En die plek geef je zomaar opquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:07 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik zag hetik doe mijn naam weer eer aan
Ja, dat is wel waar. Dode mensen/dieren hoef ik niet te zien. En mensen die zichzelf insmeren met chocolade vla is ook niet aan mij besteedquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:40 schreef Vava het volgende:
[..]![]()
niet allemaal trouwens, ik moet het onderwerp wel interessant vinden
Aan mij ook nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:46 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja, dat is wel waar. Dode mensen/dieren hoef ik niet te zien. En mensen die zichzelf insmeren met chocolade vla is ook niet aan mij besteed![]()
Nee! Ga je daar ook nog heen morgenquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:48 schreef Jaguarized het volgende:
Iemand Bodies gezien?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:55 schreef Vava het volgende:
[..]
Aan mij ook nietMuseum Boymans en het Wereldmuseum in Rotterdam vind ik tof! En ik heb dit jaar een Museumjaarkaart dus ik moet nog naar veel musea toe!
[..]
Nee! Ga je daar ook nog heen morgen
Jå?quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:20 schreef Jaguarized het volgende:
Hey Ällän!
Amsterdam heeft helemaal niks bijzonders, ja duizenden toeristenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 16:38 schreef Fannetje het volgende:
Waarom kom je niet in Amsterdam?Dat is zo'n leuke stad!
Geen post vandaag en ook niets verstuurd.
Ik vrees er ook voor... de tandarts waarschuwde me de vorige keer al dat het er aan zat te komen. Ik moet 20 april naar de tandarts...quote:Op vrijdag 9 maart 2007 17:53 schreef Sonja27 het volgende:
En jawel.... ik moet een kroon! De tandarts gaat een hoop geld aan mij verdienen! Maar het is pas voor eind van het jaar zodat ik de rekeningen over 2007 en 2008 kan verspreiden! = meer terug krijgen van de verzekering!
Geen kaartjes vandaag!
Ben je ooit in Amsterdam geweest? Je weet gewoon niet wat je mistquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:27 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Amsterdam heeft helemaal niks bijzonders, ja duizenden toeristen![]()
Nee, geef mij maar Maastricht / Utrecht en Antwerpen.![]()
Ja,quote:Op vrijdag 9 maart 2007 19:01 schreef Vava het volgende:
[..]
Ben je ooit in Amsterdam geweest? Je weet gewoon niet wat je mist![]()
Ik krijg echt de neiging om een ad kaart te sturen met dieren, bloemen en mensen eropquote:Please send me only viewcards or map cards - no animals, flowers, free cards, people or anything
thank you
Ohhh die heb ik ook gehad geloof ik!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef Sonja27 het volgende:
Maar nu even serieus! Wat moet ik hier nu weer mee:
[..]
Ik krijg echt de neiging om een ad kaart te sturen met dieren, bloemen en mensen erop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |