Alleen kan hij er niet tegen wanneer iemand hem negeert.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef Kinga het volgende:
Huub kan iedereen vet klem lullen he.
lijkt hier levensgevaarlijk om iets te missenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Das een nieuwtje voor mij, dat heb ik gemist (ja, ben gewoon aan het werk dus mis weleens wat).
De vraag is: heeft het zin?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Del is al 2 uur bezig met haar haar!
De enige gesloten visier van NL was naar NAtasia en brian toe... imoquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:14 schreef marky het volgende:
[..]
Huub pest met open vizier dat kon je van Brian, Natasia en NL niet zeggen.
Dik Huub minpunt jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Alleen kan hij er niet tegen wanneer iemand hem negeert.
Huub d'r uit?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:18 schreef Kinga het volgende:
Als ik Eric was, zou ik dit spelletje gewoon doorspelen, en donderdag hem er keihard uitgooien.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:12 schreef obezzi het volgende:
eric stemt huub er toch niet uit he?
hoe lang doe jij erover dan?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:17 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Del is al 2 uur bezig met haar haar!
ook al ben ik Tipsch niet, ik reageer ook ff.quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou weet ik het zeker, je neemt niet eens de moeite om de vorige TT 's van Cossen te lezen![]()
Ja. Puur vanuit het spel he. Ik zeg niet dat ik als publiek en fan zijnde, Huub eruit wil, voor de duidelijkheid.quote:
Nee totaal niet, ze kijkt ook constant in de spiegel.quote:
Aanhalingstekens?quote:Op woensdag 28 februari 2007 16:19 schreef Judah het volgende:
Had even olie tussen haakjes moeten zetten
Als je alle cossen moet na lezen heb je daar een dagtaak aanquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
ook al ben ik Tipsch niet, ik reageer ook ff.
Nee, ik bekijk het update topic en het streamverslagentopic om bij te blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |