Omdat het mijn trouwdag was,Mijn man iets wilde regelen dat met musicals te maken had, en aangezien hij in Utrecht geen fatsoendelijke hotelkamer kon vinden,Heeft ie een kamer in Den Haag geboekt.En daar was dus de Lion king.....en dat had ie voor me geregeld met een of ander cadeau , volgens mij waren het musicalbonnen, van zijn werk.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:39 schreef Fannetje het volgende:
[..]
Waarom ga je dan twee keer?![]()
Mijn favoriet is nog steeds Miss Saigon, gevolgd door Mamma Mia. Aida vond ik ook een aangename verrassing, net als de kleinere musicals Grease en Jesus Christ Superstar.
Das idd lomp zeg :squote:Op woensdag 28 februari 2007 20:05 schreef Sonja27 het volgende:
Maar die uit Japan ..... ze heeft me een disneyland kaartje gestuurd. Gewoon een foto van internet geprint op een papiertje. Dat dat ding heel is aangekomen..... Ziet er niet uit en en dan verwacht ze ook nog een kaartje terug..... Niet dus!
ja, maar ik moet toch ook elke maand huur en schoolgeld betalen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:23 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Je krijgt het toch elke maand?
omdat daaromquote:
Jammer!quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, maar ik moet toch ook elke maand huur en schoolgeld betalen?
[..]
omdat daarom
Ik had er helemaal niks mee, ging er ook een beetje met tegenzin naar toe omdat ik dacht dat ik die muziek niet zou kennen maar toen ik er eenmaal was was het verhaal toch beter dan ik dacht, zat er heel veel humor in en kon ik uiteindelijk maar twee liedjes niet.Hij is wel op het einde een beetje zielig en je ziet bepaalde dingen van héél ver aan komen,maar daar zeg ik maar niks over, mocht er nog iemand willen gaan haha.Die musical vind iik echt een aanrader!quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:10 schreef Vava het volgende:
Naar de musical "Doe Maar" ben ik ook wel benieuwd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |