Die neiging zou ik dan ook hebben, zo arrogant om met zulke eisen te komenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef Sonja27 het volgende:
Maar nu even serieus! Wat moet ik hier nu weer mee:
[..]
Ik krijg echt de neiging om een ad kaart te sturen met dieren, bloemen en mensen erop![]()
Ik zou gewoon de lelijkste viewkaart die ik kon vinden opsturen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:24 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Ohhh die heb ik ook gehad geloof ik!!!!!!!!!!!!!
Die heb ik inderdaad een gratis reclameding gestuurd
Zal ook de reden zijn dat ie niet geregistreerd is denk ik![]()
En vandaag een uit Turkije. Een ad-card, overigensquote:Op zaterdag 10 maart 2007 09:41 schreef Allan24 het volgende:
Twee kaarten uit Finland bij de post gisteren.
hee, die heb ik ook gehad. ik had zo iets vanquote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:02 schreef Sonja27 het volgende:
Maar nu even serieus! Wat moet ik hier nu weer mee:
[..]
Ik krijg echt de neiging om een ad kaart te sturen met dieren, bloemen en mensen erop![]()
Ik een officiële kaart uit Singapore, ook zo'n ad-cardquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
En vandaag een uit Turkije. Een ad-card, overigens
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:40 schreef Sonja27 het volgende:
Heel leuk kaartje uit Hamburg vandaag. Een zelf geprinte, maar wel een echt ansichtkaartje. Erg leuk, zo kan je gewoon de leukste kaartjes maken
En een mooie kaart uit Helsinki.
Verder heb ik de pc helemaal geformatteerd en opnieuw geinstalleerd. Service pack 2 erbij op. En na veel gepiel, gedoe, uitzoek toestanden etc werkt mijn mp3 speler nu ook. Ben helemaal in mijn nopjes. Heb alleen barstende koppijn nu.... ben al sinds 11 uur in de weer dus heb het nu ook wel een beetje gehad eigenlijk. Zo maar eens eten koken en lekker tv kijken. Pc gaat straks uit.
Ik heb dat een keertje gedaan, Inderdaad, die persoon kiest een ding uit en de rest bewaar je voor de volgende keerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:47 schreef Whiskers het volgende:
Ik zat weer in het non-cards tag subforum te neuzen, iemand enig id hoe het zit met de Offer and Want tags? Je tagt iemand voor 1 item, en vervolgens offer je zelf dingetjes? De volgende kiest daar dan weer een ding uit, maar wat gebeurt er met de rest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |