hij het fijn zal krijgen in Canada, zonder die vervelende pestkoppen!
pi_69921307
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 21:27 schreef Ceehaa het volgende:
Die jongen was in de afl die net op tv was. En hij was erg aandoenlijk. Hij stond in z'n eentje op z'n vader te wachten met een bos bloemen en een ballon. Hij vertelde dat hij en z'n vader gingen emigreren en dat hij in NL veel gepest wordt omdat hij snel huilt. Terwijl hij het vertelde zag je de tranen alweer omhoog komen, inclusief rode vlekken op z'n wangen. Te lief. Hij hoopte dat hij in Canada opnieuw kan beginnen en niet meer gepest wordt. Ik hoop het ook voor hem.
Erg sneu inderdaad... Vond het eerlijk gezegd wel 'mooi' om te zien hoe hij zich in het begin van het gesprek nog een beetje groot leek te houden ("ja, emigreren is wel jammer omdat ik dan mijn vrienden niet meer zie"), terwijl hij gaandeweg juist redelijk eenzaam bleek te zijn, en doelwit van pesterijen.

Enige wat ik me afvroeg (hierboven ook al genoemd) is de rol van de moeder. Aangezien 'ie helemaal in zijn eentje stond te wachten, vind ik het vreemd dat er totaal niet naar de moeder gevraagd is. Dat had beter gekund...
pi_69927520
Ja, wel vaag idd. Misschien hebben ze het er wel over gehad, maar is het eruit geknipt omdat andere dingen net wat boeiender waren. Maar jammer is het wel.
pi_69931145
Ik vraag me toch een beetje af hoe ze aan die mensen komen. Echt niets van te voren geregisseerd?
  donderdag 11 juni 2009 @ 12:31:53 #91
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_69931397
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 01:01 schreef Omniej het volgende:

[..]


Enige wat ik me afvroeg (hierboven ook al genoemd) is de rol van de moeder. Aangezien 'ie helemaal in zijn eentje stond te wachten, vind ik het vreemd dat er totaal niet naar de moeder gevraagd is. Dat had beter gekund...
Ik denk dat er zeker is uitgeknipt ..ivm mogelijk scheiding van ouders ..Joris heeft ooit verteld dat op schiphol hij, redaktie medewerkster, geluidsman en cameraman op schiphol zijn..Dus Joris bepaald niet alleen dat programma..Redaktie en regie werken ook aan mee.
pi_69933738
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 12:24 schreef F04 het volgende:
Ik vraag me toch een beetje af hoe ze aan die mensen komen. Echt niets van te voren geregisseerd?
Ik heb ergens gelezen dat redactieleden op Schiphol mensen aanspreken. Pas als iemand een boeiend verhaal heeft wordt Joris erbij gehaald. Op zo'n manier kunnen ze veel mensen spreken en zit er altijd wel wat interessants bij. Overigens ben ik van mening dat iedereen wel een boeiend verhaal heeft, het gaat erom dat je de juiste dingen vraagt om daar achter te komen.
pi_69935592
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 13:33 schreef Ceehaa het volgende:

[..]

Overigens ben ik van mening dat iedereen wel een boeiend verhaal heeft, het gaat erom dat je de juiste dingen vraagt om daar achter te komen.
Ja, dat denk ik ook wel ja. Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe open mensen zich opstellen tegenover de TV-ploeg en of ze uberhaubt bereid zijn hun verhaal te vertellen.
pi_69938747
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook wel ja. Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe open mensen zich opstellen tegenover de TV-ploeg en of ze uberhaubt bereid zijn hun verhaal te vertellen.
Eens!
pi_69940286
Jongentje is nu weer op tv.
Wel sneu idd.

Ik denk trouwens ook dat wanneer je op mensen staat te wachten, je vaker een bijzonder verhaal hebt. Ik ga bijvoorbeeld niet op m'n familie wachten die op vakantie is geweest in Zuid-Spanje bijvoorbeeld. Maar dat doe je weer sneller als het gaat om een bijzondere reis.
pi_69940758
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:23 schreef Toad het volgende:
Jongentje is nu weer op tv.
Wel sneu idd.

Ik denk trouwens ook dat wanneer je op mensen staat te wachten, je vaker een bijzonder verhaal hebt. Ik ga bijvoorbeeld niet op m'n familie wachten die op vakantie is geweest in Zuid-Spanje bijvoorbeeld. Maar dat doe je weer sneller als het gaat om een bijzondere reis.
Dat is idd ook wel zo ja..
  donderdag 11 juni 2009 @ 16:36:16 #97
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_69940793
Gisteren was ik op Schiphol om mijn vriendin op te halen, en wie staat daar: Joris Linssen.
Het was inderdaad een cameraman, geluidsman en Joris. Bij hen ook iemand die wat mensen aansprak om te vragen op wie ze te wachten stonden. Ik had het idee dat ze zocht naar de wat opvallendere mensen: iemand met veel bloemen bij zich of kleine kinderen.
Geen tranentrekkende ontmoetingen gezien toen ik er stond trouwens.
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_69941731
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 14:23 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook wel ja. Maar het hangt er natuurlijk ook vanaf hoe open mensen zich opstellen tegenover de TV-ploeg en of ze uberhaubt bereid zijn hun verhaal te vertellen.
Klopt, maar dat probeert een redacteur dus van tevoren te peilen. Die spreekt in korte tijd een hoop mensen aan en op die manier hoeft Joris zich alleen maar bezig te houden met de mensen die ook daadwerkelijk mee willen werken en iets te vertellen hebben...

Vind het wel een briljant concept. Zoals Ceehaa al zei heeft iederéén wel een verhaal, maar juist die verhalen van 'de gewone man op straat' (de niet-BN'ers zal ik maar zeggen) hoor je eigenlijk nooit, behalve in dit programma. (en Schiphol is er natuurlijk dé plek voor...)
pi_69942093
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 16:36 schreef Frozen het volgende:
Gisteren was ik op Schiphol om mijn vriendin op te halen, en wie staat daar: Joris Linssen.
Het was inderdaad een cameraman, geluidsman en Joris. Bij hen ook iemand die wat mensen aansprak om te vragen op wie ze te wachten stonden. Ik had het idee dat ze zocht naar de wat opvallendere mensen: iemand met veel bloemen bij zich of kleine kinderen.
Geen tranentrekkende ontmoetingen gezien toen ik er stond trouwens.
Stell dat 'ie op jou was afgestapt? Had je dan een boeiend verhaal (in de zin van: dit is interessant, mooi, heftig, herkenbaar etc...) gehad, en had je dit willen delen met de kijkers van Hello Goodbye?
pi_69943707
quote:
Op donderdag 11 juni 2009 17:04 schreef sunmoonstar het volgende:

[..]

Stell dat 'ie op jou was afgestapt? Had je dan een boeiend verhaal (in de zin van: dit is interessant, mooi, heftig, herkenbaar etc...) gehad, en had je dit willen delen met de kijkers van Hello Goodbye?
Dat vroeg ik me nou ook net af.
we took a weekend, drove to provo.
the snow was white and fluffy.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')