http://dgk.servehttp.com/index.asp?prog=2quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Ben ik nou de enige met zwaar verklote streams!?![]()
Sorry, maar dan mis je Huub z'n 'point' imo.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:25 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Je kunt ook overdrijven.
Huub is Jaap gewoon aan het sarren omdat het een makkelijke prooi is die binnen no-time weg te pesten is.
dit ga je niet menen toch????????????????quote:
WTFquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:34 schreef itsme het volgende:
en weer een anti huub bericht
13:44 - Wat zijn we stoer!
Als een stelletje kleine kinderen staan Miljonairs Huub, Eric, Sylvia en Amanda in de kapsalon elkaar op te hitsen met opmerkingen over Jaap. “Het kan echt niet dat hij me gister in m’n tiet kneep!”, roept Amanda. Dat er al meerdere mensen vaker in haar tieten hebben geknepen, wordt hier voor het gemak even vergeten. Met name Huub gebruikt de situatie om zich weer van zijn meest irritante kant te laten zien. Als hij ook maar even de kans krijgt, maar ook als hij niet de kans krijgt, gooit hij de meest onterende uitspraken door de kapsalon. Het probleem is, dat de aanwezige Miljonairs en hun personeel de grappen nog kunnen waarderen ook! Het zijn net een stel kleuters!
Wat is dit nou weer voor propaganda!?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:34 schreef itsme het volgende:
Als een stelletje kleine kinderen staan Miljonairs Huub, Eric, Sylvia en Amanda in de kapsalon elkaar op te hitsen met opmerkingen over Jaap. “Het kan echt niet dat hij me gister in m’n tiet kneep!”, roept Amanda. Dat er al meerdere mensen vaker in haar tieten hebben geknepen, wordt hier voor het gemak even vergeten. Met name Huub gebruikt de situatie om zich weer van zijn meest irritante kant te laten zien. Als hij ook maar even de kans krijgt, maar ook als hij niet de kans krijgt, gooit hij de meest onterende uitspraken door de kapsalon. Het probleem is, dat de aanwezige Miljonairs en hun personeel de grappen nog kunnen waarderen ook! Het zijn net een stel kleuters!
talpaquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor propaganda!?
Denk je nou dan ook serieus dat Tien z'n nieuwe projectje gaat afkraken? Die steunen Jaap nu.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:34 schreef itsme het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |