quote:Challenger Polen:
Robin Haase is direct toegelaten tot het hoofdtoernooi.
Is dat zo'n bijzondere prestatie danquote:Op donderdag 24 januari 2008 16:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Direct toegelaten tot een challenger! Weer iets om op zijn mooie lijst te zetten!
Dit is eigenlijk bijna een atp toernooi.quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Direct toegelaten tot een challenger! Weer iets om op zijn mooie lijst te zetten!
quote:Op donderdag 24 januari 2008 16:42 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2008 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik zal jullie even voorstellen:
Komakie meet sarcasm, sarcasm meet Komakie..
Aangenaamquote:Op maandag 28 januari 2008 22:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik zal jullie even voorstellen:
Komakie meet sarcasm, sarcasm meet Komakie..
Ik zie het alweer. Eitje voor onze Robinquote:Op maandag 28 januari 2008 22:37 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk bijna een atp toernooi.
Deelnemers zijn oa. Stepanek, Melzer, Vliegen, Mahut, Darcis, Schuettler en Serra.
Damn, linkje ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:21 schreef Wopper1 het volgende:
Haase doet helemaal niet mee deze week.
Sluiter en Huta Galung verloren in de kwalificaties.
http://www.kghm-atp.pl/2008/?en=1quote:
Kan idd niks vinden !quote:Op dinsdag 29 januari 2008 11:26 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
http://www.kghm-atp.pl/2008/?en=1
Staat ook niet op de lijst. Volgens mij heeft die dit toernooi dan maar laten schieten.
Waar heb je dat gelezen ?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 18:54 schreef tennisboy het volgende:
Ja, hij heeft dit toernooi laten schieten, omdat hij deze week meer wou trainen.
Vorige week in diverse kranten. Misschien de computer/tv ook eens uitzettenquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:32 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen ?
linkje ?
Thx voor de tipquote:Op woensdag 30 januari 2008 11:50 schreef okee6 het volgende:
[..]
Vorige week in diverse kranten. Misschien de computer/tv ook eens uitzettenKomende week Bergamo.
quote:[b]Haase naar hoogste positie ooit
sport1.nl
Zonder in actie te komen is Robin Haase twee plaatsen gestegen op de ATP wereldranglijst. De Hagenaar is nu de nummer negentig van de wereld. Deze week kan Haase verder stijgen door een paar rondjes te winnen in de Challenger van Bergamo. Er zijn drie Nederlanders die tussen plek 100 en 200 staan: Peter Wessels (160), Raemon Sluiter (171) en Jesse Huta Galung (195).[/b]
Jammerquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:20 schreef okee6 het volgende:
Exit versus Santoro 2-6 6-2 6-7
Die grap was nog nooit gemaakt hoorquote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:34 schreef okee6 het volgende:
[..]
Niks aan te doen, hij was het haasje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |