abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 september 1999 @ 18:30:00 #2
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190527
Jah, daar zeggen ze zowat in de WP, we weten de achternamen van die gasten helemaal niet eigenlijk..

zijn ze wel genoemd tijdens de intro-filmpjes vorige week?

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_190528
Wat is dit nou? Gaat ineens 'Big Brother' zich ook met dit forum bemoeien? Als ID vind ik het niet echt een geschikte naam hoor!

BTW Danny als je dit leest, V heeft nu zelf ook op de BB site het stuk over contact met de buitenwereld gezet. Zou me niets verbazen als dat nog op tv komt ook (al was het alleen maar om de tekst op jouw site, dat 'wat Veronica nooit zal uitzenden', te ontkrachten).

pi_190529
lijkt me iets te maken hebben met het feit dat de familie (en hun naderhand) tiet te veel zullen worden lastiggevallen
  Admin zaterdag 25 september 1999 @ 18:41:00 #5
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_190530
Hmm, als Veronica het niet erg vind dat ze dat contact met de buitenwereld hebben dan zou ik zo tegen iedereen die daar in de buurt woon zeggen ga daar 's langs.
Zet er een flinke stereo neer en draai elk uur keihard het nieuws bijvoorbeeld.
Neem de streams van m'n site op op cassette en speel die keihard af, vooral die van dat regiefoutje van donderdag. Ben wel benieuwd wat de bewoners daarvan denken namelijk

O ja, bovenstaande geldt natuurlijk alleen aangenomen dat veronica het niet erg vindt. Vinden ze dat namelijk WEL erg, dan heb ik, bij deze, niks gezegd

Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_190531
Dan zou ik ook die vrouw inhuren die aan de telefoon altijd de tijd verteld. En dan aan het hek zetten op een stoel. Ze moet dan de tijd bij BB elk uur omroepen ofzo.

"Bij de volgende toon is het 7 uur. PIEP!"

zaterdag 25 september 1999 @ 22:58:00 #7
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190532
Dat van die streams opnemen en aan hun laten luisteren vind ik eigenlijk wel een kewl idee....
Wie heeft er nog een heel goedkope walkman die we over de muur kunnen gooien?
  zaterdag 25 september 1999 @ 23:00:00 #8
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_190533
humm... die van yoko kost een geeltje ofzow... maar ik vrees dat ie de vlucht over het hek niet overleeft ))
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  zaterdag 25 september 1999 @ 23:14:00 #9
156 Ted
Te kaal voor woorden
pi_190534
WP is ondertussen gemailed, dat ze maar 'ns met een vertaler op www.fokzine.net moeten gaan kijken!!
God only made so many beautiful heads..[br]The rest he covered with hair...[br] ow en click eens op een banner!!!
  zaterdag 25 september 1999 @ 23:39:00 #10
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_190535
Nu maar hopen dat ze geen moeite met het nederlands zullen hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')